Skocz do zawartości

xTuszeKx

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

581 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xTuszeKx

  1. Hej, po długiej przerwie wracam do pisania skryptów i natknąłem się na problem. Chciałbym uzyskać efekt, że po wpisaniu danej komendy jt. /warninfo <player> dostajemy odpowiedz od servera o aktualnej ilosci warnów. Wszystko działa dobrze do momentu gdy gracz nie posiadał wcześniej ostrzeżenia i zamiast liczby 0 pojawia się słowo <none>. Jest to spowodowane tym, że w pliku nie utworzył się tekst w danej ścieżce. Mam na to rozwiązanie, lecz chciałbym uniknąć tego aby przy nowo zalogowanym użytkowniku tworzył się plik. Tutaj pojawia się pytanie jak mogę użyć funkcji "if" aby w przypadku gdy dana lokalizacja nie jest utworzona otrzymam komunikat przykładowo "Gracz nie posiada ostrzeżeń" command /warninfo [<offlineplayer>]: permission: unwarn.sk permission: message: Nie masz permisji do tej komendy trigger: if arg 1 is set: set {_Status-FunWarn-info} to value "%arg 1%.Kary.FunWarn.Status" get of "plugins/Skript/scripts/SkriptYML/players/%arg 1%.yml" parsed as number set {_Max-Liczba-Ostrzezen-Info} to value "FunWarn.Max_Liczba_Ostrzezen" get of "plugins/Skript/scripts/SkriptYML/SkriptConfig/WarnConfig.yml" parsed as number if arg 1 is player: send "&cPosiadasz &7 %{_Status-FunWarn-info}% &7/ &7% {_Max-Liczba-Ostrzezen-Info}% &costrzezen" to player else: send "&cGracz &7%arg 1% &cposiada &7%{_Status-FunWarn-info}% &7/&7 %{_Max-Liczba-Ostrzezen-Info}% &costrzezen" to player else: send "&cWpisz /warninfo [player]" to player
  2. Niestyty ale nie działa, wartość zmienia się na <none> Player: Kary: Kick: Liczba: '0' z "0" przechodzi na "<none> Player: Kary: Kick: Liczba: <none> Sposobem możne być inny kod, tylko chodzi i o to aby nie było w nim zmiennych i wszystko zapisywało się do pliku, dałbyś radę coś takiego napisać?
  3. Nadal nie chce zapisywać. Kod po edycji wygląda następująco: command /wa [<Player>]: trigger: set {_t-t} to value "%arg 1%.Kary.Kick.Liczba" get of "SkriptYML/%arg 1%.yml" parsed as number set {_t-t} to {_t-t}+1 set yaml value "%arg 1%.Kary.Kick.Liczba" from file "SkriptYML/%arg 1%.yml" to "%{_t-t}%" send "%{_t-t}%" to player Wartosc nie chce się zwiększyc na większą niz 1
  4. command /wa [<Player>]: trigger: set {_t-t} to value "%arg 1%.Kary.Kick.Liczba" get of "SkriptYML/%arg 1%.yml" parsed as number add 1 to {_t-t} set yaml value "%arg 1%.Kary.Kick.Liczba" from file "SkriptYML/%arg 1%.yml" to "%{_t-t}%" Nie zwiększa wartości w pliku yml, mogę prosić o przerobienie tego tak aby tą wartość dodawał.
  5. Witam, mam zamiar napisać pewien skrypt, lecz pod koniec pisania go napotkałem się na pewien problem, set yaml value "%player%.Inne.Ranga" from file "SkriptYML/PlayerInfo.yml" to "%rank of player%" Przechodząc do problemu, co mam wpisać zamiast "%rank of player%", aby w pliku zapisywała się aktualna ranga gracza. Wiem że mogę zrobić to z zmiennymi bądź "if player has permission...", lecz chcę zrobić to w taki sposób aby nie było zmiennych oraz permissi, ponieważ nie chcę do każdej rangi dodawać coraz to nowe permissie, wracam do pisania skryptów po prawie roku przerwy, muszę sobie trochę poprzypominać. Z góry dziękuję za pomoc. //Czyszczę formatowanie ~Ixidi
  6. W plikach serwera >plugins>Skript>variables.csv Są zapisywane wszystkie zmienne, chcę aby wszystkie zmienne były usunięte Tak jak by ich nigdy nie było np: Albo inaczej, jak wpiszę: set {zmienna.%player%} to true ---------------------- Chodzi mi o to aby ta zmienna np, nie istniała
  7. Witam, jest jakiś sposób na usunięcie wszystkich zmiennych? Tak jak by ich nigdy nie było, chodzi mi o to że jak będzie start serwera, chcę aby wszystko było od nowa. Niestety usunięcie pliku variables.yml nic nie daje, tworzy się na nowo z tymi samymi zmiennymi co były.
  8. Dał byś radę napisać tak, że jeżeli gracz zbliży się do danych kordów o 50 to wykonuję sie wydarzenie
  9. Tak wiem, ale te pole ma być co jakiś czas randomowe dlatego word edit i ciągłe zaznaczania odpada
  10. Witam! Był by ktoś w stanie napisać skrypt który miałby za zadanie: Jeżeli gracz wejdzie w pole którego koordynaty są np od x:-100 do x:100 i od z:-100 do z:100 To wykona się dana czynność, np na chacie zostanie coś napisane, zrespi się mob, to już nie jest ważne Obrazek dla wyjaśnienia: Czyli jak gracz przekroczy tą różową linie to wykonuje się dana czynność Był bym bardzo wdzięczny jeżeli dał by radę ktoś to napisać Pozdrawiam Tuszek
  11. xTuszeKx

    Blokowanie knockback'a

    Witam, był by ktoś w stanie dopisać mi do tego skriptu, aby ten mob nie mógł być odpychany? command /boss: trigger: broadcast "Pojawil się boss" set {_loc.x} to random integer between 50 and 100 set {_loc.z} to random integer between 50 and 100 set {_loc.y} to 200 set {_loc} to location at {_loc.x}, {_loc.y}, {_loc.z} in the world "frakcje2" spawn a zombie at {_loc} set last spawned zombie's name to "&cBOSS" apply speed 2 to last spawned zombie for 999 hour apply resistance 99 to the last spawned entity for 10 seconds set the last spawned entity's max health to 100 push last spawned entity in the direction of player at speed 5 heal last spawned entity set last spawned zombie's helmet to 397:1 equip last spawned zombie with diamond chestplate of unbreaking 1 equip last spawned zombie with diamond leggings of unbreaking 1 equip last spawned zombie with diamond boots of unbreaking 1 set last spawned zombie's tool to diamond sword of knockback 1, fire aspect 2, sharpness 2
  12. Problem został rozwiązany. Do zamknięcia
  13. Witam, jestem w trakcie pisania skryptu na handel z graczem w GUI, lecz podczas pisania napotkałem się na pewien problem, a mianowicie chodzi mi o 4 linijkę. Chciał bym aby zmienna zmieniła się w nick gracza z Argumentu 1 lecz nie wiem jak mam to zrobić. Jest ktoś w stanie mi pomóc?? Z góry dzięki command /handel [<player>] [<Text>]: trigger: if arg 1 is player: set {prosba.%player%} to %arg 1% send "&2Wyslano prosbe o handel do Gracza &6%arg 1&%" send "&2Gracz &6%player% &2wyslal porsbe o handel" to player-argument send "&2Wpisz &3/handel Zgoda &2aby akceptowac" to player-argument send "&2Wpisz &3/handel Odmow &2aby odmowic" to player-argument
×
×
  • Dodaj nową pozycję...