brvads 5 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Idzie w skrypcie zrobic, zeby itemy sie nie niszczyly? Lub jest na to jakis plugin? wersja 1.8.8 wersja skripta 2.5.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Teraz, brvads napisał: Idzie w skrypcie zrobic, zeby itemy sie nie niszczyly? Lub jest na to jakis plugin? wersja 1.8.8 wersja skripta 2.5.3 Możesz to zrobić na dwa sposoby w czystym Skript'cie. 1. Event 'on item damage'. on item damage: event-item is iron pickaxe named "test" cancel event 2. Item niezniszczalny przez cały czas (unbreakable). command /test: trigger: give unbreakable iron pickaxe named "test" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: Możesz to zrobić na dwa sposoby w czystym Skript'cie. 1. Event 'on item damage'. on item damage: event-item is iron pickaxe named "test" cancel event 2. Item niezniszczalny przez cały czas (unbreakable). command /test: trigger: give unbreakable iron pickaxe named "test" to player give unbreakable leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player give unbreakable leather tunic of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player give unbreakable leather pants of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player give unbreakable leather boots of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player w tym przypadku to nie dziala, da sie to jakos zrobic? przy mieczach itd dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Teraz, brvads napisał: give unbreakable leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player give unbreakable leather tunic of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player give unbreakable leather pants of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player give unbreakable leather boots of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player w tym przypadku to nie dziala, da sie to jakos zrobic? przy mieczach itd dziala Spróbuj ustawić 'unbreakable leather cap' do zmiennej, a następnie zmiennej użyj przy '{_cap} of protection 1 named...'. Tak samo robisz z resztą Możesz również spróbować dać 'unbreakable leather cap' w nawias. Tutaj popróbuj również inne rzeczy dawać w nawias. Jeżeli nadal nie zadziała, pokaż kod oraz podaj: wersję serwera silnik serwera wersję Skripta listę dodatków do Skripta wraz z wersjami błędy przy przeładowaniu błędy w konsoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 (edytowane) 15 godzin temu, Kormic napisał: Spróbuj ustawić 'unbreakable leather cap' do zmiennej, a następnie zmiennej użyj przy '{_cap} of protection 1 named...'. Tak samo robisz z resztą Możesz również spróbować dać 'unbreakable leather cap' w nawias. Tutaj popróbuj również inne rzeczy dawać w nawias. Jeżeli nadal nie zadziała, pokaż kod oraz podaj: wersję serwera silnik serwera wersję Skripta listę dodatków do Skripta wraz z wersjami błędy przy przeładowaniu błędy w konsoli veribles: {_cap} = unbreakable leather cap give {_cap} of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player w taki sposob? EDIT: dodalem zmienna, dalej nie dziala Edytowane 31 stycznia 2021 przez xNightPower_ Naprawiam formatowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 (edytowane) 14 godzin temu, brvads napisał: veribles: {_cap} = unbreakable leather cap give {_cap} of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to player w taki sposob? Na przykład, tylko używaj 'set' przy ustawianiu zmiennej dla czytelności. Możesz również ustawić do zmiiennej jedynie czapkę, i użyć 'give unbreakable {_cap} of protection 1 named...'. Edytowane 31 stycznia 2021 przez xNightPower_ Naprawiam formatowanie w cytacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _MicX_ 51 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 (edytowane) function itemy(p: player): clear {itemy.daj::*} add unbreakable leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*} add unbreakable leather tunic of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*} add unbreakable leather pants of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*} add unbreakable leather boots of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" to {itemy.daj::*} loop {itemy.daj::*}: add loop-value to {_p} stop command /test: trigger: set {_p} to player itemy({_p}) Edytowane 30 stycznia 2021 przez _MicX_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Kurde bardziej bym potrzebowal, zeby po prostu itemy sie nie niszczyly cos w tym stylu: on damage: if victim is a player: repair victim's chestplate repair victim's helmet repair victim's leggings repair victim's boots repair victim's tool tylko ze to nie do konca dziala, bo np item jest i tak o 1 zuzyty 15 godzin temu, Kormic napisał: Możesz to zrobić na dwa sposoby w czystym Skript'cie. 1. Event 'on item damage'. on item damage: event-item is iron pickaxe named "test" cancel event 2. Item niezniszczalny przez cały czas (unbreakable). command /test: trigger: give unbreakable iron pickaxe named "test" to player on item damage: event-item is leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" cancel event Dobra, takie cos dziala. Da sie zrobic, ze - event-item is leather cap cancel event i zeby to dzialalo nawet jezeli item ma prota,thornsy,nazwe,lore itd? Łączę posty, umieszczam kod w code. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1 824 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Teraz, brvads napisał: on item damage: event-item is leather cap of protection 1 named "&3Zbroja Startowa!" cancel event Dobra, takie cos dziala. Da sie zrobic, ze - event-item is leather cap cancel event i zeby to dzialalo nawet jezeli item ma prota,thornsy,nazwe,lore itd? Zamiast używać 'event-item' w tym warunku, użyj 'event-item's type'. event-item's type is leather cap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 4 minuty temu, Kormic napisał: Zamiast używać 'event-item' w tym warunku, użyj 'event-item's type'. event-item's type is leather cap Baardzo dziekuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 31 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
brvads 5
Idzie w skrypcie zrobic, zeby itemy sie nie niszczyly? Lub jest na to jakis plugin?
wersja 1.8.8
wersja skripta 2.5.3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi