Skocz do zawartości
  • 0

Zwolnione Kopanie


xXx_Xpedii_xXx
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, xXx_Xpedii_xXx napisał:

Jak Mogę Zrobić Żeby:

W Świecie Kopalnia:
    Jasno Niebieska Wełne Wydobywało się szybko kilofem"
    a wszystkim innym wolno

Jedyny prosty sposób to użycie eventu 'on block damage', w którym sprawdzasz czy 'player's tool's type' to 'any pickaxe'. Jeżeli nie, nakładasz na gracza mining fatigue.

Z tego co pamiętam to RandomSK posiada również efekt do wyświetlania stopnia zniszczenia danego bloku, chociaż szczerze nie wiem czy tobie się to w ogóle przyda.

Problem z tym jest taki, że kopanie bloków jest niemalże w całości zrobione po stronie klienta. Serwer otrzymuje jedynie informację o kopaniu przy rozpoczęciu, przy przerwaniu i skończeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Jedyny prosty sposób to użycie eventu 'on block damage', w którym sprawdzasz czy 'player's tool's type' to 'any pickaxe'. Jeżeli nie, nakładasz na gracza mining fatigue.

Z tego co pamiętam to RandomSK posiada również efekt do wyświetlania stopnia zniszczenia danego bloku, chociaż szczerze nie wiem czy tobie się to w ogóle przyda.

Problem z tym jest taki, że kopanie bloków jest niemalże w całości zrobione po stronie klienta. Serwer otrzymuje jedynie informację o kopaniu przy rozpoczęciu, przy przerwaniu i skończeniu.

A dało by się zrobić tak że gracz cały czas ma mining fatigue i np diamentowy kilof kopie jakos szybciej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, xXx_Xpedii_xXx napisał:

A dało by się zrobić tak że gracz cały czas ma mining fatigue i np diamentowy kilof kopie jakos szybciej? 

Tutaj jedyny sposób to byłoby zapisanie w kilofie jakiegoś atrybutu. Niestety nie widzę, aby był taki atrybut, który można by zapisać w kilofie.

Spróbuj z pierwszym podanym przeze mnie pomysłem. Musisz jedynie dodać sprawdzanie czy jeżeli to jest ten blok i gracz kopie kilofem, to czy ten gracz posiada 'mining fatigue'. Jeżeli tak, usuwasz je z niego. Również w evencie 'on break of [twój blok]' sprawdzasz czy narzędzie gracza to kilof. Jeżeli tak to jak ma 'mining fatigue', tak samo je usuwasz.

Niestety ten sposób ma jedną wadę, a mianowicie 'mining fatigue' nie zostanie usunięte przy przerwaniu kopania bloku. Musiałbyś zapewne tutaj pobawić się pakietami, co wymaga wprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Tutaj jedyny sposób to byłoby zapisanie w kilofie jakiegoś atrybutu. Niestety nie widzę, aby był taki atrybut, który można by zapisać w kilofie.

Spróbuj z pierwszym podanym przeze mnie pomysłem. Musisz jedynie dodać sprawdzanie czy jeżeli to jest ten blok i gracz kopie kilofem, to czy ten gracz posiada 'mining fatigue'. Jeżeli tak, usuwasz je z niego. Również w evencie 'on break of [twój blok]' sprawdzasz czy narzędzie gracza to kilof. Jeżeli tak to jak ma 'mining fatigue', tak samo je usuwasz.

Niestety ten sposób ma jedną wadę, a mianowicie 'mining fatigue' nie zostanie usunięte przy przerwaniu kopania bloku. Musiałbyś zapewne tutaj pobawić się pakietami, co wymaga wprawy.

ok dzieki wielkie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...