Skocz do zawartości
  • 0

Niezniszczalne itemy


brvads
 Udostępnij

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, brvads napisał:

Idzie w skrypcie zrobic, zeby itemy sie nie niszczyly? Lub jest na to jakis plugin?
wersja 1.8.8

wersja skripta 2.5.3

Możesz to zrobić na dwa sposoby w czystym Skript'cie.

1. Event 'on item damage'.

on item damage:
	event-item is iron pickaxe named "test"
	cancel event

2. Item niezniszczalny przez cały czas (unbreakable).

command /test:
	trigger:
		give unbreakable iron pickaxe named "test" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Możesz to zrobić na dwa sposoby w czystym Skript'cie.

1. Event 'on item damage'.

on item damage:
	event-item is iron pickaxe named "test"
	cancel event

2. Item niezniszczalny przez cały czas (unbreakable).

command /test:
	trigger:
		give unbreakable iron pickaxe named "test" to player

 

        give unbreakable leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player
        give unbreakable leather tunic of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player
        give unbreakable leather pants of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player
        give unbreakable leather boots of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player

 w tym przypadku to nie dziala, da sie to jakos zrobic?

przy mieczach itd dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, brvads napisał:

        give unbreakable leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player
        give unbreakable leather tunic of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player
        give unbreakable leather pants of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player
        give unbreakable leather boots of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player

 w tym przypadku to nie dziala, da sie to jakos zrobic?

przy mieczach itd dziala

Spróbuj ustawić 'unbreakable leather cap' do zmiennej, a następnie zmiennej użyj przy '{_cap} of protection 1 named...'. Tak samo robisz z resztą

Możesz również spróbować dać 'unbreakable leather cap' w nawias. Tutaj popróbuj również inne rzeczy dawać w nawias.

Jeżeli nadal nie zadziała, pokaż kod oraz podaj:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu
  • błędy w konsoli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 godzin temu, Kormic napisał:

Spróbuj ustawić 'unbreakable leather cap' do zmiennej, a następnie zmiennej użyj przy '{_cap} of protection 1 named...'. Tak samo robisz z resztą

Możesz również spróbować dać 'unbreakable leather cap' w nawias. Tutaj popróbuj również inne rzeczy dawać w nawias.

Jeżeli nadal nie zadziała, pokaż kod oraz podaj:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu
  • błędy w konsoli

veribles:

     {_cap} = unbreakable leather cap

give {_cap} of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player

 

 w taki sposob?

EDIT:

dodalem zmienna, dalej nie dziala

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, brvads napisał:

veribles:

     {_cap} = unbreakable leather cap

give {_cap} of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player

 

 w taki sposob?

Na przykład, tylko używaj 'set' przy ustawianiu zmiennej dla czytelności.

Możesz również ustawić do zmiiennej jedynie czapkę, i użyć 'give unbreakable {_cap} of protection 1 named...'.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie w cytacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
function itemy(p: player):
	clear {itemy.daj::*}
	add unbreakable leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*}
	add unbreakable leather tunic of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*}
	add unbreakable leather pants of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*}
	add unbreakable leather boots of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*}
	loop {itemy.daj::*}:
		add loop-value to {_p}
	stop

command /test:
	trigger:
		set {_p} to player
		itemy({_p})

 

Edytowane przez _MicX_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kurde bardziej bym potrzebowal, zeby po prostu itemy sie nie niszczyly cos w tym stylu: 

on damage:
    if victim is a player:
        repair victim's chestplate
        repair victim's helmet
        repair victim's leggings
        repair victim's boots
        repair victim's tool



tylko ze to nie do konca dziala, bo np item jest i tak o 1 zuzyty

 

15 godzin temu, Kormic napisał:

Możesz to zrobić na dwa sposoby w czystym Skript'cie.

1. Event 'on item damage'.


on item damage:
	event-item is iron pickaxe named "test"
	cancel event

2. Item niezniszczalny przez cały czas (unbreakable).


command /test:
	trigger:
		give unbreakable iron pickaxe named "test" to player

 

on item damage:
    event-item is leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!"
    cancel event



Dobra, takie cos dziala. Da sie zrobic, ze -
 

event-item is leather cap
cancel event



i zeby to dzialalo nawet jezeli item ma prota,thornsy,nazwe,lore itd?

Nieaktywny

Łączę posty, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Teraz, brvads napisał:

on item damage:
    event-item is leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!"
    cancel event

Dobra, takie cos dziala. Da sie zrobic, ze -

event-item is leather cap
cancel event

i zeby to dzialalo nawet jezeli item ma prota,thornsy,nazwe,lore itd?

Zamiast używać 'event-item' w tym warunku, użyj 'event-item's type'.

event-item's type is leather cap

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...