Ersen 1 Opublikowano 30 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2021 To moj i mojego kolegi skrypt na luckyblocki/pandory . Zeby otworzyć luckyblocki wystarczy kliknąć na nie prawym przyciskiem. LuckyBlockiem jest jajo smoka bo można znaleźć takie tylko jedno. Skrypt zawiera też komende /craftingi. Do menu można dodać swoje rzeczy. Skrypt jest łatwy do configu Wstawiam kod w code.skript.pl Notatka dodana przez Glicz Glicz i WroNi_ 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoFFeIN04 692 Opublikowano 30 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2021 11 minut temu, Ersen napisał: DROPNOŁ dropnął jak już 12 minut temu, Ersen napisał: format slot 12 minut temu, Ersen napisał: dragon_egg to w ogóle działa? Z tego co wiem to nie daje się _ w nazwach w skript. Glicz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ersen 1 Opublikowano 30 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 marca 2021 dziala bo dalem na serwer kolegi i dziala normalnie Glicz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glicz 246 Opublikowano 30 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 marca 2021 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vixareczeq 14 Opublikowano 31 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2021 Z tego co widzę to coffein już napisał ci o tym jaju smoka, szczerze nie wiem jak ci to działa ale ok. Nie używaj format slotów, oraz dlaczego dodałeś to że kiedy gracz kliknie na szybę w menu to ono się zamyka? Według mnie totalnie bez sensu. (Jak już tak bardzo chcesz ten format slot to mogłeś zrobić to w ten sposób aby po prostu nie dało się tego zabrać ...named "&b." to be unstealable) . A no i nie musisz robić dwóch oddzielnych komend które robią to samo możesz zrobić po prostu: command /luckyblock: aliases: /lb trigger: #kod oraz możesz zrobić zamiast tych wszystkich komend jedną, to już sobie znajdź gdzieś na forum. Ogólnie jeżeli chcesz dodać ten skrypt na survival to zrób tak aby po kliknięciu na jajo smoka z daną nazwą się otwierał luckyblock , bo po prostu jak ktoś kliknie na zwykłe jajo smoka to ono zniknie i otworzy się tak jak luckyblock. Ew. Zrób tak aby po postawieniu jaja smoka z daną nazwą otwierał się lucky block. A tego to już nie skomentuje... Dziękuje dowidzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ersen 1 Opublikowano 31 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 marca 2021 2 godziny temu, Vixareczeq napisał: Z tego co widzę to coffein już napisał ci o tym jaju smoka, szczerze nie wiem jak ci to działa ale ok. Nie używaj format slotów, oraz dlaczego dodałeś to że kiedy gracz kliknie na szybę w menu to ono się zamyka? Według mnie totalnie bez sensu. (Jak już tak bardzo chcesz ten format slot to mogłeś zrobić to w ten sposób aby po prostu nie dało się tego zabrać ...named "&b." to be unstealable) . A no i nie musisz robić dwóch oddzielnych komend które robią to samo możesz zrobić po prostu: command /luckyblock: aliases: /lb trigger: #kod oraz możesz zrobić zamiast tych wszystkich komend jedną, to już sobie znajdź gdzieś na forum. Ogólnie jeżeli chcesz dodać ten skrypt na survival to zrób tak aby po kliknięciu na jajo smoka z daną nazwą się otwierał luckyblock , bo po prostu jak ktoś kliknie na zwykłe jajo smoka to ono zniknie i otworzy się tak jak luckyblock. Ew. Zrób tak aby po postawieniu jaja smoka z daną nazwą otwierał się lucky block. A tego to już nie skomentuje... Dziękuje dowidzenia. Dzk za rade ale z tymi errorami to nie moja wina u mnie wszystko dziala. Niewiem czy to coś zmienia ale używam wersji 1.16.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vixareczeq 14 Opublikowano 1 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2021 W dniu 31.03.2021 o 14:01, Ersen napisał: Dzk za rade ale z tymi errorami to nie moja wina u mnie wszystko dziala. Niewiem czy to coś zmienia ale używam wersji 1.16.4 jakie wymagane dodatki do skripta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrychaMC09 1 Opublikowano 3 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 kwietnia 2021 W dniu 31.03.2021 o 14:01, Ersen napisał: Dzk za rade ale z tymi errorami to nie moja wina u mnie wszystko dziala. Niewiem czy to coś zmienia ale używam wersji 1.16.4 1. Format slot kazdy gracz se zbuguje co bedzie chcial w tym format slocie 2. Po co dajesz tysiac szkla do gui jak mozesz zloopowac 2 linijkami? Po co tworzysz 2 komendy o tym samym dzialaniu jak mozesz dac aliases? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ersen 1 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2021 nowy jestem nie wiedzialem to moj 1szy skrypt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi