Skocz do zawartości
  • 0

Jak podmieniać item w itemframe?


MineRP
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, jak zrobić coś takiego, że np. komendą /itemfrejm dostaję do eq item frame, który po postawieniu co 5 sekund zmienia itemek w nim, np. raz dirt, raz stone? 
Szukałem trochę i znalazlem jak xAxe czy jakoś tak pisał o tym, ale tam bylo trzeba użyć %entity% a ja nie wiem skąd w ogóle to wziąć?
z góry dziekuje za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, MineRP napisał:

Cześć, jak zrobić coś takiego, że np. komendą /itemfrejm dostaję do eq item frame, który po postawieniu co 5 sekund zmienia itemek w nim, np. raz dirt, raz stone? 
Szukałem trochę i znalazlem jak xAxe czy jakoś tak pisał o tym, ale tam bylo trzeba użyć %entity% a ja nie wiem skąd w ogóle to wziąć?
z góry dziekuje za odpowiedź

Użyj wyrażenia 'item of %entity%'.

set item of {_itemFrame} to stone

Najprościej będzie przechwycić ten item frame w evencie 'on right click' po sprawdzeniu 'clicked entity'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, Kormic napisał:

Użyj wyrażenia 'item of %entity%'.

set item of {_itemFrame} to stone

Najprościej będzie przechwycić ten item frame w evencie 'on right click' po sprawdzeniu 'clicked entity'.

on right click:
    if player's tool is item frame:
        set {_xd} to %entity%
        send "%{_xd}% test"

Nie działa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, MineRP napisał:

on right click:
    if player's tool is item frame:
        set {_xd} to %entity%
        send "%{_xd}% test"

Nie działa :(

Nie działa, gdyż nie ma prawa działać.

Postaw sobie jakiś item frame i zrób to evencie 'on right click on item frame'.

Wyślij sobie na czacie 'clicked entity' i ustaw je do zmiennej lokalnej.

Wtedy masz zapisany ten item frame i możesz go wykorzystać w podrzuconym przeze mnie wyrażeniu.

EDIT:

Problem był również w tym, że użyłeś procentów w kodzie, a używamy ich jedynie w tekście i zmiennych oraz w 'chance of'.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
26 minut temu, Kormic napisał:

Nie działa, gdyż nie ma prawa działać.

Postaw sobie jakiś item frame i zrób to evencie 'on right click on item frame'.

Wyślij sobie na czacie 'clicked entity' i ustaw je do zmiennej lokalnej.

Wtedy masz zapisany ten item frame i możesz go wykorzystać w podrzuconym przeze mnie wyrażeniu.

EDIT:

Problem był również w tym, że użyłeś procentów w kodzie, a używamy ich jedynie w tekście i zmiennych oraz w 'chance of'.

Czy to na pewno będzie śmigać? bo clicked entity mi wypisuje po prostu item frame, a jak porobię więcej takich itemframe i każdy będzie miał to samo clicked entity to jeszcze się pieprzyć zacznie czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, MineRP napisał:

Czy to na pewno będzie śmigać? bo clicked entity mi wypisuje po prostu item frame, a jak porobię więcej takich itemframe i każdy będzie miał to samo clicked entity to jeszcze się pieprzyć zacznie czy nie?

Nie rozumiem zbytnio pytania. Jak miałoby się zacząć coś psuć?

Nie wiem dlaczego miałby być tutaj jakiś konflikt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Nie rozumiem zbytnio pytania. Jak miałoby się zacząć coś psuć?

Nie wiem dlaczego miałby być tutaj jakiś konflikt.

Bo załóżmy, że zrobię dwa item frame, które 5 sekund mają w sobie dirt, 5 sekund stone, itd. i skąd mam wiedzieć które item frame mają się zmieniać, które nie skoro każdy ma to samo id jakby w skrypcie, tj. item frame. Każdy się tak samo nazywa, itp. więc nie wiem jak je odróżniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, MineRP napisał:

Bo załóżmy, że zrobię dwa item frame, które 5 sekund mają w sobie dirt, 5 sekund stone, itd. i skąd mam wiedzieć które item frame mają się zmieniać, które nie skoro każdy ma to samo id jakby w skrypcie, tj. item frame. Każdy się tak samo nazywa, itp. więc nie wiem jak je odróżniać.

Możesz im przykładowo nadawać nazwy. Tak będzie najprościej.

Możesz również zapisywać ich koordynaty, aby móc później zapętlić wszystkie byty w promieniu 1 metra od lokalizacji. Jeżeli jest to item frame, wiesz, że to ten konkretny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Możesz im przykładowo nadawać nazwy. Tak będzie najprościej.

Możesz również zapisywać ich koordynaty, aby móc później zapętlić wszystkie byty w promieniu 1 metra od lokalizacji. Jeżeli jest to item frame, wiesz, że to ten konkretny.

Nie wiem, nie wiem jak ja to ogarnę, ale może chociaż byś dał jakieśkolwiek wskazówki jakby taki pseudokod jakby takie coś wykonać?: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...