thesochac 3 Opublikowano 16 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 witam chciłbym się zapytać jak musiało by wyglądać to aby kazdemu sie ustawialo na 0 set {mine.stone.%player%} to 0 bo narazie to zmienia tylko jednej osobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 16 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 1 minutę temu, thesochac napisał: witam chciłbym się zapytać jak musiało by wyglądać to aby kazdemu sie ustawialo na 0 set {mine.stone.%player%} to 0 bo narazie to zmienia tylko jednej osobie Każdemu wliczając graczy offline - 'loop all offline players', używasz 'loop-player'. Każdemu (tylko gracze online) - 'loop all players', używasz 'loop-player'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thesochac 3 Opublikowano 16 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 Cytat Każdemu wliczając graczy offline - 'loop all offline players', używasz 'loop-player'. Każdemu (tylko gracze online) - 'loop all players', używasz 'loop-player'. albo nie do konca wiem jak to zrobić albo nie działa Poprawiam formatowanie w cytacie. Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 16 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 Teraz, thesochac napisał: albo nie do konca wiem jak to zrobić albo nie działa W takim razie pokaż jak ty to zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thesochac 3 Opublikowano 16 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 Cytat W takim razie pokaż jak ty to zrobiłeś. on mine of stone: if {auto.quest} is 1: add 1 to {mine.stone.%player%} send "&8[&eQuest&8] Wykopales %{mine.stone.%player%}%" if {mine.stone.%player%} is 50: broadcast " " broadcast "&c&m--&9[&c&m----&r &eSPEED QUEST &c&m----&9]&c&m--&r" broadcast "&6 %player% wykopal 50 stone jako pierwszy !" broadcast "&c&l-&r &9Nagroda - x1 &dGigaCase" broadcast "&c&m--&9[&c&m----&r &eSPEED QUEST &c&m----&9]&c&m--&r" broadcast " " execute console command "/give %player% enderchest 1 name:&5&lGigaCase" set {auto.quest} to 2 loop all offline players: set {mine.stone.%player%} to 0 stop Poprawiam formatowanie oraz wstawiam kod w code Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 16 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 10 godzin temu, thesochac napisał: on mine of stone: if {auto.quest} is 1: add 1 to {mine.stone.%player%} send "&8[&eQuest&8] Wykopales %{mine.stone.%player%}%" if {mine.stone.%player%} is 50: broadcast " " broadcast "&c&m--&9[&c&m----&r &eSPEED QUEST &c&m----&9]&c&m--&r" broadcast "&6 %player% wykopal 50 stone jako pierwszy !" broadcast "&c&l-&r &9Nagroda - x1 &dGigaCase" broadcast "&c&m--&9[&c&m----&r &eSPEED QUEST &c&m----&9]&c&m--&r" broadcast " " execute console command "/give %player% enderchest 1 name:&5&lGigaCase" set {auto.quest} to 2 loop all offline players: set {mine.stone.%player%} to 0 stop Napisałem, że należy użyć 'loop-player', nie 'player' w zmiennej. Wstawiam kod w code Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thesochac 3 Opublikowano 16 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 Cytat Napisałem, że należy użyć 'loop-player', nie 'player' w zmiennej. dalej nie zabardzo chce działać ;/ loop all offline players: set {mine.stone.%loop-player%} set 0 Wstawiam kod w code Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 16 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 8 godzin temu, thesochac napisał: dalej nie zabardzo chce działać ;/ loop all offline players: set {mine.stone.%loop-player%} set 0 Dlaczego masz tam dwa razy 'set'? Zamień te drugie 'set' na 'to'. Wstawiam kod w code Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thesochac 3 Opublikowano 16 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 Cytat Dlaczego masz tam dwa razy 'set'? Zamień te drugie 'set' na 'to'. Sroki mała pomyłka jak przepisywałem ale zmieniłem na 'to' i wyskakuje taki błąd : There's no loop that matches 'loop-player' Poprawiam formatowanie Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 16 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2021 7 minut temu, thesochac napisał: Sroki mała pomyłka jak przepisywałem ale zmieniłem na 'to' i wyskakuje taki błąd : There's no loop that matches 'loop-player' A no tak... Przecież to nie są sami gracze online. Zamień to albo na 'loop-offlineplayer', albo na 'loop-value'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
thesochac 3
witam chciłbym się zapytać jak musiało by wyglądać to aby kazdemu sie ustawialo na 0
set {mine.stone.%player%} to 0
bo narazie to zmienia tylko jednej osobie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.