the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 siema, nie umiem nic wykombinować, a probuje zrobic cos takiego ze gdy stawiam bedrock to on sie stawia tylko wtedy gdy w obrebie 150 kratek nie ma zadnego innego bedrocka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 Trzeba zapisywać bloki do zmiennej i potem sprawdzać distance between X and X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 8 minut temu, CoFFeIN04 napisał: Trzeba zapisywać bloki do zmiennej i potem sprawdzać distance between X and X mam cos takiego i nie dziala (0 errorów) on place of bedrock: if player's tool's name is "&8» &6Działka": if {dzialka.%player%} is not set: loop {regions::*}: if distance between event-block and loop-value is less than 150: add event-block's location to {regions::*} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 a w którym miejscu anulujesz event? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 1 minutę temu, CoFFeIN04 napisał: a w którym miejscu anulujesz event? on place of bedrock: if player's tool's name is "&8» &6Działka": if {dzialka.%player%} is not set: loop {regions::*}: if distance between event-block's location and loop-value is less than 150: add event-block's location to {regions::*} set {dzialka.%player%} to 1 set {xpos.%player%} to x-loc of event-block set {ypos.%player%} to y-loc of event-block set {zpos.%player%} to z-loc of event-block set {xpos1.%player%} to ({xpos.%player%} + 9.5) set {zpos1.%player%} to ({zpos.%player%} + 9.5) set {xpos2.%player%} to ({xpos.%player%} - 10.5) set {zpos2.%player%} to ({zpos.%player%} - 10.5) run player command "//pos1 %{xpos1.%player%}%,0,%{zpos1.%player%}%" as op run player command "//pos2 %{xpos2.%player%}%,256,%{zpos2.%player%}%" as op run player command "/rg define %player%" as op run player command "/rg flag -w world %player% wither-damage deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% tnt deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% ravager-grief deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% other-explosion deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% ghast-fireball deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% enderman-grief deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% damage-animals deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g nonmembers block-break deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g nonmembers block-place deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g nonmembers build deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% creeper-explosion deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g all pvp allow" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g all use allow" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g all chest-access allow" as op execute console command "/rg addowner %player% %player% -w world" create bossbar titled "&aJesteś na terenie &2swojej &adziałki&2!" and id "terenally.%player%" for player with progress 100 with colors green play sound "minecraft:block.note_block.harp" with pitch 1 to player stop else if distance between event-block's location and loop-value is greater than 150: send "&8» &cNie możesz założyć tu działki, gdyż w obrębie 150 kratek jest inna działka!" cancel event stop else if {dzialka.%player%} is 1: send "&8» &cJuż masz jedną działkę! &c&o(%{xpos.%player%}%&c&o, %({ypos.%player%} + 0.5)%&c&o, %{zpos.%player%}%&c&o)" cancel event stop else if {dzialka.%player%} is 2: send "&8» &cJuż masz jedną działkę! &c&o(%{xpos.%{owner.%player%}%}%&c&o, %({ypos.%{owner.%player%}%} + 0.5)%&c&o, %{zpos.%{owner.%player%}%}%&c&o)" cancel event stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 A nie pomyliłeś warunków przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 ogolnie to dziala mi wszystko tylko tak jakby skrypt nie bierze w ogole pod uwage tego ze nie powinien sie postawic bedrock w obrebie ponad 150 kratek od innego, bo stawia sie w kazdej odleglosci 8 minut temu, CoFFeIN04 napisał: A nie pomyliłeś warunków przypadkiem? Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 if distance between event-block's location and loop-value is less than 150 oznacza jeśli dystans [...] jest mniejszy niż 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 a nie da sie zrobic czegos w stylu loop all regions: if distance between event-block's location and loop-value is less than 150 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 Ale jaki jest problem, podmień sobie less na greater i na odwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 podmienilem i dalej nie dzialalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 7 minut temu, CoFFeIN04 napisał: Ale jaki jest problem, podmień sobie less na greater i na odwrot to dziala tylko na pierwsze loop-value, jak jest ich wiecej to tylko bierze pod uwage to pierwsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 47 minut temu, the_kakus napisał: stop a bo w nie wiem w jakim celu te stop tutaj są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 7 minut temu, CoFFeIN04 napisał: a bo w nie wiem w jakim celu te stop tutaj są teraz to dziala tak ze najpierw zaklada dzialke, a po ulamku sekundy sie tylko wyswietla komunikat o tym ze nie mozna zakladac dzialki w obrebie 150 kratek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 Więc tak, usuń całego tego else, on jest zbędny, po stworzeniu działki daj stopa (po tych wszystkich komendach co ci działke robią) potem poza pętlą musisz wysłać "&8» &cNie możesz założyć tu działki, gdyż w obrębie 150 kratek jest inna działka!" i anulowac event Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 6 minut temu, CoFFeIN04 napisał: Więc tak, usuń całego tego else, on jest zbędny, po stworzeniu działki daj stopa (po tych wszystkich komendach co ci działke robią) potem poza pętlą musisz wysłać "&8» &cNie możesz założyć tu działki, gdyż w obrębie 150 kratek jest inna działka!" i anulowac event on place of bedrock: if player's tool's name is "&8» &6Działka": if {dzialka.%player%} is not set: loop {regions::*}: if distance between event-block's location and loop-value is greater than 150: add event-block's location to {regions::*} set {dzialka.%player%} to 1 set {xpos.%player%} to x-loc of event-block set {ypos.%player%} to y-loc of event-block set {zpos.%player%} to z-loc of event-block set {xpos1.%player%} to ({xpos.%player%} + 9.5) set {zpos1.%player%} to ({zpos.%player%} + 9.5) set {xpos2.%player%} to ({xpos.%player%} - 10.5) set {zpos2.%player%} to ({zpos.%player%} - 10.5) run player command "//pos1 %{xpos1.%player%}%,0,%{zpos1.%player%}%" as op run player command "//pos2 %{xpos2.%player%}%,256,%{zpos2.%player%}%" as op run player command "/rg define %player%" as op run player command "/rg flag -w world %player% tnt deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% ghast-fireball deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% wither-damage deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% ravager-grief deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% enderman-grief deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% other-explosion deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% creeper-explosion deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g nonmembers damage-animals deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g nonmembers block-break deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g nonmembers block-place deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g nonmembers build deny" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g all pvp allow" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g all use allow" as op run player command "/rg flag -w world %player% -g all chest-access allow" as op execute console command "/rg addowner %player% %player% -w world" create bossbar titled "&aJesteś na terenie &2swojej &adziałki&2!" and id "terenally.%player%" for player with progress 100 with colors green play sound "minecraft:block.note_block.harp" with pitch 1 to player stop send "&8» &cNie możesz założyć tu działki, gdyż w obrębie 150 kratek jest inna działka!" cancel event mam teraz tak i wciaz nie dziala tak jak powinno:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 26 minut temu, the_kakus napisał: wciaz nie dziala czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 dalej bierze pod uwage tylko pierwszą dzialke (pierwsze loop-value), nastepne skrypt ma juz gdzies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 3 minuty temu, CoFFeIN04 napisał: czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 693 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 command /debugdzialka: trigger: send "%{regions::*}%" co zwraca ta komenda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 the_kakus 9 Opublikowano 17 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 tez to probowalem i wyswietla 'x,y,z and x,y,z and [...] Teraz, CoFFeIN04 napisał: command /debugdzialka: trigger: send "%{regions::*}%" co zwraca ta komenda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
the_kakus 9
siema, nie umiem nic wykombinować, a probuje zrobic cos takiego ze gdy stawiam bedrock to on sie stawia tylko wtedy gdy w obrebie 150 kratek nie ma zadnego innego bedrocka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.