Skocz do zawartości
  • 0

da sie moze zrobic skrypt na sprawdzanie czy gracz ma np efekt haste?


elitekarolixyt

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
2 minuty temu, elitekarolixyt napisał:

da sie moze zrobic skrypt na sprawdzanie czy gracz ma np efekt haste?

np za pomocą komendy /sprawdzefekt [<player>] [<efekt>]

Tak. Nazwy efektów podajesz po angielsku (np. 'slowness').

command /sprawdzefekt [<player>] [<potion effect type>]:
	trigger:
		arg-1 is not set:
			send "&cNie podałeś gracza." to sender
			stop
		arg-2 is not set:
			send "&cNie podałeś efektu." to sender
			stop
		if arg-1 has arg-2:
			send "&aGracz %arg-1% posiada ten efekt." to sender
		else:
			send "&cGracz %arg-1% nie posiada tego efektu." to sender

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Tak. Nazwy efektów podajesz po angielsku (np. 'slowness').


command /sprawdzefekt [<player>] [<potion effect type>]:
	trigger:
		arg-1 is not set:
			send "&cNie podałeś gracza." to sender
			stop
		arg-2 is not set:
			send "&cNie podałeś efektu." to sender
			stop
		if arg-1 has arg-2:
			send "&aGracz %arg-1% posiada ten efekt." to sender
		else:
			send "&cGracz %arg-1% nie posiada tego efektu." to sender

 

dzk ale da sie zrobic ze sprawdzic np czy ma haste 1 czy haste 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...