masterekkkk 1 Opublikowano 8 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 Witam, jest możliwość zrobienia skrypty, który działałby w sposób że jeżeli gracz ma jakiś item to zwierzęta z promienia 10 kratek będą biegły do niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 8 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 3 minuty temu, masterekkkk napisał: Witam, jest możliwość zrobienia skrypty, który działałby w sposób że jeżeli gracz ma jakiś item to zwierzęta z promienia 10 kratek będą biegły do niego? Tak. Wystarczy zapętlać wszystkich graczy, zapętlać wszystkie 'living entities' w promieniu 10 kratek od gracza i jeżeli będzie spełniony warunek 'loop-entity is not a monster', wiesz, że to jest zwierzę, które nie jest agresywne. Wtedy możesz ustawić cel tego loop-entity. set loop-entity's target to loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 8 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 Niestety na wersji 1.8.8 nie działa takie coś jak: if loop-entity-2 is a monster: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 8 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 2 minuty temu, masterekkkk napisał: Niestety na wersji 1.8.8 nie działa takie coś jak: if loop-entity-2 is a monster: 1. Miałeś sprawdzać czy NIE jest potworem. 2. W takim razie musisz sobie wypisać wszystkie potwory. if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: Jeszcze należy tam kilka dorzucić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 8 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 every 1 seconds: loop all players: if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all living entities in radius 50 around loop-player: if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: set loop-entity's-2 target to loop-player Niestety w ostatniej linijce wyrzuca bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanAnimek 61 Opublikowano 8 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 13 minut temu, masterekkkk napisał: every 1 seconds: loop all players: if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all living entities in radius 50 around loop-player: if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: set loop-entity's-2 target to loop-player Niestety w ostatniej linijce wyrzuca bład Zamień ją na: set loop-entity-2's target to loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 8 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 every 1 seconds: loop all players: if loop-player is in world "zbieracz": if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all entity in radius 50 around loop-player: if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: set loop-entity-2's target to loop-player Błędy nie ma ale zwierzęta stoją w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanAnimek 61 Opublikowano 8 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 1 minutę temu, masterekkkk napisał: every 1 seconds: loop all players: if loop-player is in world "zbieracz": if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all entity in radius 50 around loop-player: if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: set loop-entity-2's target to loop-player Błędy nie ma ale zwierzęta stoją w miejscu A może by tak zamienić loop-entity-2 na po prostu loop-entity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 8 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2021 Niestety tak nie można ponieważ w kodzie jest użyte kilka razy loop... Błąd: there are multipe loops taht match loop-entity. Use loop-entity-1/2/3etc, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 9 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 (edytowane) 7 minut temu, masterekkkk napisał: Błędy nie ma ale zwierzęta stoją w miejscu Powinieneś zamienić pętlę 'loop all players' na 'loop all players in world "twój_świat":'. Wtedy możesz się pozbyć tego warunku, a i będzie to nieco mniej obciążające. Zmniejsz również ten dystans o ile to możliwe, bo 50 kratek to jest dużo. Ostatnia sprawa to zamiana 'loop all entity' na 'loop all living entities'. Tutaj też zmniejszymy ilość zbędnych obliczeń. EDIT: Skoro nie działa, zrób sobie z tego loop-value-1 i loop-value-2. Edytowane 9 lutego 2021 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 9 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 W dalszym ciągu nie działa, nie wazne czy uzywam: loop-entity-2 czy loop-value-2 every 1 seconds: loop all players in world "zbieracz": if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all living entities in radius 10 around loop-player: if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: set loop-entity-2's target to loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 9 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 (edytowane) 9 minut temu, masterekkkk napisał: W dalszym ciągu nie działa, nie wazne czy uzywam: loop-entity-2 czy loop-value-2 every 1 seconds: loop all players in world "zbieracz": if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all living entities in radius 10 around loop-player: if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: set loop-entity-2's target to loop-player Dobrze, więc zadam kilka pytań. 1. Czy znajdujesz się w świecie "zbieracz"? 2. Czy trzymasz w ręce blok siana o nazwie "&6&lSIANO"? 3. Czy są jakiekolwiek zwierzęta w promieniu 10 metrów od ciebie? Co do twojego kodu, zamień pierwsze oraz drugie 'loop-player' na 'loop-value'. Trzecie zamień na 'loop-value-1'. A co do 'loop-entity', zamień oba na 'loop-value-2'. Jeżeli nadal nie zadziała, zrób sobie kilka 'send' w kodzie, abyś wiedział gdzie się przerywa. EDIT: Jeżeli dochodzi do końca, znaczy że Skript nie pozwala na ustawienie targetu zwierząt (a to byłoby dziwne). Edytowane 9 lutego 2021 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 PanAnimek 61 Opublikowano 9 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 (edytowane) 10 minut temu, masterekkkk napisał: W dalszym ciągu nie działa, nie wazne czy uzywam: loop-entity-2 czy loop-value-2 every 1 seconds: loop all players in world "zbieracz": if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all living entities in radius 10 around loop-player: if loop-entity-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: set loop-entity-2's target to loop-player Masz tu rozwiązanie: every 1 seconds: loop all players in world "zbieracz": if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all living entities in radius 10 around loop-player: if loop-value-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: make loop-value-2 pathfind to loop-player with speed 1 Wymaga: SkQuery-Lime Edytowane 9 lutego 2021 przez PanAnimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 9 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 1 minutę temu, PanAnimek napisał: Masz tu rozwiazanie: Masz tu rozwiązanie: every 1 seconds: loop all players in world "zbieracz": if loop-player's tool is hay block named "&6&lSIANO": loop all living entities in radius 10 around loop-player: if loop-value-2 is not a zombie or skeleton or spider or creeper: make loop-value-2 pathfind to loop-player with speed 1 Och, dziękujemy ci serdecznie za ten gotowy kod, na pewno wiele się z niego nauczy oraz nabierze samodzielności. Spoonfeeding ssie i nawet nie podałeś wymagań, a później będzie płacz i zgrzytanie zębów, że nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanAnimek 61 Opublikowano 9 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 1 minutę temu, Kormic napisał: Och, dziękujemy ci serdecznie za ten gotowy kod, na pewno wiele się z niego nauczy oraz nabierze samodzielności. Spoonfeeding ssie i nawet nie podałeś wymagań, a później będzie płacz i zgrzytanie zębów, że nie działa. Tak, bo zmiana CAŁEJ JEDNEJ LINII i podanie jej już jako całości z tym, do czego doszedł wcześniej jest ZBRODNIĄ A co do wymagań, edytowałem praktycznie zaraz po wrzuceniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 masterekkkk 1 Opublikowano 9 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 Bardzo dziękuję ci Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wszystko działa jak należy. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 9 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
masterekkkk 1
Witam, jest możliwość zrobienia skrypty, który działałby w sposób że jeżeli gracz ma jakiś item to zwierzęta z promienia 10 kratek będą biegły do niego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi