Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na wykonanie polecenia po wpisaniu danej komendy.


TheKacpixHD

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, TheKacpixHD napisał:

Cześć! Potrzebuje króciutkiego skryptu na to aby po wpisaniu komendy /warp <nazwa>, w moim przypadku /warp mapa została wykonana komenda poprzez konsole. Z góry dzięki ;)

Proszę. Wstawiasz twoją komendę w ostatniej linijce, bez ukośnika.

command /warp mapa:
	trigger:
		execute console command "twoja_komenda"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Proszę. Wstawiasz twoją komendę w ostatniej linijce, bez ukośnika.


command /warp mapa:
	trigger:
		execute console command "twoja_komenda"

 

Właśnie takiej formy już próbwałem.. Skrypt działa, wykonuje komende lecz już komenda warp nie działa, i nigdzie mnie nie teleportuje :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, TheKacpixHD napisał:

Właśnie takiej formy już próbwałem.. Skrypt działa, wykonuje komende lecz już komenda warp nie działa, i nigdzie mnie nie teleportuje :/ 

A czekaj chwilę... już zrozumiałem co masz na myśli.

on command "warp mapa":
	cancel event
	execute console command "twoja_komenda"

Proszę, powinno pomóc. Problem z definiowaniem komendy był taki, że nadpisywaliśmy całkowicie komendę /warp mapa i traciła całkowicie swoje pierwotne działanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

A czekaj chwilę... już zrozumiałem co masz na myśli.


on command "warp mapa":
	cancel event
	execute console command "twoja_komenda"

Proszę, powinno pomóc. Problem z definiowaniem komendy był taki, że nadpisywaliśmy całkowicie komendę /warp mapa i traciła całkowicie swoje pierwotne działanie.

Coś jeszcze jednak jest nie tak.. Nadal mnie nie teleportuje :/ Chcę aby po przeteleportowaniu na /warp mapa został wytworzony dźwięk przez komendę /playsound.

Jeżeli skrypt powyżej wyłącza pierwotne zastosowanie komendy /warp i mnie nie teleportuje, to może jest jakaś inna możliwość wytworzenia tego dźwięku? Może na przykład jeśli gracz znajdzie się na danych koordynatach to komenda zostanie wykonana? Nie wiem oczywiście czy jest możliwość napisania tego w skrypcie, tak tylko sugeruje ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, TheKacpixHD napisał:

Coś jeszcze jednak jest nie tak.. Nadal mnie nie teleportuje :/ Chcę aby po przeteleportowaniu na /warp mapa został wytworzony dźwięk przez komendę /playsound.

Jeżeli skrypt powyżej wyłącza pierwotne zastosowanie komendy /warp i mnie nie teleportuje, to może jest jakaś inna możliwość wytworzenia tego dźwięku? Może na przykład jeśli gracz znajdzie się na danych koordynatach to komenda zostanie wykonana? Nie wiem oczywiście czy jest możliwość napisania tego w skrypcie, tak tylko sugeruje ;) 

Zrestartuj serwer i sprawdź czy wszystko wróci do normy.

Miałem na myśli pierwszy skrypt, który ci podrzuciłem.

Co do /playsound, możesz skorzystać ze Skripta. Podaj ID dźwięku i w jaki sposób ma być odgrywany, a ja ci to zrobię w Skript.

Przy znalezieniu się na danych koordynatach? Można by to zrobić, ale wymagałoby dodatku SkQuery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Zrestartuj serwer i sprawdź czy wszystko wróci do normy.

Miałem na myśli pierwszy skrypt, który ci podrzuciłem.

Co do /playsound, możesz skorzystać ze Skripta. Podaj ID dźwięku i w jaki sposób ma być odgrywany, a ja ci to zrobię w Skript.

Przy znalezieniu się na danych koordynatach? Można by to zrobić, ale wymagałoby dodatku SkQuery.

Gdy nie ma tych skryptów które podałeś mi powyżej, warp działa dobrze. Jeżeli mam skrypty to działają one, lecz warp traci swoje właściwości.

Jeżeli chodzi o playsound mam wgrane dźwięki w texturepacku serwerowym, ale mniejsza o to.. Jest to ta komenda: /playsound minecraft:entity.villager.death master <GRACZ>

Chciałbym aby był on odgrywany gdy dla gracza który przeteleportuje się na /warp mapa. A jeżeli o SkQuery to w razie potrzeby, posiadam go ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, TheKacpixHD napisał:

Gdy nie ma tych skryptów które podałeś mi powyżej, warp działa dobrze. Jeżeli mam skrypty to działają one, lecz warp traci swoje właściwości.

Jeżeli chodzi o playsound mam wgrane dźwięki w texturepacku serwerowym, ale mniejsza o to.. Jest to ta komenda: /playsound minecraft:entity.villager.death master <GRACZ>

Chciałbym aby był on odgrywany gdy dla gracza który przeteleportuje się na /warp mapa. A jeżeli o SkQuery to w razie potrzeby, posiadam go ;) 

Dobra, przepraszam. Jest późna pora, nie wyrabiam.

Usuń ze skryptu 'cancel event' i zadziała.

Co do odgrywania dźwięku, możesz dać je na koniec skryptu, tuż pod wykonywaniem komendy.

play sound "ENTITY_VILLAGER_DEATH" to player

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Dobra, przepraszam. Jest późna pora, nie wyrabiam.

Usuń ze skryptu 'cancel event' i zadziała.

Co do odgrywania dźwięku, możesz dać je na koniec skryptu, tuż pod wykonywaniem komendy.


play sound "ENTITY_VILLAGER_DEATH" to player

 

Nie ma najmniejszego problemu! Najważniejsze, że działa :D 

Bardzo dziękuję za pomoc ;) Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...