Skocz do zawartości

xKamykTM

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

383 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xKamykTM

Początkujący III

Początkujący III (4/13)

0

Reputacja

  1. Mimo, że zamieniłem to i tak nie działa
  2. Hej hej, ogólnie próbuję zrobić craftowanie koxów. Niby nie pokazuje błędów jednak nie da się tego zcraftować. Moje dodatki do skripta: Wygląd skryptu:
  3. ogolnie posiadam skrypt i czy da sie sprawdzac ktorym przyciskiem gracz klika przykladowo nie wiem on inventory leftclick, if "%click type%" contains "LEFT": on inventory click: name of player's current inventory is "nazwa" clicked inventory is not player's inventory cancel event
  4. Siemka, zrobiłem skrypt na statystyki na wersję 1.16x Uprawnienia: statystyki.clear (do czyszczenia komuś wszystkich statystyk) Komendy: /statystyki glowne (kille,śmierci,dołączenia na serwer) /statystyki jedzenie (ilość zjedzonych przykładowo koxów czy steaków) /statystyki rudy (ilość wykopanych przykładowo diamentów) Potrzebne pluginy: Skript (testowane na 2.5.3) Liczę na opinie oraz krytykę, co mogę poprawić czy dodać ponieważ nie jestem jakoś bardzo doświadczony w skryptach. Download:
  5. A da się wyczyścic schowek tylko dla danego gracza?
  6. Jak można to zrobić?
  7. xKamykTM

    Skrypt na kity

    Rzeczywiscie zbroje widac tylko u siebie a inni nie widzą, dobra do zamknięcia
  8. xKamykTM

    Skrypt na kity

    Jezeli wpiszesz /kit i shiftem + lewym klikniesz na zbroje przykladowo i szybko zamkniesz menu kitow to zbroja ci zostaje w ekwipunku i normalnie mozesz nawet ją założyć
  9. xKamykTM

    Skrypt na kity

    @Kormic, da się zablokować możliwość kopiowania zbroi przykładowo?
  10. Siemka, ogólnie posiadam skrypt na schowek i czy dało by rade zresetować każdemu graczowi ten schowek? To znaczy zeby kazdemu zresetowac ilosc koxow ktore posiada refow itd options: # Maksymalne ilości koxów, refilli oraz pereł endu koxy-max: 2 refy-max: 10 perly-max: 4 # Nazwa schowka depozyt-nazwa: &a&lSchowek function reloadSchowekGUI(p: player): set slot 1 of {_p}'s current inventory to enchanted golden apple named "&c&lKOXY" with lore "&aKliknij i wyplac koxy z depozytu!" and "" and "&bPosiadasz: &e%{schowek::koxy::%{_p}%}%" and "" and "&7Kliknij &aLPM&7, aby wyplacic!" set slot 3 of {_p}'s current inventory to golden apple named "&c&lREFY" with lore "&aKliknij i wyplac refy z depozytu!" and "" and "&bPosiadasz: &e%{schowek::refille::%{_p}%}%" and "" and "&7Kliknij &aLPM&7, aby wyplacic!" set slot 5 of {_p}'s current inventory to ender pearl named "&c&lPERLY" with lore "&aKliknij i wyplac perly z depozytu!" and "" and "&bPosiadasz: &e%{schowek::perly::%{_p}%}%" and "" and "&7Kliknij &aLPM&7, aby wyplacic!" set slot 7 of {_p}'s current inventory to magma cream named "&aWypłać wszystko do limitu!" with lore "&7Kliknij &aLPM&7, aby wyplacic!" function getKoxSchowek(p: player) :: boolean: if {_p} has {@koxy-max} enchanted golden apple: send "&cJuz masz &a{@koxy-max} &ckoxy!" to {_p} return false if {schowek::koxy::%{_p}%} is less than 1: send "&cProbowalem wyplacic koxa.. ale masz pusty schowek." to {_p} return false if {_p} doesn't have enough space for 1 enchanted golden apple: send "&cProbowalem wyplacic koxa.. ale masz pelny ekwipunek." to {_p} return false loop {@koxy-max} times: if {_p} has {@koxy-max} enchanted golden apple: exit loop if {schowek::koxy::%{_p}%} is less than 1: exit loop if {_p} doesn't have enough space for 1 enchanted golden apple: exit loop add enchanted golden apple to {_p} remove 1 from {schowek::koxy::%{_p}%} add 1 to {_num} if {_num} is not set: return false send "&aWyplacono &a%{_num}% &akoxow!" to {_p} return true function getRefillSchowek(p: player) :: boolean: if {_p} has {@refy-max} golden apple: send "&cJuz masz &a{@refy-max} &crefow!" to {_p} return false if {schowek::refille::%{_p}%} is less than 1: send "&cProbowalem wyplacic refilla.. ale masz pusty schowek." to {_p} return false if {_p} doesn't have enough space for 1 golden apple: send "&cProbowalem wyplacic refilla.. ale masz pelny ekwipunek." to {_p} return false loop {@refy-max} times: if {_p} has {@refy-max} golden apple: exit loop if {schowek::refille::%{_p}%} is less than 1: exit loop if {_p} doesn't have enough space for 1 golden apple: exit loop add golden apple to {_p} remove 1 from {schowek::refille::%{_p}%} add 1 to {_num} if {_num} is not set: return false send "&aWyplacono &a%{_num}% &arefow!" to {_p} return true function getPearlSchowek(p: player) :: boolean: if {_p} has {@perly-max} ender pearl: send "&cJuz masz &a{@perly-max} &cperly!" to {_p} return false if {schowek::perly::%{_p}%} is less than 1: send "&cProbowalem wyplacic perle.. ale masz pusty schowek." to {_p} return false if {_p} doesn't have enough space for 1 ender pearl: send "&cProbowalem wyplacic perle.. ale masz pelny ekwipunek." to {_p} return false loop {@perly-max} times: if {_p} has {@perly-max} ender pearl: exit loop if {schowek::perly::%{_p}%} is less than 1: exit loop if {_p} doesn't have enough space for 1 ender pearl: exit loop add ender pearl to {_p} remove 1 from {schowek::perly::%{_p}%} add 1 to {_num} if {_num} is not set: return false send "&aWyplacono &a%{_num}% &aperel!" to {_p} return true every 1 second: loop all players: if loop-player has ({@koxy-max} + 1) of enchanted golden apple: add ((amount of enchanted golden apple in loop-player's inventory) - {@koxy-max}) to {schowek::koxy::%loop-player%} remove ((amount of enchanted golden apple in loop-player's inventory) - {@koxy-max}) of enchanted golden apple from loop-player's inventory send "&cMiales za duzo koxow! Przeniesiono nadmiar do depozytu!" to loop-player if loop-player has ({@refy-max} + 1) of golden apple: add ((amount of golden apple in loop-player's inventory) - {@refy-max}) to {schowek::refille::%loop-player%} remove ((amount of golden apple in loop-player's inventory) - {@refy-max}) of golden apple from loop-player's inventory send "&cMiales za duzo refow! Przeniesiono nadmiar do depozytu!" to loop-player if loop-player has ({@perly-max} + 1) of ender pearl: add ((amount of ender pearl in loop-player's inventory) - {@perly-max}) to {schowek::perly::%loop-player%} remove ((amount of ender pearl in loop-player's inventory) - {@perly-max}) of ender pearl from loop-player's inventory send "&cMiales za duzo perel! Przeniesiono nadmiar do depozytu!" to loop-player command /schowek: executable by: players trigger: set {_items::*} to "koxy", "refille" and "perly" loop {_items::*}: set {schowek::%loop-value%::%player%} to 0 if {schowek::%loop-value%::%player%} is not set open chest inventory with 1 rows named "{@depozyt-nazwa}" to player set slot (integers between 0 and 8) of player's current inventory to gray glass pane named " " reloadSchowekGUI(player) on inventory click: name of player's current inventory is "{@depozyt-nazwa}" clicked inventory is not player's inventory cancel event if clicked slot is 1: getKoxSchowek(player) is true reloadSchowekGUI(player) else if clicked slot is 3: getRefillSchowek(player) is true reloadSchowekGUI(player) else if clicked slot is 5: getPearlSchowek(player) is true reloadSchowekGUI(player) else if clicked slot is 7: getKoxSchowek(player) is true: reloadSchowekGUI(player) getRefillSchowek(player) is true: reloadSchowekGUI(player) getPearlSchowek(player) is true: reloadSchowekGUI(player)
  11. xKamykTM

    Skrypt na kity

    Dobra działa, przepraszam że nie spojrzałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...