Skocz do zawartości
  • 0

Czasz czaszki


Kitusnator
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
45 minut temu, Kitusnator napisał:

Witam.
Czy pomógłby mi ktoś dopisać do komendy /skulls:check dodatkowo pokazywało w godzinach i minutach czasz jaki gracz będzie jeszcze miał czaszkę

Tu link do mojego skryptu:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Z góry dzięki

Proszę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Proszę.

 

Mam pewien problem podczas reloadowania, wyskakuje następujący błąd
 Invalid brackets/variables/text in "" (satellaskull.sk, line 4:             send "&8&l[&f☠&8&l]&7: &aGracz &c%loop-index% &aposiada ☠ na %""%{czaszki::%loop-index%}% seconds"" parsed as timespan%!")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kitusnator napisał:

Mam pewien problem podczas reloadowania, wyskakuje następujący błąd
 Invalid brackets/variables/text in "" (satellaskull.sk, line 4:             send "&8&l[&f☠&8&l]&7: &aGracz &c%loop-index% &aposiada ☠ na %""%{czaszki::%loop-index%}% seconds"" parsed as timespan%!")

Mój błąd, źle wstawiłem procenty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kitusnator napisał:

Wyświetla się że gracz dostał czaszkę na 24 minuty, a powinno pisać że na 24 godziny
A czy dałoby się zrobic tak żeby pisało to w takim formacie godzina:minuta?

zamien linijkę 4

set {_time} to "%{czaszki::%loop-index%}% seconds" parsed as timespan 

na

set {_time} to "%{czaszki::%loop-index%}% minutes" parsed as timespan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Kitusnator napisał:

Wyświetla się że gracz dostał czaszkę na 24 minuty, a powinno pisać że na 24 godziny
A czy dałoby się zrobic tak żeby pisało to w takim formacie godzina:minuta?

Dobra, źle przeczytałem. Myślałem, że zmienna jest zmniejszana co sekundę, a nie co minutę.

Można to zrobić w takim formacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Dobra, źle przeczytałem. Myślałem, że zmienna jest zmniejszana co sekundę, a nie co minutę.

Można to zrobić w takim formacie.

 

Teraz wyświetla się 0h:24min:0s
Ja mam podstawowo ustawione że czaszkę dostaje się na 24h
I czy dałoby radę zrobić aby ten czasz zmniejszał się co sekundę np. 
Sprawdzam raz i pisze że będzię ją miał przez 23h 58min 32s
A potem kilka sekund później będzie pisało 23h 58min 10s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kitusnator napisał:

Teraz wyświetla się 0h:24min:0s
Ja mam podstawowo ustawione że czaszkę dostaje się na 24h
I czy dałoby radę zrobić aby ten czasz zmniejszał się co sekundę np. 
Sprawdzam raz i pisze że będzię ją miał przez 23h 58min 32s
A potem kilka sekund później będzie pisało 23h 58min 10s

Nie da się zmieniać wiadomości na czacie.

Znowu zapomniałem, że to są minuty, a nie sekundy...

W 11. linijce zamień:

%convertToHMS({czaszki::%loop-index%})%

na:

%convertToHMS({czaszki::%loop-index%} * 60)%

EDIT:

Poza tym nie da rady zrobić naliczania sekund, gdyż tak działa twój skrypt, że odejmuje jedynie pełne minuty i w ogóle nie liczy sekund.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Nie da się zmieniać wiadomości na czacie.

Znowu zapomniałem, że to są minuty, a nie sekundy...

W 11. linijce zamień:



%convertToHMS({czaszki::%loop-index%})%

na:



%convertToHMS({czaszki::%loop-index%} * 60)%

 

Zmieniłem i wyskakuje błąd:
The 1st argument given to the function 'convertToHMS' is not of the required type integer. Check the correct order of the arguments and put lists into parentheses if appropriate (e.g. give(player, (iron ore and gold ore))'). Please note that parametr will suppress this error, but it still won't work - z linijki 11
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kitusnator napisał:

Zmieniłem i wyskakuje błąd:
The 1st argument given to the function 'convertToHMS' is not of the required type integer. Check the correct order of the arguments and put lists into parentheses if appropriate (e.g. give(player, (iron ore and gold ore))'). Please note that parametr will suppress this error, but it still won't work - z linijki 11
 

Czyli masz widocznie starszego Skripta, który ci na to nie pozwala.

Już powinno działać. Wystarczyło ustawić sobie zmienną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, Kormic napisał:

Czyli masz widocznie starszego Skripta, który ci na to nie pozwala.

Już powinno działać. Wystarczyło ustawić sobie zmienną.

A gdzie mogę pobrać najnowaszą wersję?


I jeszcze chciałem zapytać czy dałoby się  dodać funkcję do tego skryptu, która będzie sprawdzała czy gracz który ma już czaszkę, jeśli zabije kolejną osobę to kara pieniężna mnoży się razy 2. Np. Za pierwszego zabitego kara - 1000$ + czaszka, 2 zabity kara - 2000$, 3 zabity jeśli dalej posiada czaszkę - 4000$, 4 zabity tempban na 24h.

 

3 godziny temu, Kormic napisał:

Czyli masz widocznie starszego Skripta, który ci na to nie pozwala.

Już powinno działać. Wystarczyło ustawić sobie zmienną.

Znów się wyświetla czas <none>

Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym motywie, łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, Kitusnator napisał:

A gdzie mogę pobrać najnowaszą wersję?

Podaj wersję serwera i silnik serwera, a będę w stanie podać.

3 godziny temu, Kitusnator napisał:

I jeszcze chciałem zapytać czy dałoby się  dodać funkcję do tego skryptu, która będzie sprawdzała czy gracz który ma już czaszkę, jeśli zabije kolejną osobę to kara pieniężna mnoży się razy 2. Np. Za pierwszego zabitego kara - 1000$ + czaszka, 2 zabity kara - 2000$, 3 zabity jeśli dalej posiada czaszkę - 4000$, 4 zabity tempban na 24h.

Na razie nie chce mi się tego robić. Zresztą już miałeś takie zlecenie.

Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Podaj wersję serwera i silnik serwera, a będę w stanie podać.

Na razie nie chce mi się tego robić. Zresztą już miałeś takie zlecenie.

Silnik Mohist Build #360 1.16.5

Wiem, że miałem zlecenie takie ale nikt nie odpisywał, więc chciałem się jeszcze raz zapytać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, Kitusnator napisał:

Silnik Mohist Build #360 1.16.5

Wiem, że miałem zlecenie takie ale nikt nie odpisywał, więc chciałem się jeszcze raz zapytać ;)

Na Mohist'cie Skript nie działa dobrze (co nie znaczy, że w ogóle nie działa).

Zapewne funkcja u ciebie nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Kitusnator napisał:
[18:55:57 INFO]: Ilość sekund: 86400
[18:55:57 INFO]: [☠]: Gracz bebilonek posiada ☠ na <none>!

Sprawdziłem funkcję i działa bezbłędnie.

function convertToHMS(secondsinput: integer) :: text:
	set {_minutes} to ({_secondsinput} - mod({_secondsinput}, 60))/60
	set {_seconds} to {_secondsinput} - ({_minutes} * 60)
	set {_hours} to ({_minutes} - mod({_minutes}, 60))/60
	set {_minutes} to {_minutes} - ({_hours} * 60)
	set {_list::*} to "hours", "minutes" and "seconds"
	loop {_list::*}:
		{_%loop-value%} < 10
		set {_%loop-value%} to "0%{_%loop-value%}%"
	return "%{_hours}%:%{_minutes}%:%{_seconds}%"
	
command /test:
	trigger:
		set {_seconds} to (1440 * 60)
		send "Ilość sekund: %{_seconds}%"
		send "&8&l[&f☠&8&l]&7: &aGracz &c%sender% &aposiada ☠ na %convertToHMS({_seconds})%!"

Zobacz sobie ten kod. Wystarczy wpisać komendę "/test".

Spróbuj jeszcze zamienić w pierwszej linijce skryptu z czaszkami 'integer' na 'number'.

Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...