MineRP 17 Opublikowano 17 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 Cześć, jak sprawdzić czy gracz jest w promieniu 1 kratki (3x3 jakby pole) od 100, 100, 100? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 17 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 (edytowane) 6 minut temu, MineRP napisał: Cześć, jak sprawdzić czy gracz jest w promieniu 1 kratki (3x3 jakby pole) od 100, 100, 100? Sprawdź czy X gracza jest między 101 a 99. player's x-loc is between 99 and 101 Tak samo robisz z Y i Z. Jeżeli wszystkie trzy warunki będą zgodne, znaczy to że jest w promieniu tej jednej kratki. Edytowane 17 lutego 2021 przez Kormic MineRP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MineRP 17 Opublikowano 17 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 14 minut temu, Kormic napisał: Porównaj czy X gracza jest między 101 a 99. player's x-loc is between 99 and 101 Tak samo robisz z Y i Z. Jeżeli wszystkie trzy warunki będą zgodne, znaczy to że jest w promieniu tej jednej kratki. A jak zrobić coś w stylu: on move: cancel event aby tylko jak ruszymy się W A S D to to działało, a kamerą normalnie można obracać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 17 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 Teraz, MineRP napisał: aby tylko jak ruszymy się W A S D to to działało, a kamerą normalnie można obracać? Pewnie. set player's walkspeed to 0 Niestety nie zablokuje to skakania. Możesz jednak nadać graczowi miksturę skoku z ujemnym poziomem. Możesz również w evencie 'on any move' sprawdzać czy X, Y i Z gracza są zgodne z tymi miejsca, w którym ma stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MineRP 17 Opublikowano 17 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 Spk dzięki, a czm to nie działa? every 2 seconds in player's world: send "&a&lPakujesz kaske!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 17 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 1 minutę temu, MineRP napisał: Spk dzięki, a czm to nie działa? every 2 seconds in player's world: send "&a&lPakujesz kaske!" Dlatego nie działa, gdyż w periodicalu nie ma żadnego domyślnie gracza. Tak więc i 'player's world', i 'send' bez odbiorcy jest tutaj błędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MineRP 17 Opublikowano 17 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 34 minuty temu, Kormic napisał: Dlatego nie działa, gdyż w periodicalu nie ma żadnego domyślnie gracza. Tak więc i 'player's world', i 'send' bez odbiorcy jest tutaj błędne. loop 10 times: wait 2 seconds send "&a&lPakujesz kasę!" if floor(player's x-loc) is not between 343 and 346: if floor(player's y-loc) is not between 68 and 69: if floor(player's z-loc) is not between 389 and 393: send "o ty kurwo - co uciekasz!" stop Uciekam z kordów a nie wywołuje się event i nadal leci skrypt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 17 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2021 Teraz, MineRP napisał: Uciekam z kordów a nie wywołuje się event i nadal leci skrypt Ponieważ sprawdzasz czy nie jest między tymi wszystkimi koordynatami. Powinno to wyglądać następująco: player's x-loc is not between 1 and 3: send "&cNie uciekaj!" to player stop Dorzuć do tego to samo, ale z Y i Z. Dodam, że funkcja floor() jest tutaj całkowicie zbędna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MineRP 17
Cześć, jak sprawdzić czy gracz jest w promieniu 1 kratki (3x3 jakby pole) od 100, 100, 100?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.