Skocz do zawartości

LuckyBlocki/Pandory


Ersen

Rekomendowane odpowiedzi

To moj i mojego kolegi skrypt na luckyblocki/pandory . Zeby otworzyć luckyblocki wystarczy kliknąć na nie prawym przyciskiem. LuckyBlockiem jest jajo smoka bo można znaleźć takie tylko jedno. Skrypt zawiera też komende /craftingi.

Do menu można dodać swoje rzeczy. Skrypt jest łatwy do configu

 

 

 

Glicz

Wstawiam kod w code.skript.pl

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to coffein już napisał ci o tym jaju smoka, szczerze nie wiem jak ci to działa ale ok.

Nie używaj format slotów, oraz dlaczego dodałeś to że kiedy gracz kliknie na szybę w menu to ono się zamyka? Według mnie totalnie bez sensu.  (Jak już tak bardzo chcesz ten format slot to mogłeś zrobić to w ten sposób aby po prostu nie dało się tego zabrać ...named "&b." to be unstealable) . A no i nie musisz robić dwóch oddzielnych komend które robią to samo możesz zrobić po prostu:

command /luckyblock:
	aliases: /lb
	trigger:
		#kod

oraz możesz zrobić zamiast tych wszystkich komend jedną, to już sobie znajdź gdzieś na forum.

 

Ogólnie jeżeli chcesz dodać ten skrypt na survival to zrób tak aby po kliknięciu na jajo smoka z daną nazwą się otwierał luckyblock , bo po prostu jak ktoś kliknie na zwykłe jajo smoka to ono zniknie i otworzy się tak jak luckyblock. Ew. Zrób tak aby po postawieniu jaja smoka z daną nazwą otwierał się lucky block.

 

41vlwgs.png

A tego to już nie skomentuje...

 

 

Dziękuje dowidzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Vixareczeq napisał:

Z tego co widzę to coffein już napisał ci o tym jaju smoka, szczerze nie wiem jak ci to działa ale ok.

Nie używaj format slotów, oraz dlaczego dodałeś to że kiedy gracz kliknie na szybę w menu to ono się zamyka? Według mnie totalnie bez sensu.  (Jak już tak bardzo chcesz ten format slot to mogłeś zrobić to w ten sposób aby po prostu nie dało się tego zabrać ...named "&b." to be unstealable) . A no i nie musisz robić dwóch oddzielnych komend które robią to samo możesz zrobić po prostu:


command /luckyblock:
	aliases: /lb
	trigger:
		#kod

oraz możesz zrobić zamiast tych wszystkich komend jedną, to już sobie znajdź gdzieś na forum.

 

Ogólnie jeżeli chcesz dodać ten skrypt na survival to zrób tak aby po kliknięciu na jajo smoka z daną nazwą się otwierał luckyblock , bo po prostu jak ktoś kliknie na zwykłe jajo smoka to ono zniknie i otworzy się tak jak luckyblock. Ew. Zrób tak aby po postawieniu jaja smoka z daną nazwą otwierał się lucky block.

 

41vlwgs.png

A tego to już nie skomentuje...

 

 

Dziękuje dowidzenia.

 

Dzk za rade ale z tymi errorami to nie moja wina u mnie wszystko dziala. Niewiem czy to coś zmienia ale używam wersji 1.16.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2021 o 14:01, Ersen napisał:

Dzk za rade ale z tymi errorami to nie moja wina u mnie wszystko dziala. Niewiem czy to coś zmienia ale używam wersji 1.16.4

1. Format slot kazdy gracz se zbuguje co bedzie chcial w tym format slocie 2. Po co dajesz tysiac szkla do gui jak mozesz zloopowac 2 linijkami? Po co tworzysz 2 komendy o tym samym dzialaniu jak mozesz dac aliases?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...