xFreku 100 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 Tak jak w temacie. Mam taki kod:spawn falling block of %itemtype% at %location%I może jest możliwość taka że jak gracz podejdzie do jakiegoś blooku to on odlatuje od gracza :)Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 Przeczytalem domumentacje sk+ i wywnioskowałem, że nie ma takiej możliwości.Kod ktory podales spawnuje tylko spadajacy blok w danym miescu,a nie powoduje "odrzucenia" pod odpowiednim kontem od gracza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 @up co ty gadasz.... W zakładce efekty jako 1. funkcja... Mi to działało... [×] Wysłane z Tapatalk [×] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 (edytowane) spawn falling block of sand at location of playerpush spawned entity horizontally forwards at speed 3 Try :P Edytowane 26 kwietnia 2014 przez PoweredDragon Dudek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xFreku 100 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 A w jakim evencie to zastosowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 No kiedy chcesz żeby to było wywołane... Jeśli chcesz w komendzie to robisz tak:command /test: trigger: spawn falling block of sand at location of player push spawned entity horizontally forwards at speed 3 Dudek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 sebafudi z tym push to myslalem, ze bardziej chodzi tu o mobki lub itemki lezace na ziemi, wiec przepraszam.Mozesz zastosowac to w evencie "on block damage" czyli podczas niszczenia bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 sebafudi z tym push to myslalem, ze bardziej chodzi tu o mobki lub itemki lezace na ziemi, wiec przepraszam. Mozesz zastosowac to w evencie "on block damage" czyli podczas niszczenia bloku. Aa chodziło Ci o push :) ja myślałem że to ze spadającym blokiem.... [×] Wysłane z Tapatalk [×] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 kwietnia 2014 Nie, spadajacy blok to mozna nawet sie domyslic, jezeli dobrze zna sie angielski ;)Eventy on block damage lub rightclick on <blok> sa dobre. I chyba sa jedynym rozwiazaniem tego problem, chociaz "co ja tam wiem o skryptowaniu?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2014 (edytowane) on walking on sand: spawn falling block of sand at location of event-block set event-block to air push spawned entity horizontally forwards at speed 3Taki przykład :Don rightclick on gravel: spawn falling block of gravel at location of clicked block set clicked block to air push spawned entity horizontally forwards at speed 3 Edytowane 27 kwietnia 2014 przez PoweredDragon Dudek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xFreku 100
Tak jak w temacie. Mam taki kod:
I może jest możliwość taka że jak gracz podejdzie do jakiegoś blooku to on odlatuje od gracza :)
Prosze o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi