Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na system czaszek i itemów


M4Lixx

Pytanie

Witam

Potrzebuję skryptu na system czaszek coś w stylu kwadratowej jednak nie z ekonomią, lecz ze skrzynkami z itemami po śmierci dokładniej:

- Jeśli ktoś kogoś zabije dostaje czaszkę, czaszka znika po śmierci, lub po 24h od jej zdobycia

- Jeśli ktoś zabije osobę z czaszką nie dostaje czaszki

- Jeśli gracz z czaszką zginie pojawia się skrzynka którą mogą zniszczyć i otworzyć wszyscy i ma ona 2-minutowy licznik do wybuchu

- Jeśli zginie gracz bez czaszki pojawia się skrzynka którą może zniszczyć i otworzyć jedynie "denat" nie posiada ona funkcji wybuchu lecz jeśli jest pusta to znika 

- czaszki można sprawdzić /czaszki

Edytowane przez M4Lixx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, M4Lixx napisał:

Witam

Potrzebuję skryptu na system czaszek coś w stylu kwadratowej jednak nie z ekonomią, lecz ze skrzynkami z itemami po śmierci dokładniej:

- Jeśli ktoś kogoś zabije dostaje czaszkę, czaszka znika po śmierci, lub po 24h od jej zdobycia

- Jeśli gracz z czaszką zginie pojawia się skrzynka którą mogą zniszczyć i otworzyć wszyscy i ma ona 2-minutowy licznik do wybuchu

- Jeśli zginie gracz bez czaszki pojawia się skrzynka którą może zniszczyć i otworzyć jedynie "denat" nie posiada ona funkcji wybuchu

Poszukaj jakiegoś odpowiadającego ci i przede wszystkim działającego skryptu na czaszki, a będzie można go przerobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 2.03.2021 o 20:07, Kormic napisał:

Poszukaj jakiegoś odpowiadającego ci i przede wszystkim działającego skryptu na czaszki, a będzie można go przerobić.

on death:
	if victim and attacker is a player:
		if {skull::%victim%} is set:
			clear {skull::%victim%}
			execute console command "eco give %attacker% 50"
			send subtitle "&eZabiłeś gracza z czaszką! &a+$50" to attacker
			broadcast "&aGracz &a%attacker% &azabił agresywnego gracza &a- &aNagroda: &a-50$"
			set {tablist::czaszki::%victim%} to ""
		else:
			set {skull::%attacker%} to true
			execute console command "eco take %attacker% 50"
			send title "☠" with subtitle "&eZabiłeś pokojowego gracza! &c-$50" to attacker
			broadcast "&cGracz &c%attacker% &czabił pokojowego gracza &c- &ckara&c: &c-50$ &ci &cczaszka"
			set {tablist::czaszki::%attacker%} to "☠"
			wait 259200 seconds
			clear {skull::%victim%}
			set {tablist::czaszki::%victim%} to ""
command /czaszki [<text>]:
	trigger:
		send "&eLista osób z czaszką:"
		loop {skull::*}:
			add loop-index to {_s::*}
		send "%{_s::*}%"
on join:
	if {tablist::czaszki::%player%} is not set:
		set {tablist::czaszki::%player%} to ""

 

coś takiego?  tylko to jest z ekonomią a ja chciałbym właśnie zamiast tego skrzynki o których pisałem

Glicz

Wstawiam kod w code, poprawiam formatowanie na ciemnym motywie.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...