Skocz do zawartości
  • 0

Woda - jaki argument


Sabat

Pytanie

Siemka, szukam argumentu który ogarnie mi przebywanie w wodzie (pływanie) i przebywanie na deszczu.

 

Coś jak on walking, on jumping itp.

 

ps do jedzenia też się przyda np on eat ...

Edytowane przez Sabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on consume:

event od jedzenia i picia

on any movement:    block at player is water:

albo

every second:    loop all players:	    block at loop-player is water:

a co do deszczu:

on weather change to rain or thunder:    set {deszcz.%event-world%} to trueon weather change to sunny:    set {deszcz.%event-world%} to falseevery second:    loop all players:	    {deszcz.%world at loop-player%} is true:		    biome at loop-player isn't desert or desert hills: (i inne biomy bez deszczu)			    #dalszy kod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a co do deszczu, to powiedzmy że chce napisać że jak pada gościowi na łeb, to np:send "pada schowaj się do domu", ale jak by był pod drzewem, w jaskini czy gdzieś gdzie mu nie pada na głowę to nie zadziała, a mi chodzi o coś co by ogarniało że gościowi pada deszcz na głowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a co do deszczu, to powiedzmy że chce napisać że jak pada gościowi na łeb, to np:send "pada schowaj się do domu", ale jak by był pod drzewem, w jaskini czy gdzieś gdzie mu nie pada na głowę to nie zadziała, a mi chodzi o coś co by ogarniało że gościowi pada deszcz na głowe

Uzyj tego kodu co dal ci herhor a potem sprawdz czy bloki nad graczem sa powietrzem. Jezeli tak to wyslij mu wiadomosc :)

loop 200 times:    block at location loop-number blocks above player is air:        //dalszy kod..,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on weather change to rain or thunder:    set {deszcz.%event-world%} to trueon weather change to sunny:    set {deszcz.%event-world%} to falseevery second:    loop all players:	    {deszcz.%world at loop-player%} is true:		    biome at loop-player isn't desert or desert hills: (i inne biomy bez deszczu)			    loop blocks above loop-player:				    loop-block isn't air:					    send "Stoisz pod jakimś blokiem"				    else:					    send "Pada ci na łeb"

Powinno działać.
  #dalszy kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...