AxonGames 5 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 (edytowane) czesc mam taki skrypt, jak moge dac tego slime w skull a nie nad nim? on right click: "%clicked block%" contains "skull" or "head" spawn 1 slime at event-block Edytowane 25 lutego 2021 przez AxonGames Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 (edytowane) Jak ty chcesz żeby "w nim" się zrespił. Najwyżej można zrobić tak żeby sama czaszka się usunęła a potem zrespił slime. on right click: if "%clicked block%" contains "skull" or "head": set {_loc} to location of event-block set event-block to air spawn 1 slime at {_loc} Powinno zadziałać, jakby zrespił się bezpośrednio w czaszce to by go i tak przesunęło ponieważ jakby w tej czaszce cały czas był to by go udusiło. Edytowane 25 lutego 2021 przez MikuChan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 14 minut temu, AxonGames napisał: right click: "%clicked block%" contains "skull" or "head" spawn 1 slime at event-block Zamiast 'event-block' użyj 'location at clicked block'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AxonGames 5 Opublikowano 25 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: Zamiast 'event-block' użyj 'location at clicked block'. Nadal jest on spawned na glowce zamiast w niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AxonGames 5 Opublikowano 25 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 13 minut temu, MikuChan napisał: Jak ty chcesz żeby "w nim" się zrespił. Najwyżej można zrobić tak żeby sama czaszka się usunęła a potem zrespił slime. on right click: if "%clicked block%" contains "skull" or "head": set {_loc} to location of event-block set event-block to air spawn 1 slime at {_loc} Powinno zadziałać, jakby zrespił się bezpośrednio w czaszce to by go i tak przesunęło ponieważ jakby w tej czaszce cały czas był to by go udusiło. Poprzedni skrypt dzialal ale niestety nie udalo mi sie go skopiowac ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 Mówię, on nie może się zrespić bezpośrednio w czaszce bo go przesunie. Najwyżej możesz skorzystać z mojej wersji tylko że ona usuwa czaszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 Teraz, AxonGames napisał: Nadal jest on spawned na glowce zamiast w niej W takim razie usuń główkę, zespawnij slime'a i ponownie ją ustaw. Nie widzę innego rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AxonGames 5 Opublikowano 25 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 Teraz, MikuChan napisał: Mówię, on nie może się zrespić bezpośrednio w czaszce bo go przesunie. Najwyżej możesz skorzystać z mojej wersji tylko że ona usuwa czaszkę. Dodałem NBT z taka zasada ze slime nie może zostac poruszony/ani zostać wypchnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 (edytowane) Właśnie też tak myślę. Wyglądałoby to tak: on right click: if "%clicked block%" contains "skull" or "head": set {_loc} to location of event-block set event-block to air spawn 1 slime at {_loc} wait 1 tick set event-block to skull Edytowane 25 lutego 2021 przez MikuChan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 Dobrze, może być i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 1 minutę temu, MikuChan napisał: Właśnie też tak myślę. Wyglądałoby to tak: on right click: if "%clicked block%" contains "skull" or "head": set {_loc} to location of event-block set event-block to air spawn 1 slime at {_loc} wait 1 tick set event-block to skull To nie zadziała, bo źle wytabowałeś kod. Poza tym nie podrzucaj gotowego kodu, autor niewiele z tego wyciągnie. Wytłumacz mu rozwiązanie, a on sam je zaimplementuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 (edytowane) Zanim to napisałeś to już wytabowałem. Tak w ogóle to czy czasem nie da się połączyć 2 pierwszych linijek i dać np. on rightclick on skull: Edytowane 25 lutego 2021 przez MikuChan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AxonGames 5 Opublikowano 25 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 (edytowane) 3 minuty temu, MikuChan napisał: Zanim to napisałeś już wytabowałem. Czy mogę twój pierwszy skrypt który napisałeś/as? z ustawianiem lokacji event-block x y z, i world. Edytowane 25 lutego 2021 przez AxonGames MikuChan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 Nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AxonGames 5 Opublikowano 25 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 3 minuty temu, MikuChan napisał: Nie ma problemu Czy moge ten pierwszy skrypt który zrobiłeś/as ale go zedytowales/as? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 (edytowane) No tak, możesz wszystkie które tu napisałem. Edytowane 25 lutego 2021 przez MikuChan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AxonGames 5 Opublikowano 25 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 Teraz, MikuChan napisał: No tak, możesz Wyślesz go, nie udalo mi sie jego skopiowac przed twoim zedytowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 Teraz, AxonGames napisał: Wyślesz go, nie udalo mi sie jego skopiowac przed twoim zedytowaniem Jeżeli to robisz w jakimś edytorze tekstowym, po coś masz Ctrl + Z. Możesz sobie po prostu cofnąć zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MikuChan 2 Opublikowano 25 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2021 (edytowane) Aaaj, wiesz że on daje slima na czaszkę co nie? Aczkolwiek mogę usunąć linijkę z dodawaniem do koordynantu y więc czekaj... on rightclick: if "%clicked block%" contains "skull" or "head": set {_x} to event-block's x-coordinate set {_y} to event-block's y-coordinate set {_z} to event-block's z-coordinate set {_world} to "(tu wpisz nazwę świata)" set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world ({_world} parsed as world) spawn 1 slime at {_loc} Jak chcesz całkiem ten poprzedni to daj po 4 linijce: add 1 to {_y} Edytowane 25 lutego 2021 przez MikuChan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
AxonGames 5
czesc mam taki skrypt, jak moge dac tego slime w skull a nie nad nim?
on right click: "%clicked block%" contains "skull" or "head" spawn 1 slime at event-block
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.