Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na drop mob spawner z tym samym NBT


Misio12320

Pytanie

Witam, potrzebuję skrypt na drop mob spawnerów. Powinno uszkodzić gracza przyrząd i powinien wypaść ten sam mob spawner to samo NBT. 1.16.4, Skript, SkBee

on break:
	if event-block is a spawner:
		if player's tool is diamond pickaxe or netherite pickaxe or iron pickaxe:
			if player's tool have more than 51 durability:
				drop event-block
				damage player's tool by 50

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
3 minuty temu, Misio12320 napisał:

Witam, potrzebuję skrypt na drop mob spawnerów. Powinno uszkodzić gracza przyrząd i powinien wypaść ten sam mob spawner to samo NBT. 1.16.4, Skript, SkBee

Wcale do tego nie potrzeba NBT.

set {_n} to mob spawner
set entity type of {_n} to entity type of event-block
drop {_n} at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
33 minuty temu, Kormic napisał:

Wcale do tego nie potrzeba NBT.


set {_n} to mob spawner
set entity type of {_n} to entity type of event-block
drop {_n} at event-block

 

Zgadza sie. Jaki if wpisać żeby sprawdzało czy dany przyrząd nie ma mniej niż 50 zużyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:
on break:
	if event-block is a spawner:
		if player's tool is diamond pickaxe or netherite pickaxe or iron pickaxe:
			if player's world is "world":
				cancel event
				break event-block
				set {_n} to mob spawner
				set entity type of {_n} to entity type of event-block
				drop {_n} at event-block

duplikat wypada, próbowałem tez bez cancel event i break

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
42 minuty temu, Misio12320 napisał:

on break:
	if event-block is a spawner:
		if player's tool is diamond pickaxe or netherite pickaxe or iron pickaxe:
			if player's world is "world":
				cancel event
				break event-block
				set {_n} to mob spawner
				set entity type of {_n} to entity type of event-block
				drop {_n} at event-block

duplikat wypada, próbowałem tez bez cancel event i break

A jesteś pewien, że narzędzie i świat się zgadza?

Dla pewności usuń te dwa warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:

A jesteś pewien, że narzędzie i świat się zgadza?

Dla pewności usuń te dwa warunki.

Skasowałem, mam teraz:

on break:
	if damage value of player's tool is more than 50:
		set {_n} to mob spawner
		set entity type of {_n} to entity type of event-block
		drop {_n} at event-block
	else:
		cancel event

jest wydarzenie anulowane jeżeli kilof jest nienaruszony to wyrzuca 1x spawner.

 jeżeli jest uszkodzony i ma mniej niż 50 = duplikat zaś i wydarzenie nie jest anulowane.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
21 minut temu, Misio12320 napisał:

Skasowałem, mam teraz:


on break:
	if damage value of player's tool is more than 50:
		set {_n} to mob spawner
		set entity type of {_n} to entity type of event-block
		drop {_n} at event-block
	else:
		cancel event

jest wydarzenie anulowane jeżeli kilof jest nienaruszony to wyrzuca 1x spawner.

 jeżeli jest uszkodzony i ma mniej niż 50 = duplikat zaś i wydarzenie nie jest anulowane.. 

Użyj 'durability' zamiast 'damage value'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 19.02.2021 o 21:52, Kormic napisał:

Użyj 'durability' zamiast 'damage value'.

on break:
	if durability of player's tool is more than 50:
		set {_n} to mob spawner
		set entity type of {_n} to entity type of event-block
		drop {_n} at event-block
	else:
		cancel event
command damageme:
	trigger:
		damage player's tool by 1550

Jeżeli mój kilof jest nienaruszony to jest anulowane wydarzenie, a jak ma mniej niż 50 to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Misio12320 napisał:

on break:
	if durability of player's tool is more than 50:
		set {_n} to mob spawner
		set entity type of {_n} to entity type of event-block
		drop {_n} at event-block
	else:
		cancel event
command damageme:
	trigger:
		damage player's tool by 1550

Jeżeli mój kilof jest nienaruszony to jest anulowane wydarzenie, a jak ma mniej niż 50 to działa.

Dość dziwnie to działa, tak jakby odwrotnie od efektu zamierzonego.

Zamień w takim razie 'more than 50' na 'less than 50'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Dość dziwnie to działa, tak jakby odwrotnie od efektu zamierzonego.

Zamień w takim razie 'more than 50' na 'less than 50'.

on break:
	if durability of player's tool is less than 50:
		set {_n} to mob spawner
		set entity type of {_n} to entity type of event-block
		drop {_n} at event-block
	else:
		cancel event

anulowane wydarzenie jest jakimś cudem xdd, kilof ma 11/1561 wykorzystań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 minuty temu, Misio12320 napisał:

anulowane wydarzenie jest jakimś cudem xdd, kilof ma 11/1561 wykorzystań

Wybacz, że o to proszę, ale czy możesz nagrać jakiś filmik jak to działa? Nie mogę sobie tego zbytnio wyobrazić.

Spróbuj z tymi dwoma skryptami i pokaż działanie w obu przypadkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 godziny temu, Misio12320 napisał:

Jeżeli kilof uderzy raz i jest nieuszkodzony = 0 = 1560/1561

Drugi raz = 1 = 1559/1561

Czyli tak jak myślałem, liczy odwrotnie.

on break:
	player's tool's type is any pickaxe
	set {_m} to max durability of player's tool
	set {_d} to durability of player's tool
	if ({_m} - {_d}) <= 50:
		set {_n} to mob spawner
		set entity type of {_n} to entity type of event-block
		drop {_n} at event-block
	else:
		cancel event

Zobaczmy czy zadziała. Powinno działać tak, że jeżeli kilof ma mniej niż lub równe 50 pozostałych użyć, wtedy wypada spawner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...