Skocz do zawartości
  • 0

Własny crafting


Shateq
 Udostępnij

Pytanie

Cześć,

znalazłem kilka poradników w internecie jak zrobić własny crafting przedmiotu, (tu przykładowo 1 żółta wełna na środku) ale jak sprawić by wynikiem receptury była "PLAYER_SKULL", ale o wyglądzie 'lucky blocka' znalezionego na stronie niżej? Jak mógłbym to połączyć?

 

Główkę znalazłem tu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
22 minuty temu, Shateq napisał:

Cześć,

znalazłem kilka poradników w internecie jak zrobić własny crafting przedmiotu, (tu przykładowo 1 żółta wełna na środku) ale jak sprawić by wynikiem receptury była "PLAYER_SKULL", ale o wyglądzie 'lucky blocka' znalezionego na stronie niżej? Jak mógłbym to połączyć?

 

Główkę znalazłem tu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Użyj w tym celu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! i ustaw właściciela czaszki poprzez metodę setOwningPlayer(). Offline playera przechwycisz za pomocą interfejsu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Jeżeli natomiast chcesz zrobić to poprzez teksturę, masz w Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! podaną metodę, która to za ciebie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki za odpowiedź w tym wątku, jeszcze będę tu czyhać, bo moje wątpliwości się nie skończyły.

 

Edycja:

Udało mi się samemu do tego dojść :V

 

    private void mysteryRecipe() {
        ItemStack skull = new ItemStack(Material.PLAYER_HEAD, 1);
        String value = "id";
        UUID hashAsId = new UUID(value.hashCode(), value.hashCode());
        Bukkit.getUnsafe().modifyItemStack(skull, "{SkullOwner:{Id:\"" + hashAsId + "\",Properties:{textures:[{Value:\"" + value + "\"}]}}}");

        ItemMeta meta = skull.getItemMeta();
        meta.addEnchant(Enchantment.LOYALTY, 10, true);

        skull.setItemMeta(meta);

        ShapedRecipe recipe = new ShapedRecipe(skull);
        recipe.shape("III","IDI","III");
        recipe.setIngredient('I', Material.GOLD_INGOT);
        recipe.setIngredient('D', Material.DISPENSER);

        getServer().addRecipe(recipe);
    }


 

Edytowane przez Shateq
Dodaję poprawne rozwiązanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...