Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na głosowanie

piotreq1235
 Udostępnij

Pytanie

Witam, jestem w miarę nowy w skryptach i potrzebowałbym pluginu gdzie każdy gracz mogły zaglosowac na innego gracz komenda np /głosuj nick lub /vote nick i to by się gdzieś zbierało i można było zobaczyć np /vote top, top 10 i też /vote nick żeby zobaczyć ile jaki gracz ma głosów, czy mogły ktoś zrobić proszę taki skrypt? Pewnie jest bardzo prosty do zrobienia ale jak już pisałem wyżej, jestem nowy w skryptach,wcześniej kozystalem tylko z innych skryptów a takiego niestety nie znalazłem i szukam pomocy. 

Edytowane przez piotreq1235

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 1
3 minuty temu, piotreq1235 napisał:

Witam, jestem w miarę nowy w skryptach i potrzebowałbym pluginu gdzie każdy gracz mogły zaglosowac na innego gracz komenda np /głosuj nick lub /vote nick i to by się gdzieś zbierało i można było zobaczyć np /vote top, top 10 i też /vote nick żeby zobaczyć ile jaki gracz ma głosów, czy mogły ktoś zrobić proszę taki skrypt? Pewnie jest bardzo prosty do zrobienia ale jak już pisałem wyżej, jestem nowy w skryptach,wcześniej kozystalem tylko z innych skryptów a takiego niestety nie znalazłem i szukam pomocy. 

Opisz więcej na temat tego skryptu, kiedy ma się odbywać, ile razy gracz może zagłosować, w jaki sposób ma być rozpoczynane, w jaki sposób zakańczane itd.

• 1
1 minutę temu, Kormic napisał:

Opisz więcej na temat tego skryptu, kiedy ma się odbywać, ile razy gracz może zagłosować, w jaki sposób ma być rozpoczynane, w jaki sposób zakańczane itd.

Każdy gracz może zaglosowac kiedy cche ale tylko raz na jedną osobę, może zaglosowac na każdego, musi poczekać np 5min po każdym głosowaniu, ranga VIP 3min, svip 1min, sponsor 10sek bez żadnych nagród itd tylko żeby był dostępny ranking jaki gracz ma najwięcej głosów, i zobaczyć ile jakiś gracz głosów 

• 1
Teraz, piotreq1235 napisał: