Skocz do zawartości
  • 0

Randomowe itemy po zniszczeniu pajęczyny


AxonGames

Pytanie

Czesc, potrzebuje skrypt na randomowe itemy po znisceniu pajęczyny! Nie wazne jakie one są wylatują byle jakie itemy po znisczeniu, naprzyklad x16 table do enchantu, trawy poprostu wszystko, bloki, ksiazki do ulepszen, kazde rodzaje setow, kazde rodzaje mieczow, jesli to jest blok to kazego x16 blokow, kazde rodzaje jedzenia, tylko nie wylatuje bedrock, i obsydian, oraz jajka do respawnu mobow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, AxonGames napisał:

Czesc, potrzebuje skrypt na randomowe itemy po znisceniu pajęczyny! Nie wazne jakie one są wylatują byle jakie itemy po znisczeniu, naprzyklad x16 table do enchantu, trawy poprostu wszystko, bloki, ksiazki do ulepszen, kazde rodzaje setow, kazde rodzaje mieczow, jesli to jest blok to kazego x16 blokow, kazde rodzaje jedzenia, tylko nie wylatuje bedrock, i obsydian, oraz jajka do respawnu mobow.

Proszę.

on break of cobweb:
	set {_i} to random element out of all items [where input is not bedrock or obsidian or any spawn egg]
	set item amount of {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_i})
	cancel drops
	drop {_i} at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

3 minuty temu, Kormic napisał:

Proszę.


on break of cobweb:
	set {_i} to random element out of all items [where input is not bedrock or obsidian or any spawn egg]
	set item amount of {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_i})
	cancel drops
	drop {_i} at event-block

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Jakies dodatki potrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, AxonGames napisał:

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Jakies dodatki potrzebne?

Nie. Wymagany jedynie Skript 2.4 lub nowszy.

Jeżeli nie możesz pobrać, mogę to nieco przerobić.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, AxonGames napisał:

Nie działa cos, nie ma błedów ale gdy niszcze pajęczyne nic nie ma.

No to przerobię i zobaczymy.

on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	drop ("%{_i}% of %{_r}%" parsed as item) at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, Kormic napisał:

No to przerobię i zobaczymy.



on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	drop ("%{_i}% of %{_r}%" parsed as item) at event-block

 

Ok działa, a jak moge zrobic zeby nie dawalo milion itemow ktore sa stakowane jako 1? Tutaj co sie stalo: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, oraz mozna dodac taki efekt jeszcze po zniszeniu bloku w miejscu zniszczonego bloku tak jak po zabiciu owcy, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

17 godzin temu, Kormic napisał:

No to przerobię i zobaczymy.



on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	drop ("%{_i}% of %{_r}%" parsed as item) at event-block

 

Bo niestety, daje mi 1-16 itemow które sie stakuja jako 1.

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
42 minuty temu, AxonGames napisał:

Ok działa, a jak moge zrobic zeby nie dawalo milion itemow ktore sa stakowane jako 1? Tutaj co sie stalo: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, oraz mozna dodac taki efekt jeszcze po zniszeniu bloku w miejscu zniszczonego bloku tak jak po zabiciu owcy, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Spróbujmy tak.

on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	drop {_item} at event-block
	show entity poof at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

1 minutę temu, Kormic napisał:

Spróbujmy tak.


on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	drop {_item} at event-block
	show entity poof at event-block

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Kormic napisał:

Tutaj potrzebny jest Skript 2.4+ oraz wersja serwera 1.12+ do anulowania dropu z pajęczyny. Ma to zapobiec wypadaniu nici z pajęczyn.

Rozumiem, juz testuje.

 

16 godzin temu, Kormic napisał:

Tutaj potrzebny jest Skript 2.4+ oraz wersja serwera 1.12+ do anulowania dropu z pajęczyny. Ma to zapobiec wypadaniu nici z pajęczyn.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Nie działa particle.

 

Oraz, jak mozna zrobic zeby itemy ktore stakuja sie tylko pojedyczno dawaly sie jako 1 poniewaz teraz sie stakuja jako; Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, AxonGames napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Nie działa particle.

Tak też mi się wydawało, że to nie zadziała.

on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	drop {_item} at event-block
	show entity poof at last dropped item

 

9 minut temu, AxonGames napisał:

Oraz, jak mozna zrobic zeby itemy ktore stakuja sie tylko pojedyczno dawaly sie jako 1 poniewaz teraz sie stakuja jako; Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

To dla przykładu, ile wypadło nożyc z bloku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Tak też mi się wydawało, że to nie zadziała.



on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	drop {_item} at event-block
	show entity poof at last dropped item

 

To dla przykładu, ile wypadło nożyc z bloku?

Randomowa liczba z {_i}, w moim przypadko to bylo chyba 12.

Edytowane przez AxonGames
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

Tak też mi się wydawało, że to nie zadziała.


on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	drop {_item} at event-block
	show entity poof at last dropped item

 

To dla przykładu, ile wypadło nożyc z bloku?

Particle się nie wyswietla bez błedów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, AxonGames napisał:

Randomowa liczba z {_i}, w moim przypadko to bylo chyba 12.

:thonk:

Czekaj no. Zrobimy małego debuga.

on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	send "Random item: %{_r}%" to player
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	send "Random number: %{_i}%" to player
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	send "%{_item}%" to player
	drop {_item} at event-block
	show entity poof at last dropped item

Pokaż co zostanie wysłane na czacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

2 minuty temu, Kormic napisał:

:thonk:

Czekaj no. Zrobimy małego debuga.


on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	send "Random item: %{_r}%" to player
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	send "Random number: %{_i}%" to player
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	send "%{_item}%" to player
	drop {_item} at event-block
	show entity poof at last dropped item

Pokaż co zostanie wysłane na czacie.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AxonGames napisał:

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

No to z losowaniem nie ma problemu z tego co widzę.

Teraz, AxonGames napisał:

No i na dodatek nie wyswietla jest particle poof, nie ma błedow w skryptcie.

Tutaj próbowałem pokazać ten particle na itemie, ale jak widać, bezskutecznie.

Naprawdę tego potrzebujesz? Mogę ewentualnie poszukać jakiegoś zamiennika, ale nic nie obiecuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

No to z losowaniem nie ma problemu z tego co widzę.

Tutaj próbowałem pokazać ten particle na itemie, ale jak widać, bezskutecznie.

Naprawdę tego potrzebujesz? Mogę ewentualnie poszukać jakiegoś zamiennika, ale nic nie obiecuję.

Mozna poszukać zamiennika. Ja tym czas tez spróbuje czegoś znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, AxonGames napisał:

Mozna poszukać zamiennika. Ja tym czas tez spróbuje czegoś znaleźć.

Można dać particle dymu.

on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	drop {_item} at event-block
	show small smoke at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, Kormic napisał:

Można dać particle dymu.



on break of cobweb:
	set {_i::*} to all items 
	remove bedrock, obsidian and any spawn egg from {_i::*}
	set {_r} to random element out of items
	set {_i} to random integer between 1 and (max stack size of {_r})
	cancel drops
	set {_item} to "%{_i}% of %{_r}%" parsed as item
	drop {_item} at event-block
	show small smoke at event-block

 

Błąd się powtarza, dało mi 15 iron butów. Oraz sikier. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez AxonGames
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...