predator114 11 Opublikowano 18 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2021 A więc tak... Od pewnego czasu mam w głowie zamysł stworzenia pięknego miejsca dla miłośników klimatów RPG/MMO na przykładzie serwera WynnCraft. Do stworzenia takiego trybu będzie potrzeba mnóstwo roboty rzecz jasna, dlatego też potrzebuję pomocy. Projekty jak i pomysły na serwer mam na razie schowane w głowie. Jest to spowodowane tym, że nie wiem jakie będzie zainteresowanie na wykonanie tego projektu, podjęcie się tego cholerstwa. Dlatego też szukam osób chętnych, którzy będą mieli czas i cierpliwość. Na razie szukam tylko technika, osobę która będzie pomagała mi w samym kodowaniu serwera, tak aby miało to miejsce i nogi. Jestem rozwijającym się programistą i chętnie od takiej osoby przyjmę też pewne nauki itp. Dodam także, że mam 17 lat i na ogół interesuję się takimi rzeczami, nawet jeśli przeważają moje umiejętności (tak jak to hehe). Sam projekt nie wiadomo ile będzie trwał - może w ogóle się nie rozpocznie, może ze względu na bezpłatną pracę rozwali się po tygodniu, ale pomimo tego zawsze warto spróbować, prawda? Oprócz technika będą potrzebne takie osoby jak: - Grafik - ogólnie grafika na stronę serwera, na reklamy i inne cuda - Budowniczy/Ekipa budowniczych - jest to chyba najtrudniejsza robota, dlatego że będzie wymagana po prostu duża mapa, która będzie się powoli rozwijać (nowe wszechświaty, itp) - Youtuber - pełna reklama serwera - Ewentualnie dodatkowy technik ALE NARAZIE TYLKO TECHNIK WYNAGRODZENIE Jeżeli chodzi o wynagrodzenie za pracę to wygląda ono następująco. Do otwarcia serwera nie dostaniecie żadnej (prawdopodobnie) zapłaty. Dostaniecie ją dopiero, gdy serwer będzie przynosił jakiekolwiek dochody. Będzie ona zależała od ilości graczy na serwerze - im więcej, tym więcej pieniędzy dostaniecie, proste ;3 Jakie są wymagania? Nie są one zbyt duże, oto one: - minimum 16 lat, jeśli masz mniej to nie ma szansy - chęci pracy, uczenia się nowych rzeczy, zobaczenia jak wyglą