FaczikPL 11 Opublikowano 12 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2021 Siemka. Chciał bym żeby ktoś napisał skrypt na radnomtp i żeby działało tylko na gąbce klikając guzik i chciał bym żeby nie teleportowało na ocean albo po prostu wode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 12 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2021 Teraz, FaczikPL napisał: Siemka. Chciał bym żeby ktoś napisał skrypt na radnomtp i żeby działało tylko na gąbce klikając guzik i chciał bym żeby nie teleportowało na ocean albo po prostu wode. Proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on right click on any button: all blocks in radius 1 around clicked block contains sponge teleport player to getRandomLoc() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 FaczikPL 11 Opublikowano 12 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2021 3 minuty temu, Kormic napisał: Proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on right click on any button: all blocks in radius 1 around clicked block contains sponge teleport player to getRandomLoc() Dzięki wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 12 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
FaczikPL 11
Siemka. Chciał bym żeby ktoś napisał skrypt na radnomtp i żeby działało tylko na gąbce klikając guzik i chciał bym żeby nie teleportowało na ocean albo po prostu wode.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi