brvads 5 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 jak dodac do tego zeby po zabiciu wypadal jakis item na ziemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMuffionex 105 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 (edytowane) licze na naj edit: oczywiscie diamond se zmien na co chcesz Edytowane 14 lutego 2021 przez xMuffionex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 Lepiej dodać przedmiot do listy 'drops'. add diamond to drops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMuffionex 105 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 racja ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 14 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 Okej, a jak jeszcze zrobic zeby ten item mial jakas nazwe? chodzi mi zeby taki "hologram" byl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMuffionex 105 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 z tego co mi sie wydaje to musisz przywołać niewidzialnego armor standa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 5 minut temu, brvads napisał: Okej, a jak jeszcze zrobic zeby ten item mial jakas nazwe? chodzi mi zeby taki "hologram" byl Używasz eventu 'on item spawn' i nadajesz nazwę dla 'event-entity'. type of event-item is diamond set display name of event-entity to "Diamond" xMuffionex 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMuffionex 105 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 dodaj to na początku skryptu: on drop: set {_nazwa} to name of entity bind hologram "%{_nazwa}%" to entity for 1 second offset by 0, 1, 0 to przy każdym dropie bedzie dodawało hologram z tego co mi sie wydaje Natomiast jeżeli chcesz tylko przy tamtym dropie z playera, to sprawdzaj the name of entity i porównuj, potem binduj hologram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 14 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 3 minuty temu, Kormic napisał: Używasz eventu 'on item spawn' i nadajesz nazwę dla 'event-entity'. type of event-item is diamond set display name of event-entity to "Diamond" jezeli dodam if event-item is in "world" to bedzie dzialo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 14 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2021 3 minuty temu, brvads napisał: jezeli dodam if event-item is in "world" to bedzie dzialo? Wystarczy sprawdzić 'event-world'. event-world is "world" parsed as world Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karol123123123 16 Opublikowano 15 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2021 Proszę To wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
brvads 5
jak dodac do tego zeby po zabiciu wypadal jakis item na ziemie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.