Skocz do zawartości
  • 0

Craftowanie rzucaka po 64 tnt


ddddd1111

Pytanie

siemka mam problem kompletnie nie wiem jak to zrobic chce przy craftowaniu rzucaka zeby wszedzie bylo po 64 tnt zeby scraftowac rzucaka ktos pomoze?
 

on script load:

        register new shaped recipe for tnt named "&8» &cRzucane TNT &8«" with lore "&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!" using tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt            

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
39 minut temu, ddddd1111 napisał:

siemka mam problem kompletnie nie wiem jak to zrobic chce przy craftowaniu rzucaka zeby wszedzie bylo po 64 tnt zeby scraftowac rzucaka ktos pomoze?
 

on script load:

        register new shaped recipe for tnt named "&8» &cRzucane TNT &8«" with lore "&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!" using tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt            

Proszę, skrypt nietestowany.

Wymagany dodatek skript-reflect.

Jeżeli poniższy kod nie zadziała, możesz równie dobrze spróbować z rejestrowaniem receptur w WildSkript. Tam można podać ilość.

import:
	org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent
	org.bukkit.inventory.ItemStack
	org.bukkit.Material
	
on PrepareItemCraftEvent:
	set {_inv} to event.getInventory()
	{_inv}.setResult(new ItemStack(Material.AIR))
	set {_m::*} to {_inv}.getMatrix()
	loop 9 times:
		{_m::%loop-number%} is not 64 tnt:
			set {_t} to true
		item amount of {_m::%loop-number%} is not 64:
			set {_t} to true
	{_t} is not set
	set {_is} to new ItemStack(Material.TNT)
	set {_im} to {_is}.getItemMeta()
	{_im}.setDisplayName("&8» &cRzucane TNT &8«")
	{_im}.setLore("&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!")
	{_is}.setItemMeta({_im})
	{_inv}.setResult({_is})
	
on inventory click:
	type of clicked inventory is workbench inventory
	clicked slot is 9
	event-slot is tnt named "&8» &cRzucane TNT &8«" with lore "&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!"
	set slot (integers between 0 and 8) of player's current inventory to air

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

moglbys dorobic do tych linijek? nie chce oddzielnego skryptu bo w jednym skrypcie mam rzeczy na craftowanie
 

on script load:

        register new shaped recipe for tnt named "&8» &cRzucane TNT &8«" with lore "&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!" using tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt, tnt            

variables:

    {ddds.rzucanetnt.%player%} = false

on place tnt:

    if player's tool is tnt named "&8» &cRzucane TNT &8«" with lore "&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!":

        cancel event

on right click with tnt:

    if player's tool is tnt named "&8» &cRzucane TNT &8«" with lore "&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!":

        if {aneria.rzucanetnt.%player%} is false:

            if player's gamemode is creative:

                set {ddds.rzucanetnt.%player%} to true

                shoot tnt with speed 0.5

                wait 5 seconds

                set {aneria.rzucanetnt.%player%} to false

                stop

            else:

                set {aneria.rzucanetnt.%player%} to true

                remove 1 tnt named "&8» &cRzucane TNT &8«" with lore "&8• &7Postaw na ziemi aby &9rzucic tnt!" from player

                shoot tnt with speed 0.5

                wait 5 seconds

                set {ddds.rzucanetnt.%player%} to false

                stop

        else:

            send "&c&lBlad: &7Musisz poczekac przed nastepnym rzutem!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, ddddd1111 napisał:

moglbys dorobic do tych linijek? nie chce oddzielnego skryptu bo w jednym skrypcie mam rzeczy na craftowanie

Po prostu dorzuć do tego skryptu. Nie trzeba tego w żaden sposób łączyć.

12 minut temu, ddddd1111 napisał:

oczywiscie wersja 1.8.8

W takim razie jeżeli posiadasz silnik Spigot lub PaperSpigot, pobierz Skript 2.5.3 od Matocolotoe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...