Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 Witam. Czy pomógłby mi ktoś dopisać do komendy /skulls:check dodatkowo pokazywało w godzinach i minutach czasz jaki gracz będzie jeszcze miał czaszkę Tu link do mojego skryptu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 45 minut temu, Kitusnator napisał: Witam. Czy pomógłby mi ktoś dopisać do komendy /skulls:check dodatkowo pokazywało w godzinach i minutach czasz jaki gracz będzie jeszcze miał czaszkę Tu link do mojego skryptu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Z góry dzięki Proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 6 minut temu, Kormic napisał: Proszę. Mam pewien problem podczas reloadowania, wyskakuje następujący błąd Invalid brackets/variables/text in "" (satellaskull.sk, line 4: send "&8&l[&f☠&8&l]&7: &aGracz &c%loop-index% &aposiada ☠ na %""%{czaszki::%loop-index%}% seconds"" parsed as timespan%!") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 3 minuty temu, Kitusnator napisał: Mam pewien problem podczas reloadowania, wyskakuje następujący błąd Invalid brackets/variables/text in "" (satellaskull.sk, line 4: send "&8&l[&f☠&8&l]&7: &aGracz &c%loop-index% &aposiada ☠ na %""%{czaszki::%loop-index%}% seconds"" parsed as timespan%!") Mój błąd, źle wstawiłem procenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 5 minut temu, Kormic napisał: Mój błąd, źle wstawiłem procenty. Jak sam dla testu za pomocą komendy /skull:give daje czaszkę to czas wyświetla się tak: <none> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 9 minut temu, Kitusnator napisał: Jak sam dla testu za pomocą komendy /skull:give daje czaszkę to czas wyświetla się tak: <none> To zróbmy nieco inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 3 minuty temu, Kormic napisał: To zróbmy nieco inaczej. Wyświetla się że gracz dostał czaszkę na 24 minuty, a powinno pisać że na 24 godziny A czy dałoby się zrobic tak żeby pisało to w takim formacie godzina:minuta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 5 minut temu, Kitusnator napisał: Wyświetla się że gracz dostał czaszkę na 24 minuty, a powinno pisać że na 24 godziny A czy dałoby się zrobic tak żeby pisało to w takim formacie godzina:minuta? zamien linijkę 4 set {_time} to "%{czaszki::%loop-index%}% seconds" parsed as timespan na set {_time} to "%{czaszki::%loop-index%}% minutes" parsed as timespan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 7 minut temu, Kitusnator napisał: Wyświetla się że gracz dostał czaszkę na 24 minuty, a powinno pisać że na 24 godziny A czy dałoby się zrobic tak żeby pisało to w takim formacie godzina:minuta? Dobra, źle przeczytałem. Myślałem, że zmienna jest zmniejszana co sekundę, a nie co minutę. Można to zrobić w takim formacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: Dobra, źle przeczytałem. Myślałem, że zmienna jest zmniejszana co sekundę, a nie co minutę. Można to zrobić w takim formacie. Teraz wyświetla się 0h:24min:0s Ja mam podstawowo ustawione że czaszkę dostaje się na 24h I czy dałoby radę zrobić aby ten czasz zmniejszał się co sekundę np. Sprawdzam raz i pisze że będzię ją miał przez 23h 58min 32s A potem kilka sekund później będzie pisało 23h 58min 10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 (edytowane) 1 minutę temu, Kitusnator napisał: Teraz wyświetla się 0h:24min:0s Ja mam podstawowo ustawione że czaszkę dostaje się na 24h I czy dałoby radę zrobić aby ten czasz zmniejszał się co sekundę np. Sprawdzam raz i pisze że będzię ją miał przez 23h 58min 32s A potem kilka sekund później będzie pisało 23h 58min 10s Nie da się zmieniać wiadomości na czacie. Znowu zapomniałem, że to są minuty, a nie sekundy... W 11. linijce zamień: %convertToHMS({czaszki::%loop-index%})% na: %convertToHMS({czaszki::%loop-index%} * 60)% EDIT: Poza tym nie da rady zrobić naliczania sekund, gdyż tak działa twój skrypt, że odejmuje jedynie pełne minuty i w ogóle nie liczy sekund. Edytowane 15 lutego 2021 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 3 minuty temu, Kormic napisał: Nie da się zmieniać wiadomości na czacie. Znowu zapomniałem, że to są minuty, a nie sekundy... W 11. linijce zamień: %convertToHMS({czaszki::%loop-index%})% na: %convertToHMS({czaszki::%loop-index%} * 60)% Zmieniłem i wyskakuje błąd: The 1st argument given to the function 'convertToHMS' is not of the required type integer. Check the correct order of the arguments and put lists into parentheses if appropriate (e.g. give(player, (iron ore and gold ore))'). Please note that parametr will suppress this error, but it still won't work - z linijki 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 1 minutę temu, Kitusnator napisał: Zmieniłem i wyskakuje błąd: The 1st argument given to the function 'convertToHMS' is not of the required type integer. Check the correct order of the arguments and put lists into parentheses if appropriate (e.g. give(player, (iron ore and gold ore))'). Please note that parametr will suppress this error, but it still won't work - z linijki 11 Czyli masz widocznie starszego Skripta, który ci na to nie pozwala. Już powinno działać. Wystarczyło ustawić sobie zmienną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 3 godziny temu, Kormic napisał: Czyli masz widocznie starszego Skripta, który ci na to nie pozwala. Już powinno działać. Wystarczyło ustawić sobie zmienną. A gdzie mogę pobrać najnowaszą wersję? I jeszcze chciałem zapytać czy dałoby się dodać funkcję do tego skryptu, która będzie sprawdzała czy gracz który ma już czaszkę, jeśli zabije kolejną osobę to kara pieniężna mnoży się razy 2. Np. Za pierwszego zabitego kara - 1000$ + czaszka, 2 zabity kara - 2000$, 3 zabity jeśli dalej posiada czaszkę - 4000$, 4 zabity tempban na 24h. 3 godziny temu, Kormic napisał: Czyli masz widocznie starszego Skripta, który ci na to nie pozwala. Już powinno działać. Wystarczyło ustawić sobie zmienną. Znów się wyświetla czas <none> Naprawiam formatowanie na ciemnym motywie, łączę posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 3 godziny temu, Kitusnator napisał: A gdzie mogę pobrać najnowaszą wersję? Podaj wersję serwera i silnik serwera, a będę w stanie podać. 3 godziny temu, Kitusnator napisał: I jeszcze chciałem zapytać czy dałoby się dodać funkcję do tego skryptu, która będzie sprawdzała czy gracz który ma już czaszkę, jeśli zabije kolejną osobę to kara pieniężna mnoży się razy 2. Np. Za pierwszego zabitego kara - 1000$ + czaszka, 2 zabity kara - 2000$, 3 zabity jeśli dalej posiada czaszkę - 4000$, 4 zabity tempban na 24h. Na razie nie chce mi się tego robić. Zresztą już miałeś takie zlecenie. Naprawiam cytat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 Teraz, Kormic napisał: Podaj wersję serwera i silnik serwera, a będę w stanie podać. Na razie nie chce mi się tego robić. Zresztą już miałeś takie zlecenie. Silnik Mohist Build #360 1.16.5 Wiem, że miałem zlecenie takie ale nikt nie odpisywał, więc chciałem się jeszcze raz zapytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 27 minut temu, Kitusnator napisał: Silnik Mohist Build #360 1.16.5 Wiem, że miałem zlecenie takie ale nikt nie odpisywał, więc chciałem się jeszcze raz zapytać Na Mohist'cie Skript nie działa dobrze (co nie znaczy, że w ogóle nie działa). Zapewne funkcja u ciebie nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 6 minut temu, Kormic napisał: Na Mohist'cie Skript nie działa dobrze (co nie znaczy, że w ogóle nie działa). Zapewne funkcja u ciebie nie działa. Zmieniłem silnik na Paper, bo i tak żadnego moda nie mam i jest taki sam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 32 minuty temu, Kitusnator napisał: Zmieniłem silnik na Paper, bo i tak żadnego moda nie mam i jest taki sam problem Zobacz co zostanie wysłane na czacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kitusnator 0 Opublikowano 15 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 1 godzinę temu, Kormic napisał: Zobacz co zostanie wysłane na czacie. [18:55:57 INFO]: Ilość sekund: 86400 [18:55:57 INFO]: [☠]: Gracz bebilonek posiada ☠ na <none>! Naprawiam formatowanie na ciemnym motywie forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 1 godzinę temu, Kitusnator napisał: [18:55:57 INFO]: Ilość sekund: 86400 [18:55:57 INFO]: [☠]: Gracz bebilonek posiada ☠ na <none>! Sprawdziłem funkcję i działa bezbłędnie. function convertToHMS(secondsinput: integer) :: text: set {_minutes} to ({_secondsinput} - mod({_secondsinput}, 60))/60 set {_seconds} to {_secondsinput} - ({_minutes} * 60) set {_hours} to ({_minutes} - mod({_minutes}, 60))/60 set {_minutes} to {_minutes} - ({_hours} * 60) set {_list::*} to "hours", "minutes" and "seconds" loop {_list::*}: {_%loop-value%} < 10 set {_%loop-value%} to "0%{_%loop-value%}%" return "%{_hours}%:%{_minutes}%:%{_seconds}%" command /test: trigger: set {_seconds} to (1440 * 60) send "Ilość sekund: %{_seconds}%" send "&8&l[&f☠&8&l]&7: &aGracz &c%sender% &aposiada ☠ na %convertToHMS({_seconds})%!" Zobacz sobie ten kod. Wystarczy wpisać komendę "/test". Spróbuj jeszcze zamienić w pierwszej linijce skryptu z czaszkami 'integer' na 'number'. Naprawiam cytat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kitusnator 0
Witam.
Czy pomógłby mi ktoś dopisać do komendy /skulls:check dodatkowo pokazywało w godzinach i minutach czasz jaki gracz będzie jeszcze miał czaszkę
Tu link do mojego skryptu:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Z góry dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi