on script load:
register new shaped recipe for emerald ore named "&8» &2Stowniarka" using stone, stone, stone, stone, emerald block, stone, stone, stone, stone
every 3 seconds:
loop {stone::*}:
if block above loop-value is air:
set block above loop-value to stone
on place emerald ore:
add location of target block to {stone::*}
send "&8» &aPostawiles stowniarke!"
on break emerald ore:
loop {stone::*}:
if loop-value is location of target block:
remove location of target block from {stone::*}
send "&8» &cZniszczono stowniarke!"
Mógłby ktoś dodać do tego skryptu, że stowniarka zeby dzialala musi miec nazwe taka jaka jest powyzej?
Pytanie
xKamykTM 0
on script load: register new shaped recipe for emerald ore named "&8» &2Stowniarka" using stone, stone, stone, stone, emerald block, stone, stone, stone, stone every 3 seconds: loop {stone::*}: if block above loop-value is air: set block above loop-value to stone on place emerald ore: add location of target block to {stone::*} send "&8» &aPostawiles stowniarke!" on break emerald ore: loop {stone::*}: if loop-value is location of target block: remove location of target block from {stone::*} send "&8» &cZniszczono stowniarke!"
Mógłby ktoś dodać do tego skryptu, że stowniarka zeby dzialala musi miec nazwe taka jaka jest powyzej?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.