Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem "łowienia ryb"


TheFightaz

Pytanie

Siemka,
Mam problem dotyczący skryptu, który napisałem, lecz nie działa on poprawnie.
Mianowicie;
Jest to skrypt na zakup wędki oraz przynęty i zdobycia "kg" podczas złowienia ryby.

Napisany jest tak :

on player fishing:
	if player's tool is fishing rod named "&6Wędka &8&l[&2&l+0&8&l]" with lore "&7Twoja pierwsza wędka!":
		if {przyneta.%player%} is 1:
			if {_poczatek::%player%} is 1:
				remove 1 fishing rod named "&6Wędka &8&l[&2&l+0&8&l]" with lore "&7Twoja pierwsza wędka!" from player's inventory
				remove 1 from {przyneta.%player%} 
				send "{@tag} &7Poczekaj az ryba złapie przynęte!"
				wait 5 seconds
				add 1 fishing rod named "&6Wędka &8&l[&2&l+0&8&l]" with lore "&7Twoja pierwsza wędka!" to player's inventory
				set {_timer::%player%} to 1
				chance of 100%:
					set {_kilo} to 10
					send "{@tag} &aPomyślnie złowiłeś &6Karpia &ao wadze &8[&6%{_kilo}%&8]"
					add 5 to {rybyzlowione.%player%}
			else:
				send "{@tag} &cNie masz przynęty!"
		if {_timer::%player%} is 1:
			send "{@tag} &cNastepny raz mozesz łowić za 5 sekund!"
			wait 5 seconds
			set {_timer::%player%} to 0

Nie działa usuwanie wędki podczas łowienia, nie dodaje kg po złowieniu ryby i nie czyta "else" że nie mam przynęty.
Jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, TheFightaz napisał:

Nie działa usuwanie wędki podczas łowienia, nie dodaje kg po złowieniu ryby i nie czyta "else" że nie mam przynęty.
Jakiś pomysł?

Nie rozumiem co ten kod ma robić. Wiem jedynie, że sposób w jaki sprawdzasz czy gracz złowił rybę, jest cholernie dziwny.

Użyj dodatku Skellett i wyrażenia 'fishing state' lub skript-reflect i 'event.getState()'. Polecam ten drugi dodatek, gdyż pozwala na używanie niemalże wszystkiego tego, co w pluginach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Nie rozumiem co ten kod ma robić. Wiem jedynie, że sposób w jaki sprawdzasz czy gracz złowił rybę, jest cholernie dziwny.

Użyj dodatku Skellett i wyrażenia 'fishing state' lub skript-reflect i 'event.getState()'. Polecam ten drugi dodatek, gdyż pozwala na używanie niemalże wszystkiego tego, co w pluginach.

Chodzi mi o to, ze gdy gracz posiada zakupioną wędkę z tą nazwą moze on łowić ryby i dostawać za nie "kg" w formie statystyk, tylko niezbyt to działa.
Jesteś w stanie przerobić taki skrypt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, TheFightaz napisał:

Chodzi mi o to, ze gdy gracz posiada zakupioną wędkę z tą nazwą moze on łowić ryby i dostawać za nie "kg" w formie statystyk, tylko niezbyt to działa.
Jesteś w stanie przerobić taki skrypt?

Czyli po prostu po złowieniu ryby ma dodawać tą statystykę?

Jeżeli dobrze zrozumiałem, wystarczy użyć tego o czym wyżej napisałem. Wiele osób o to pytało na forum i niejednokrotnie pomagałem w tej kwestii.

Jak to zrobisz, później to już będzie z górki, gdyż wystarczy zwiększyć zmienną. Spróbuj samemu i w razie dalszych problemów pokaż kod oraz wskaż z czym się męczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Totalnie nie ogarniam tego 

Cytat

"%fishing state%" is "CAUGHT_FISH"

Masz jakiś pomysł jak to napisać, lub chociaż zacząć?

EDIT:
A tutaj kod
 

on fishing:
	if "%fishing state%" is "CAUGHT_FISH":
		if player's tool is fishing rod named "&6Wędka &8&l[&2&l+0&8&l]" with lore "&7Twoja pierwsza wędka!":
			if {przyneta.%player%} is 1:



EDIT2:
Zrobiłem jakoś po swojemu, ale dzięki twojej pierwszej linijce dało rade.
Dzięki za pomoc.

Tutaj kod jakby ktoś kiedyś potrzebował
 

on fishing:
	if "%fishing state%" is "CAUGHT_FISH":
		if player's tool is fishing rod named "&6Wędka &8&l[&2&l+0&8&l]" with lore "&7Twoja pierwsza wędka!":
			if {przyneta.%player%} is greater than or equal to 1:
				chance of 100%:
					set {_kilo} to 10
					send "{@tag} &aPomyślnie złowiłeś &6Karpia &ao wadze &8[&6%{_kilo}% &2kg&8]"
					add 10 to {rybyzlowione.%player%}
					remove 1 from {przyneta.%player%}
			else:
				send "nie masz przynety"

Dzięki za pomoc! Mozna zamknąc

Edytowane przez TheFightaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...