takMordo 0 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 Chcialem zarejestrować nową recepturę składającą się z obsydianu wkoło i perły w srodku. a wiec napisalem tak register new shaped recipe for ender chest item using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian niestety wysypuje sie taki blad: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wszystkie inne craftingi dzialaja, tylko ten jeden crafting na ender chesta nie dziala, probowalem tez shapeless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 Teraz, takMordo napisał: Chcialem zarejestrować nową recepturę składającą się z obsydianu wkoło i perły w srodku. a wiec napisalem tak register new shaped recipe for ender chest item using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian niestety wysypuje sie taki blad: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wszystkie inne craftingi dzialaja, tylko ten jeden crafting na ender chesta nie dziala, probowalem tez shapeless Usuń 'item'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 29 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 @KormicZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 Teraz, takMordo napisał: @KormicZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - dalej to samo Pokaż cały kod oraz podaj wersję Skripta i SkQuery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 29 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 on script load: register new shapeless recipe for snowball using air, air, air, air, snow block, air, air, air, air register new shaped recipe for end stone named "&aGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw, aby stworzyc generator kamienia." using stone, stone, stone, stone, piston base, stone, stone, stone, stone register new shaped recipe for ender chest using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian Kod tego skryptu Skript: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! SkQuery: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! @Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 6 minut temu, takMordo napisał: on script load: register new shapeless recipe for snowball using air, air, air, air, snow block, air, air, air, air register new shaped recipe for end stone named "&aGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw, aby stworzyc generator kamienia." using stone, stone, stone, stone, piston base, stone, stone, stone, stone register new shaped recipe for ender chest using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian Kod tego skryptu Skript: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! SkQuery: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! @Kormic W tej linijce nie widzę błędu. Spróbuj zamieniać poszczególne przedmioty na coś innego tak długo, aż zacznie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 29 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: W tej linijce nie widzę błędu. Spróbuj zamieniać poszczególne przedmioty na coś innego tak długo, aż zacznie działać. Zaczyna działać tylko wtedy kiedy to nie jest ender chest, np: chest działa normalnie ale gdy zamieniam to na ender chest lub ender_chest po prostu wysypuje ten blad ze nie moze zrozumiec. prosze pomzocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 Teraz, takMordo napisał: Zaczyna działać tylko wtedy kiedy to nie jest ender chest, np: chest działa normalnie ale gdy zamieniam to na ender chest lub ender_chest po prostu wysypuje ten blad ze nie moze zrozumiec. prosze pomzocie Podaj w takim razie jeszcze wersję serwera i silnik serwera. Spróbuj dać enderchest do zmiennej, a następnie użyj tej zmiennej w tym efekcie. set {_i} to ender chest register new shaped recipe for {_i} using... Misio12320 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 29 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 (edytowane) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wersja spigota 1.8.8 a blad dalej * nawet jak podales te rozwiazanie Edytowane 29 stycznia 2021 przez xNightPower_ Usuwam nieodpowiednie słownictwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 22 minuty temu, takMordo napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wersja spigota 1.8.8 a blad dalej wykurwia nawet jak podales te rozwiazanie Z tego co mi wiadomo to Skript od Matocolotoe nie działa na PaperSpigot'cie. Działa dobrze tylko na Spigot'cie. Popróbuj z 'enderchest' na tej i na starszej wersji. Misio12320 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 29 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 (edytowane) to jest spigot @Kormic Edytowane 29 stycznia 2021 przez takMordo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 8 minut temu, takMordo napisał: to jest spigot @Kormic To dlaczego masz napisane PaperSpigot? Uważam, że to jest PaperSpigot, a ty nawet o tym nie wiesz. Misio12320 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 29 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! z tej strony bralem 1.8.8 jest napisane SPIGOT-1.8.8-R0.1-SNAPSHOT-LATEST.JAR a ktory skript wersja jest dobry na 1.8.8? Łączę posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 29 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2021 6 minut temu, takMordo napisał: jest napisane SPIGOT-1.8.8-R0.1-SNAPSHOT-LATEST.JAR Wpisz po prostu /ver. 7 minut temu, takMordo napisał: a ktory skript wersja jest dobry na 1.8.8? Ten, który poleciłem. Jeżeli nie ten, pozostaje jeszcze kilka opcji: Skript 2.2 Skript 2.2-dev37c Skript 2.2-dev36 Skript 2.2 Fixes V8b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Dobra dzięki działa Jesteś koxem na tym forum. Powiesz mi tylko jedna rzecz jeszcze? Mianowicie chcialem napisac skrypt na schowek, i całkiem dobrze on działa, ale zaczynają się komplikacje gdy skrypt ma usunąć graczowi nadmiar ender pereł i te ender perły są nazwane. Tak samo jest z innymi przedmiotami które są nazwane po prostu poprzez remove 1 of ender pearl from player zostają zawsze nazwane perełki zamieszczam cały skrypt schowka niżej variables: {limit.perla} = true {perla::%player%} = 0 options: limit.perla: 3 limit.check: 2 every 1 second: loop all players: if {limit.perla} is true: set {_perla} to number of ender pearl in loop-player's inventory if {_perla} is more than {@limit.perla}: set {_match.perla} to {_perla}-{@limit.perla} remove {_match.perla} of ender pearl from loop-player set {_match.perla} to {_match.perla} parsed as integer add {_match.perla} to {perla::%loop-player%} send loop-player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWplacono nadmiar ENDER_PEARL do /schowek" for 2 seconds command /schowek: trigger: open chest with 1 rows named "&6&lSCHOWEK" to player wait 5 ticks format slot 0 of player with black glass named " " to close format slot 1 of player with black glass named " " to close format slot 2 of player with black glass named " " to close format slot 3 of player with black glass named " " to close format slot 5 of player with black glass named " " to close format slot 6 of player with black glass named " " to close format slot 7 of player with black glass named " " to close format slot 8 of player with black glass named " " to close format slot 4 of player with 1 of ender pearl named "&2&lPERLY" with lore "&8» &7Posiadasz: &a%{perla::%player%}%" to close then run [make player execute command "schowek2 perla"] stop command /schowek2 [<text>]: trigger: close player's inventory set {_perla} to number of ender pearl in player's inventory if arg-1 is "perla": if {_perla} is more than 2: send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eJuz posiadasz limit PEARL w EQ" for 2 seconds else: send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWyplacono x3 PEARL" for 2 seconds give 3 of ender pearl to player remove 3 from {perla::%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 11 minut temu, takMordo napisał: Powiesz mi tylko jedna rzecz jeszcze? Mianowicie chcialem napisac skrypt na schowek, i całkiem dobrze on działa, ale zaczynają się komplikacje gdy skrypt ma usunąć graczowi nadmiar ender pereł i te ender perły są nazwane. Tak samo jest z innymi przedmiotami które są nazwane po prostu poprzez remove 1 of ender pearl from player zostają zawsze nazwane perełki No cóż... masz w tej sytuacji trzy rozwiązania. 1. Zrób tak, aby na twoim serwerze żaden gracz nie mógł mieć nazwanych pereł. 2. Musisz zapętlić wszystkie przedmioty w ekwipunku gracza, a następnie sprawdzać czy zapętlany przedmiot to perła. loop all items in player's inventory: type of loop-item is ender pearl remove loop-item from player's inventory Taki mały przykład. 3. Jeżeli znasz nazwę tej perły, możesz spróbować usunąć zwykłe oraz takie z nazwą. remove 50 of ender pearl named "jakaś_nazwa" from player's inventory Możliwe, że jest jeszcze jakieś, o którym nie wspomniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 variables: {limit.perla} = true {perla::%player%} = 0 options: limit.perla: 3 limit.check: 2 #every 1 second: # loop all players: # if {limit.perla} is true: # set {_perla} to number of ender pearl in loop-player's inventory # if {_perla} is more than {@limit.perla}: # set {_match.perla} to {_perla}-{@limit.perla} # remove {_match.perla} of ender pearl from loop-player # set {_match.perla} to {_match.perla} parsed as integer # add {_match.perla} to {perla::%loop-player%} # send loop-player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWplacono nadmiar ENDER_PEARL do /schowek" for 2 seconds every 1 second: loop all players: loop all items in loop-player's inventory: if type of loop-item is ender pearl: set {_perla} to number of loop-item in loop-player's inventory if {_perla} is more than {@limit.perla}: set {_match.perla} to {_perla}-{@limit.perla} remove {_match.perla} loop-item from loop-player's inventory set {_match.perla} to {_match.perla} parsed as integer add {_match.perla} to {perla::%loop-player%} send loop-player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWplacono nadmiar ENDER_PEARL do /schowek" for 2 seconds command /schowek: trigger: open chest with 1 rows named "&6&lSCHOWEK" to player wait 5 ticks format slot 0 of player with black glass named " " to close format slot 1 of player with black glass named " " to close format slot 2 of player with black glass named " " to close format slot 3 of player with black glass named " " to close format slot 5 of player with black glass named " " to close format slot 6 of player with black glass named " " to close format slot 7 of player with black glass named " " to close format slot 8 of player with black glass named " " to close format slot 4 of player with 1 of ender pearl named "&2&lPERLY" with lore "&8» &7Posiadasz: &a%{perla::%player%}%" to close then run [make player execute command "schowek2 perla"] stop command /schowek2 [<text>]: trigger: close player's inventory set {_perla} to number of ender pearl in player's inventory if arg-1 is "perla": if {_perla} is more than 2: send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eJuz posiadasz limit PEARL w EQ" for 2 seconds else: send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWyplacono x3 PEARL" for 2 seconds give 3 of ender pearl to player remove 3 from {perla::%player%} Zmieniłem na takie coś @Kormic ale teraz wysypuje się coś takiego: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 11 minut temu, takMordo napisał: Zmieniłem na takie coś @Kormic ale teraz wysypuje się coś takiego: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Dodaj 'of' po ilości pereł. takMordo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 takMordo 0 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
takMordo 0
Chcialem zarejestrować nową recepturę składającą się z obsydianu wkoło i perły w srodku.
a wiec napisalem tak
register new shaped recipe for ender chest item using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian
niestety wysypuje sie taki blad: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
wszystkie inne craftingi dzialaja, tylko ten jeden crafting na ender chesta nie dziala, probowalem tez shapeless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi