Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na poprawny nick


RediQ
 Udostępnij

Pytanie

(Nie wiem czy sie da w ogóle zrobic ten skrypt)

 

Potrzebuje skrypt na to że gdy ktoś pierwszy raz wejdzie na serwer i sie zarejestruje komenda /register <haslo> <haslo> (np gracz Test)

to gdy po raz 2 wbije na tym samym nicku ale z zmniejszonymi, zwiekszonymi literami np TEST a nie Test, no to gracza nie dołączy do serwera i wyrzuci za na przykład "&cWejdz na nicku Test, nie TEST!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
10 minut temu, RediQ napisał:

(Nie wiem czy sie da w ogóle zrobic ten skrypt)

 

Potrzebuje skrypt na to że gdy ktoś pierwszy raz wejdzie na serwer i sie zarejestruje komenda /register <haslo> <haslo> (np gracz Test)

to gdy po raz 2 wbije na tym samym nicku ale z zmniejszonymi, zwiekszonymi literami np TEST a nie Test, no to gracza nie dołączy do serwera i wyrzuci za na przykład "&cWejdz na nicku Test, nie TEST!"

 

To jest z AuthMe? Jak tak, która dokładnie wersja?

Najlepiej abyś podał link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

Do strony, z której pobrałeś.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

9 minut temu, Kormic napisał:

Do strony, z której pobrałeś.

Przepraszam pomyliłem sie.

 

Authme 5.4.0

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, RediQ napisał:

Przepraszam pomyliłem sie.

 

Authme 5.4.0

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Proszę, skrypt nietestowany.

Wymagany dodatek skript-reflect.

import:	
	fr.xephi.authme.events.RegisterEvent
	
on RegisterEvent:
	set {isRegistered::%event.getPlayer().getName()%} to true
	set {registeredName::%event.getPlayer().getName()%} to event.getPlayer().getName()
	
on join:
	{registeredName::%player%}.equalsIgnoreCase(player's name)
	{registeredName::%player%}.equals(player's name):
		stop
	kick player due to "&cWejdz na nicku %{registeredName::%player%}%, nie %player%!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Proszę, skrypt nietestowany.

Wymagany dodatek skript-reflect.

import:	
	fr.xephi.authme.events.RegisterEvent
	
on RegisterEvent:
	set {isRegistered::%event.getPlayer().getName()%} to true
	set {registeredName::%event.getPlayer().getName()%} to event.getPlayer().getName()
	
on join:
	{registeredName::%player%}.equalsIgnoreCase(player's name)
	{registeredName::%player%}.equals(player's name):
		stop
	kick player due to "&cWejdz na nicku %{registeredName::%player%}%, nie %player%!"

 

A da sie zrobić tak zeby gracza po prostu nie dolaczylo?  Bo jak wyrzuca gracza to sie robi spam na czacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...