KrychaMC09 1 Opublikowano 26 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2021 Pytanie da sie zrobic w skripcie ze po zginieciu gracz lezy a nie odrazu ginie!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 623 Opublikowano 26 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2021 41 minut temu, KrychaMC09 napisał: Pytanie da sie zrobic w skripcie ze po zginieciu gracz lezy a nie odrazu ginie!? owszem, musisz sprawdzić kiedy gracz ma zginąć - najlepiej przez on damage i sprawdzanie czy final damage jest większe od hp ofiary (w tym przypadku gracza) no i jeżeli jest większe to znaczy że gracz ma od tych obrażeń zginąć więć musisz przerwać ten event, ustawić hp gracza na jakąś małą wartość powiedzmy 0.5 hp i wtedy przy użyciu pakietów wysyłasz do graczy informację że dany gracz leży (śpi) na danym bloku - blokujesz mu mozliwość poruszania się czy tam robisz co tylko chcesz - no i wtedy czekasz ileś tam czasu i wtedy go zabijasz po prostu przez nawet kill player. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 26 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2021 1 godzinę temu, KrychaMC09 napisał: Pytanie da sie zrobic w skripcie ze po zginieciu gracz lezy a nie odrazu ginie!? Pan Maruda wyjaśnił ci całość. Mogę jedynie dodać, że pakietami w Skript możesz zarządzać za pomocą jednego z pięciu znanych mi dodatków. MundoSK ThatPacketAddon Skacket skript-mirror skript-reflect Z tych pięciu polecam pozycje nr 2, 3 i 5. Dodatki 2. i 3. są przeznaczone specjalnie do zarządzania pakietami, natomiast 5. dodatek pozwala ci używać niemalże wszystkich rzeczy, które są używane w pluginach (tak na chłopski rozum). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KrychaMC09 1
Pytanie da sie zrobic w skripcie ze po zginieciu gracz lezy a nie odrazu ginie!?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.