Skocz do zawartości
  • 0

Odczytywanie wartości z pliku YML


xTuszeKx

Pytanie

Hej, po długiej przerwie wracam do pisania skryptów i natknąłem się na problem. Chciałbym uzyskać efekt, że po wpisaniu danej komendy jt. /warninfo <player> dostajemy odpowiedz od servera o aktualnej ilosci warnów. Wszystko działa dobrze do momentu gdy gracz nie posiadał wcześniej ostrzeżenia i zamiast liczby 0 pojawia się słowo <none>. Jest to spowodowane tym, że w pliku nie utworzył się tekst w danej ścieżce. Mam na to rozwiązanie, lecz chciałbym uniknąć tego aby przy nowo zalogowanym użytkowniku tworzył się plik.

Tutaj pojawia się pytanie jak mogę użyć funkcji "if" aby w przypadku gdy dana lokalizacja nie jest utworzona otrzymam komunikat przykładowo "Gracz nie posiada ostrzeżeń" 

 

command /warninfo [<offlineplayer>]:
	permission: unwarn.sk
	permission: message: Nie masz permisji do tej komendy
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set {_Status-FunWarn-info} to value "%arg 1%.Kary.FunWarn.Status" get of "plugins/Skript/scripts/SkriptYML/players/%arg 1%.yml" parsed as number
			set {_Max-Liczba-Ostrzezen-Info} to value "FunWarn.Max_Liczba_Ostrzezen" get of "plugins/Skript/scripts/SkriptYML/SkriptConfig/WarnConfig.yml" parsed as number
			if arg 1 is player:				
				send "&cPosiadasz &7 %{_Status-FunWarn-info}% &7/ &7% {_Max-Liczba-Ostrzezen-Info}% &costrzezen" to player
			else:
				send "&cGracz &7%arg 1% &cposiada &7%{_Status-FunWarn-info}% &7/&7 %{_Max-Liczba-Ostrzezen-Info}% &costrzezen" to player		
		else:
			send "&cWpisz /warninfo [player]" to player   

FjtVLY5.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
2 minuty temu, xTuszeKx napisał:

Hej, po długiej przerwie wracam do pisania skryptów i natknąłem się na problem. Chciałbym uzyskać efekt, że po wpisaniu danej komendy jt. /warninfo <player> dostajemy odpowiedz od servera o aktualnej ilosci warnów. Wszystko działa dobrze do momentu gdy gracz nie posiadał wcześniej ostrzeżenia i zamiast liczby 0 pojawia się słowo <none>. Jest to spowodowane tym, że w pliku nie utworzył się tekst w danej ścieżce. Mam na to rozwiązanie, lecz chciałbym uniknąć tego aby przy nowo zalogowanym użytkowniku tworzył się plik.

Tutaj pojawia się pytanie jak mogę użyć funkcji "if" aby w przypadku gdy dana lokalizacja nie jest utworzona otrzymam komunikat przykładowo "Gracz nie posiada ostrzeżeń" 

Po prostu sprawdź czy wartość jest ustawiona. Jeżeli jest, znaczy że już otrzymał ostrzeżenie. Jeżeli nie, znaczy, że nigdy nie otrzymał ostrzeżenia.

if yaml value ... is set:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...