Skocz do zawartości
  • 0

Topka cos mi nie dziala ?


NaxterEK

Pytanie

Powie mi ktos czemu ta topka nie wlicza mi postwionych blokow ? tylko jedynie w statystykach dodaje mi postawione a zniszczonych nie xd ?

variables:
    {PostawioneBloki::%player%} = 0
    {ZniszczoneBloki::%player%} = 0
    
on place:
    add 1 to balance of player
    add 1 to {PostawioneBloki::%player%}
    if {PostawioneBloki::%player%} is 100:
        execute console command "eco give %player% 100"
    else if {PostawioneBloki::%player%} is 2000:
        execute console command "eco give %player% 2000"
    else if {PostawioneBloki::%player%} is 3000:
        execute console command "eco give %player% 3000"
                
on mine:
    add 1 to balance of player
    add 1 to {ZniszczoneBloki::%player%}
    if {ZnisczoneBloki::%player%} is 100:
        execute console command "eco give %player% 100"
    else if {ZniszczoneBloki::%player%} is 2000:
        execute console command "eco give %player% 2000"
    else if {ZniszczoneBloki::%player%} is 3000:
        execute console command "eco give %player% 3000"
                
command /statystyki:
    trigger:
        send "&4--------------->"
        send "&7Postawione Bloki: &c%{PostawioneBloki::%player%}%"
        send "&7Znisczone Bloki: &c%{ZniszczoneBloki::%player%}%"
        send "&4--------------->"
        
command /topPostawione:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lPostawione Bloki &4&l]-------" to sender
        send createTop("PostawioneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]") to sender
       
command /topZniszczone:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lZniszczone Bloki &4&l]-------" to sender
        send createTop("ZniszczoneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]") to sender

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, NaxterEK napisał:

Powie mi ktos czemu ta topka nie wlicza mi postwionych blokow ? tylko jedynie w statystykach dodaje mi postawione a zniszczonych nie xd ?

variables:
    {PostawioneBloki::%player%} = 0
    {ZniszczoneBloki::%player%} = 0
    
on place:
    add 1 to balance of player
    add 1 to {PostawioneBloki::%player%}
    if {PostawioneBloki::%player%} is 100:
        execute console command "eco give %player% 100"
    else if {PostawioneBloki::%player%} is 2000:
        execute console command "eco give %player% 2000"
    else if {PostawioneBloki::%player%} is 3000:
        execute console command "eco give %player% 3000"
                
on mine:
    add 1 to balance of player
    add 1 to {ZniszczoneBloki::%player%}
    if {ZnisczoneBloki::%player%} is 100:
        execute console command "eco give %player% 100"
    else if {ZniszczoneBloki::%player%} is 2000:
        execute console command "eco give %player% 2000"
    else if {ZniszczoneBloki::%player%} is 3000:
        execute console command "eco give %player% 3000"
                
command /statystyki:
    trigger:
        send "&4--------------->"
        send "&7Postawione Bloki: &c%{PostawioneBloki::%player%}%"
        send "&7Znisczone Bloki: &c%{ZniszczoneBloki::%player%}%"
        send "&4--------------->"
        
command /topPostawione:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lPostawione Bloki &4&l]-------" to sender
        send createTop("PostawioneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]") to sender
       
command /topZniszczone:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lZniszczone Bloki &4&l]-------" to sender
        send createTop("ZniszczoneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]") to sender

Spróbuj zrobić to tak:

 

command /topPostawione:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lPostawione Bloki &4&l]-------" to sender
        set {_topka::*} to createTop("PostawioneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]")
        loop {_topka::*}:
            send "%loop-value%" to sender
       
command /topZniszczone:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lZniszczone Bloki &4&l]-------" to sender
        set {_topka::*} to createTop("ZniszczoneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]")
        loop {_topka::*}:
            send "%loop-value%" to sender

 

Edytowane przez PanAnimek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 8.03.2021 o 00:27, PanAnimek napisał:

Spróbuj zrobić to tak:

 


command /topPostawione:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lPostawione Bloki &4&l]-------" to sender
        set {_topka::*} to createTop("PostawioneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]")
        loop {_topka::*}:
            send "%loop-value%" to sender
       
command /topZniszczone:
    trigger:
        send "&4&l-------[ &b&lZniszczone Bloki &4&l]-------" to sender
        set {_topka::*} to createTop("ZniszczoneBloki", 5, "&e&l[I]. &7[P] &7- &c[V]")
        loop {_topka::*}:
            send "%loop-value%" to sender

 

nic to nie dalo

taki mam blad Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

a caly skrypt wyglada tak 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...