Skocz do zawartości
  • 0

zapisywanie kodu i odczytywanie ?


Bodziusiu2
 Udostępnij

Pytanie

Witam 

Mam pytanie czy mogę zapisać kilka linijek kodu i np. tak jak jest w 

options:
	e: cos

i czy mogę jakoś zapisać kod coś w tego typu i odczytywać go ?

EDIT

 chce aby ten kod 

		open chest inventory with 5 rows named "&eWorkbench Lv.1" to player
		wait 1 tick
		set slot 0 of player's current inventory to oak wood planks named "&8Structures"
		set slot 9 of player's current inventory to golden pickaxe named "&8Tools"
		set slot 18 of player's current inventory to leather tunic named "&8Clothes"
		set slot 27 of player's current inventory to iron hoe named "&8Weapons"
		set slot 36 of player's current inventory to stick named "&8Other"
		set slot 1 and 10 and 19 and 28 and 37 of player's current inventory to gray stained glass pane named " "

można było wywołać jedną linijką 

Edytowane przez Bodziusiu2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Nie rozumiem pytania. Sprecyzuj.

to może inaczej 

			set {_loc} and {_loc1} to location of event-block
			add 30 to x-loc of {_loc} and z-loc of {_loc}
			remove 30 from x-loc of {_loc1} and z-loc of {_loc1}
			add 30 to y-loc of {_loc1}
			remove 30 from y-loc of {_loc}
			loop all blocks within {_loc} and {_loc1}:

ten kod używam dużo razy i czy jest jakaś opcja aby ten kod był wykorzystwany jakoś krócej że coś podobnego jak to 

options:
	e: cos

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Bodziusiu2 napisał:

ten kod używam dużo razy i czy jest jakaś opcja aby ten kod był wykorzystwany jakoś krócej że coś podobnego jak to 

No to funkcjami to sobie skróć.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Pewnie jakieś poradniki jeszcze się znajdą, wystarczy poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

No to funkcjami to sobie skróć.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Pewnie jakieś poradniki jeszcze się znajdą, wystarczy poszukać.

Dzięki

Jak komuś potrzebne to tak to wygląda

function gui(p: player):
	open chest inventory with 5 rows named "&eWorkbench Lv.1" to {_p}
	wait 1 tick
	set slot 0 of {_p}'s current inventory to oak wood planks named "&8Structures"
	set slot 9 of {_p}'s current inventory to golden pickaxe named "&8Tools"
	set slot 18 of {_p}'s current inventory to leather tunic named "&8Clothes"
	set slot 27 of {_p}'s current inventory to iron hoe named "&8Weapons"
	set slot 36 of {_p}'s current inventory to stick named "&8Other"
	set slot 1 and 10 and 19 and 28 and 37 of {_p}'s current inventory to gray stained glass pane named " "

gui(player) - dajemy tam gdzie chcemy aby gui sie otworzylo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...