Skocz do zawartości
  • 0

Slime w skull


AxonGames

Pytanie

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jak ty chcesz żeby "w nim" się zrespił. Najwyżej można zrobić tak żeby sama czaszka się usunęła a potem zrespił slime.

on right click:
    if "%clicked block%" contains "skull" or "head":
	set {_loc} to location of event-block
        set event-block to air
        spawn 1 slime at {_loc}

Powinno zadziałać, jakby zrespił się bezpośrednio w czaszce to by go i tak przesunęło ponieważ jakby w tej czaszce cały czas był to by go udusiło.

Edytowane przez MikuChan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, MikuChan napisał:

Jak ty chcesz żeby "w nim" się zrespił. Najwyżej można zrobić tak żeby sama czaszka się usunęła a potem zrespił slime.


on right click:
    if "%clicked block%" contains "skull" or "head":
	set {_loc} to location of event-block
        set event-block to air
        spawn 1 slime at {_loc}

Powinno zadziałać, jakby zrespił się bezpośrednio w czaszce to by go i tak przesunęło ponieważ jakby w tej czaszce cały czas był to by go udusiło.

Poprzedni skrypt dzialal ale niestety nie udalo mi sie go skopiowac ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, MikuChan napisał:

Mówię, on nie może się zrespić bezpośrednio w czaszce bo go przesunie.

Najwyżej możesz skorzystać z mojej wersji tylko że ona usuwa czaszkę.

Dodałem NBT z taka zasada ze slime nie może zostac poruszony/ani zostać wypchnięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Właśnie też tak myślę.

Wyglądałoby to tak:

on right click:
    if "%clicked block%" contains "skull" or "head":
	set {_loc} to location of event-block
        set event-block to air
        spawn 1 slime at {_loc}
        wait 1 tick
        set event-block to skull

 

Edytowane przez MikuChan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, MikuChan napisał:

Właśnie też tak myślę.

Wyglądałoby to tak:


on right click:
    if "%clicked block%" contains "skull" or "head":
	set {_loc} to location of event-block
        set event-block to air
        spawn 1 slime at {_loc}
		wait 1 tick
		set event-block to skull

 

To nie zadziała, bo źle wytabowałeś kod.

Poza tym nie podrzucaj gotowego kodu, autor niewiele z tego wyciągnie.

Wytłumacz mu rozwiązanie, a on sam je zaimplementuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Aaaj, wiesz że on daje slima na czaszkę co nie? Aczkolwiek mogę usunąć linijkę z dodawaniem do koordynantu y więc czekaj...

on rightclick:
    if "%clicked block%" contains "skull" or "head":    
        set {_x} to event-block's x-coordinate
        set {_y} to event-block's y-coordinate
        set {_z} to event-block's z-coordinate
        set {_world} to "(tu wpisz nazwę świata)"
        set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world ({_world} parsed as world)
        spawn 1 slime at {_loc}

Jak chcesz całkiem ten poprzedni to daj po 4 linijce:

add 1 to {_y}

Edytowane przez MikuChan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...