Sabat 1 Opublikowano 5 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 grudnia 2014 (edytowane) Siemka, szukam argumentu który ogarnie mi przebywanie w wodzie (pływanie) i przebywanie na deszczu. Coś jak on walking, on jumping itp. ps do jedzenia też się przyda np on eat ... Edytowane 5 grudnia 2014 przez Sabat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 5 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 grudnia 2014 on consume:event od jedzenia i piciaon any movement: block at player is water:alboevery second: loop all players: block at loop-player is water:a co do deszczu:on weather change to rain or thunder: set {deszcz.%event-world%} to trueon weather change to sunny: set {deszcz.%event-world%} to falseevery second: loop all players: {deszcz.%world at loop-player%} is true: biome at loop-player isn't desert or desert hills: (i inne biomy bez deszczu) #dalszy kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 5 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 grudnia 2014 a co do deszczu, to powiedzmy że chce napisać że jak pada gościowi na łeb, to np:send "pada schowaj się do domu", ale jak by był pod drzewem, w jaskini czy gdzieś gdzie mu nie pada na głowę to nie zadziała, a mi chodzi o coś co by ogarniało że gościowi pada deszcz na głowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 8 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2014 a co do deszczu, to powiedzmy że chce napisać że jak pada gościowi na łeb, to np:send "pada schowaj się do domu", ale jak by był pod drzewem, w jaskini czy gdzieś gdzie mu nie pada na głowę to nie zadziała, a mi chodzi o coś co by ogarniało że gościowi pada deszcz na głoweUzyj tego kodu co dal ci herhor a potem sprawdz czy bloki nad graczem sa powietrzem. Jezeli tak to wyslij mu wiadomosc :)loop 200 times: block at location loop-number blocks above player is air: //dalszy kod.., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 8 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2014 on weather change to rain or thunder: set {deszcz.%event-world%} to trueon weather change to sunny: set {deszcz.%event-world%} to falseevery second: loop all players: {deszcz.%world at loop-player%} is true: biome at loop-player isn't desert or desert hills: (i inne biomy bez deszczu) loop blocks above loop-player: loop-block isn't air: send "Stoisz pod jakimś blokiem" else: send "Pada ci na łeb"Powinno działać. #dalszy kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Sabat 1
Siemka, szukam argumentu który ogarnie mi przebywanie w wodzie (pływanie) i przebywanie na deszczu.
Coś jak on walking, on jumping itp.
ps do jedzenia też się przyda np on eat ...
Edytowane przez SabatOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi