Skocz do zawartości
  • 0

Crafting na Enderchesta


takMordo
 Udostępnij

Pytanie

Chcialem zarejestrować nową recepturę składającą się z obsydianu wkoło i perły w srodku.

a wiec napisalem tak

	register new shaped recipe for ender chest item using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian

niestety wysypuje sie taki blad: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

wszystkie inne craftingi dzialaja, tylko ten jeden crafting na ender chesta nie dziala, probowalem tez shapeless

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, takMordo napisał:

Chcialem zarejestrować nową recepturę składającą się z obsydianu wkoło i perły w srodku.

a wiec napisalem tak

	register new shaped recipe for ender chest item using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian

niestety wysypuje sie taki blad: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

wszystkie inne craftingi dzialaja, tylko ten jeden crafting na ender chesta nie dziala, probowalem tez shapeless

Usuń 'item'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on script load:
	register new shapeless recipe for snowball using air, air, air, air, snow block, air, air, air, air
	register new shaped recipe for end stone named "&aGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw, aby stworzyc generator kamienia." using stone, stone, stone, stone, piston base, stone, stone, stone, stone
	register new shaped recipe for ender chest using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian

Kod tego skryptu

Skript: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

SkQuery: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

@Kormic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, takMordo napisał:
on script load:
	register new shapeless recipe for snowball using air, air, air, air, snow block, air, air, air, air
	register new shaped recipe for end stone named "&aGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw, aby stworzyc generator kamienia." using stone, stone, stone, stone, piston base, stone, stone, stone, stone
	register new shaped recipe for ender chest using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, ender pearl, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian

Kod tego skryptu

Skript: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

SkQuery: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

@Kormic

W tej linijce nie widzę błędu. Spróbuj zamieniać poszczególne przedmioty na coś innego tak długo, aż zacznie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

W tej linijce nie widzę błędu. Spróbuj zamieniać poszczególne przedmioty na coś innego tak długo, aż zacznie działać.

Zaczyna działać tylko wtedy kiedy to nie jest ender chest, np: chest działa normalnie

ale gdy zamieniam to na ender chest lub ender_chest po prostu wysypuje ten blad ze nie moze zrozumiec. prosze pomzocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, takMordo napisał:

Zaczyna działać tylko wtedy kiedy to nie jest ender chest, np: chest działa normalnie

ale gdy zamieniam to na ender chest lub ender_chest po prostu wysypuje ten blad ze nie moze zrozumiec. prosze pomzocie

Podaj w takim razie jeszcze wersję serwera i silnik serwera.

Spróbuj dać enderchest do zmiennej, a następnie użyj tej zmiennej w tym efekcie.

set {_i} to ender chest
register new shaped recipe for {_i} using...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, takMordo napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wersja spigota 1.8.8

a blad dalej wykurwia nawet jak podales te rozwiazanie

Z tego co mi wiadomo to Skript od Matocolotoe nie działa na PaperSpigot'cie. Działa dobrze tylko na Spigot'cie.

Popróbuj z 'enderchest' na tej i na starszej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, takMordo napisał:

jest napisane SPIGOT-1.8.8-R0.1-SNAPSHOT-LATEST.JAR

Wpisz po prostu /ver.

7 minut temu, takMordo napisał:

a ktory skript wersja jest dobry na 1.8.8?

Ten, który poleciłem.

Jeżeli nie ten, pozostaje jeszcze kilka opcji:

  • Skript 2.2
  • Skript 2.2-dev37c
  • Skript 2.2-dev36
  • Skript 2.2 Fixes V8b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dobra dzięki działa <3 Jesteś koxem na tym forum.

Powiesz mi tylko jedna rzecz jeszcze? Mianowicie chcialem napisac skrypt na schowek, i całkiem dobrze on działa, ale zaczynają się komplikacje gdy skrypt ma usunąć graczowi nadmiar ender pereł i te ender perły są nazwane. Tak samo jest z innymi przedmiotami które są nazwane po prostu poprzez 

remove 1 of ender pearl from player

zostają zawsze nazwane perełki

zamieszczam cały skrypt schowka niżej

variables:
    {limit.perla} = true

    {perla::%player%} = 0
    
options:
    limit.perla: 3
    limit.check: 2

every 1 second:
	loop all players:        
		if {limit.perla} is true:
			set {_perla} to number of ender pearl in loop-player's inventory
		if {_perla} is more than {@limit.perla}:
			set {_match.perla} to {_perla}-{@limit.perla}
			remove {_match.perla} of ender pearl from loop-player
			set {_match.perla} to {_match.perla} parsed as integer
			add {_match.perla} to {perla::%loop-player%}    
			send loop-player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWplacono nadmiar ENDER_PEARL do /schowek" for 2 seconds   
command /schowek:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&6&lSCHOWEK" to player
        wait 5 ticks
        format slot 0 of player with black glass named " " to close
        format slot 1 of player with black glass named " " to close
        format slot 2 of player with black glass named " " to close
        format slot 3 of player with black glass named " " to close
        format slot 5 of player with black glass named " " to close
        format slot 6 of player with black glass named " " to close
        format slot 7 of player with black glass named " " to close
        format slot 8 of player with black glass named " " to close
        format slot 4 of player with 1 of ender pearl named "&2&lPERLY" with lore "&8» &7Posiadasz: &a%{perla::%player%}%" to close then run [make player execute command "schowek2 perla"]
        stop
command /schowek2 [<text>]:
	trigger:
		close player's inventory
		set {_perla} to number of ender pearl in player's inventory
		if arg-1 is "perla":
			if {_perla} is more than 2:
				send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eJuz posiadasz limit PEARL w EQ" for 2 seconds
			else:
				send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWyplacono x3 PEARL" for 2 seconds
				give 3 of ender pearl to player        
				remove 3 from {perla::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, takMordo napisał:

Powiesz mi tylko jedna rzecz jeszcze? Mianowicie chcialem napisac skrypt na schowek, i całkiem dobrze on działa, ale zaczynają się komplikacje gdy skrypt ma usunąć graczowi nadmiar ender pereł i te ender perły są nazwane. Tak samo jest z innymi przedmiotami które są nazwane po prostu poprzez 

remove 1 of ender pearl from player

zostają zawsze nazwane perełki

No cóż... masz w tej sytuacji trzy rozwiązania.

1. Zrób tak, aby na twoim serwerze żaden gracz nie mógł mieć nazwanych pereł.

2. Musisz zapętlić wszystkie przedmioty w ekwipunku gracza, a następnie sprawdzać czy zapętlany przedmiot to perła.

loop all items in player's inventory:
	type of loop-item is ender pearl
	remove loop-item from player's inventory

Taki mały przykład.

3. Jeżeli znasz nazwę tej perły, możesz spróbować usunąć zwykłe oraz takie z nazwą.

remove 50 of ender pearl named "jakaś_nazwa" from player's inventory

Możliwe, że jest jeszcze jakieś, o którym nie wspomniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
    {limit.perla} = true

    {perla::%player%} = 0
    
options:
    limit.perla: 3
    limit.check: 2

#every 1 second:
#	loop all players:        
#		if {limit.perla} is true:
#			set {_perla} to number of ender pearl in loop-player's inventory
#		if {_perla} is more than {@limit.perla}:
#			set {_match.perla} to {_perla}-{@limit.perla}
#			remove {_match.perla} of ender pearl from loop-player
#			set {_match.perla} to {_match.perla} parsed as integer
#			add {_match.perla} to {perla::%loop-player%}    
#			send loop-player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWplacono nadmiar ENDER_PEARL do /schowek" for 2 seconds   



every 1 second:
	loop all players:
		loop all items in loop-player's inventory:
			if type of loop-item is ender pearl:
				set {_perla} to number of loop-item in loop-player's inventory
				if {_perla} is more than {@limit.perla}:
					set {_match.perla} to {_perla}-{@limit.perla}
					remove {_match.perla} loop-item from loop-player's inventory
					set {_match.perla} to {_match.perla} parsed as integer
					add {_match.perla} to {perla::%loop-player%}
					send loop-player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWplacono nadmiar ENDER_PEARL do /schowek" for 2 seconds   

command /schowek:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&6&lSCHOWEK" to player
        wait 5 ticks
        format slot 0 of player with black glass named " " to close
        format slot 1 of player with black glass named " " to close
        format slot 2 of player with black glass named " " to close
        format slot 3 of player with black glass named " " to close
        format slot 5 of player with black glass named " " to close
        format slot 6 of player with black glass named " " to close
        format slot 7 of player with black glass named " " to close
        format slot 8 of player with black glass named " " to close
        format slot 4 of player with 1 of ender pearl named "&2&lPERLY" with lore "&8» &7Posiadasz: &a%{perla::%player%}%" to close then run [make player execute command "schowek2 perla"]
        stop
command /schowek2 [<text>]:
	trigger:
		close player's inventory
		set {_perla} to number of ender pearl in player's inventory
		if arg-1 is "perla":
			if {_perla} is more than 2:
				send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eJuz posiadasz limit PEARL w EQ" for 2 seconds
			else:
				send player title "&6[SCHOWEK]" with subtitle "&eWyplacono x3 PEARL" for 2 seconds
				give 3 of ender pearl to player        
				remove 3 from {perla::%player%}

Zmieniłem na takie coś @Kormic

ale teraz wysypuje się coś takiego: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...