Skocz do zawartości
  • 0

Double jump


KaWaNoS
 Udostępnij

Pytanie

Ma ktoś pomysł jak napisać skrypt/plugin na double jumpa inaczej niż wykrywanie, czy gracz lata i popychanie go do góry? Ten sposób się często buguje. Próbowałem podłożyć barrier blocka pod gracza kiedy drugi raz naciska spację, ale nie wiem jak wykryć naciśnięcie spacji w locie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 godzin temu, KaWaNoS napisał:

Ma ktoś pomysł jak napisać skrypt/plugin na double jumpa inaczej niż wykrywanie, czy gracz lata i popychanie go do góry? Ten sposób się często buguje. Próbowałem podłożyć barrier blocka pod gracza kiedy drugi raz naciska spację, ale nie wiem jak wykryć naciśnięcie spacji w locie. 

Dlaczego napisać plugin? bez przesady...

plugin:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Skrypt:
#Musisz jeszcze dodać jakiś event który będzie to zaczynał (pewnie masz ten sam kod więc powiem tylko tyle ,że skryptem jest to na pół do zrobienia bo aby wykryć kliknięcie spacji trzeba mieć tak zwanego keylogera który jest niezgodny z prawem...  ) (może ,że nie wiem i wprowadzam ludzi w błąd co jest średnio prawdopodobne)

	push the player upwards at velocity 2
	push the player horizontally forward at speed 1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, polsatgraniepl napisał:

Dlaczego napisać plugin? bez przesady...

plugin:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Skrypt:
#Musisz jeszcze dodać jakiś event który będzie to zaczynał (pewnie masz ten sam kod więc powiem tylko tyle ,że skryptem jest to na pół do zrobienia bo aby wykryć kliknięcie spacji trzeba mieć tak zwanego keylogera który jest niezgodny z prawem...  ) (może ,że nie wiem i wprowadzam ludzi w błąd co jest średnio prawdopodobne)

	push the player upwards at velocity 2
	push the player horizontally forward at speed 1

 

co ty za głupoty wygadujesz, kliknięcie 2 raz skoku wykrywa się nadając graczowi fly gdy fly toogle zrobi gracz to go popychasz i wyłączasz fly jednocześnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Tymekd napisał:

co ty za głupoty wygadujesz,

12 godzin temu, KaWaNoS napisał:

inaczej niż wykrywanie, czy gracz lata i popychanie go do góry? Ten sposób się często buguje.

 

 

Edytowane przez polsatgraniepl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, polsatgraniepl napisał:

 

 

nigdy, tak każdy plg na duble jumpa jest zrobiony, ty weź poczytaj jak działa jakiś plg/sk zanim się wypowiesz

 

13 godzin temu, KaWaNoS napisał:

Ma ktoś pomysł jak napisać skrypt/plugin na double jumpa inaczej niż wykrywanie, czy gracz lata i popychanie go do góry? Ten sposób się często buguje. Próbowałem podłożyć barrier blocka pod gracza kiedy drugi raz naciska spację, ale nie wiem jak wykryć naciśnięcie spacji w locie. 

raczej inaczej się nie da, ale ten sposób nigdy się nie buguje jeżeli dobrze to napiszesz

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Tymekd napisał:

nigdy, tak każdy plg na duble jumpa jest zrobiony, ty weź poczytaj jak działa jakiś plg/sk zanim się wypowiesz

no to napisałem ,że nie da się zrobić skripta bez

 

12 godzin temu, KaWaNoS napisał:

inaczej niż wykrywanie, czy gracz lata i popychanie go do góry?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...