Skocz do zawartości
  • 1

losowanie


SeIniKs

Pytanie

Cześć, chciałbym żeby ktoś napisał mi skrypt na takie coś: Po wyrzuceniu 20 diamentów i jednego proszku glowstone pojawiał by się piorun który nie zadaje obrażeń a po nim skrzynka, w tej skrzynce jest szansa że będą takie itemy:
- Sztabka netherytu - 0.2%
- Odłamek netherytu - 0.7%
- Patyk knockback 3 - 1%
- Blok diamentów - 3%
- Blok emeraldów - 5%
- Blok złota - 10%
- Blok żelaza - 15%
- 5 Złote jabłka - 15%
- 3 Złote jabłka - 20%
- 1 Złote jabłko - 30%
- Łuk - 40%
-  20 Drewna - 50%

Z góry dzięki za poświęcony czas

PS moge sam sobie zrobic dropy tylko pokażcie mi jak je dodać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 31.12.2020 o 23:28, SeIniKs napisał:

Cześć, chciałbym żeby ktoś napisał mi skrypt na takie coś: Po wyrzuceniu 20 diamentów i jednego proszku glowstone pojawiał by się piorun który nie zadaje obrażeń a po nim skrzynka, w tej skrzynce jest szansa że będą takie itemy:
- Sztabka netherytu - 0.2%
- Odłamek netherytu - 0.7%
- Patyk knockback 3 - 1%
- Blok diamentów - 3%
- Blok emeraldów - 5%
- Blok złota - 10%
- Blok żelaza - 15%
- 5 Złote jabłka - 15%
- 3 Złote jabłka - 20%
- 1 Złote jabłko - 30%
- Łuk - 40%
-  20 Drewna - 50%

Z góry dzięki za poświęcony czas

PS moge sam sobie zrobic dropy tylko pokażcie mi jak je dodać

 

function dropChest(l: location)
	delete {diamond::%player%} and {glowstone::%player%}
	strike lightning effect at {_l}
	set block at {_l} to chest
	chance of 0.2%:
		add netherite ingot to (inventory of block at {_l})
	chance of 0.7%:
		add netherite scrap to (inventory of block at {_l})
	chance of 1%:
		add stick of knockback 3 to (inventory of block at {_l})
	(...)


on drop:
	if event-item is a diamond:
		if amount of event-item = 20:
			if {glowstone::%player%} is not set:
				set {diamond::%player%} to true
			else:
				dropChest(location of player)
	else is event-item is glowstone dust:
		if {diamond::%player%} is not set:
			set {glowstone::%player%} to true
		else:
			dropChest(location of player)
Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@PanMaruda
Skrypt ma aż 26 błędów.

Wysyłam logi z konsoli
 

[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (lootchests.sk, line 2: delete {diamond::%player%} and {glowstone::%player%}')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (lootchests.sk, line 3: strike lightning effect at {_l}')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (lootchests.sk, line 4: set block at {_l} to chest')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (lootchests.sk, line 5: chance of 0.2%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 6: add netherite ingot to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (lootchests.sk, line 7: chance of 0.7%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 8: add netherite scrap to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (lootchests.sk, line 9: chance of 1%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 10: add stick of knockback 3 to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (lootchests.sk, line 11: chance of 3%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 12: add diamond block to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (lootchests.sk, line 13: chance of 5%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 14: add emerald block to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (lootchests.sk, line 15: chance of 10%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 16: add gold block to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (lootchests.sk, line 17: chance of 15%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 18: add iron block to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (lootchests.sk, line 19: chance of 15%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 20: add 5 golden apple to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (lootchests.sk, line 21: chance of 20%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 22: add 2 golden apple to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 4 spaces (lootchests.sk, line 23: chance of 50%:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (lootchests.sk, line 24: add emerald to (inventory of block at {_l})')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (lootchests.sk, line 1: function dropChest(l: location)')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] 'event-item stack' can only ever have one value at most, thus the 'amount of ...' expression is useless. Use '... exists' instead to find out whether the expression has a value. (lootchests.sk, line 29: if amount of event-item = 20:')
[10:04:27] [Server thread/ERROR]: [Skript] can't understand this condition: 'else is event-item is glowstone dust' (lootchests.sk, line 34: else is event-item is glowstone dust:')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
function dropChest(l: location):
	delete {diamond::%player%} and {glowstone::%player%}
	strike lightning effect at {_l}
	set block at {_l} to chest
	chance of 0.2%:
		add netherite ingot to (inventory of block at {_l})
	chance of 0.7%:
		add netherite scrap to (inventory of block at {_l})
	chance of 1%:
		add stick of knockback 3 to (inventory of block at {_l})
	#(...)


on drop:
	if event-item is a diamond:
		if amount of event-item = 20:
			if {glowstone::%player%} is not set:
				set {diamond::%player%} to true
			else:
				dropChest(location of player)
	else is event-item is glowstone dust:
		if {diamond::%player%} is not set:
			set {glowstone::%player%} to true
		else:
			dropChest(location of player)

 

Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, SeIniKs napisał:

@Kormic
to wkońcu dobrze jest skrypt zrobiony czy nie?

Nie, nie jest dobrze zrobiony, ale jeżeli Pan Maruda je poprawi, to będzie dobry.

W pierwszym błędzie należy oczywiście przesłać argument typu player do funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
function dropChest(l: location):
	strike lightning effect at {_l}
	set block at {_l} to chest
	chance of 0.2%:
		add netherite ingot to (inventory of block at {_l})
	chance of 0.7%:
		add netherite scrap to (inventory of block at {_l})
	chance of 1%:
		add stick of knockback 3 to (inventory of block at {_l})
	#(...)


on drop:
	if event-item is a diamond:
		if item amount of event-item = 20:
			if {glowstone::%player%} is not set:
				set {diamond::%player%} to true
			else:
				dropChest(location of player)
				delete {diamond::%player%} and {glowstone::%player%}
	else if event-item is glowstone dust:
		if {diamond::%player%} is not set:
			set {glowstone::%player%} to true
		else:
			dropChest(location of player)
			delete {diamond::%player%} and {glowstone::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, PanMaruda napisał:


function dropChest(l: location):
	strike lightning effect at {_l}
	set block at {_l} to chest
	chance of 0.2%:
		add netherite ingot to (inventory of block at {_l})
	chance of 0.7%:
		add netherite scrap to (inventory of block at {_l})
	chance of 1%:
		add stick of knockback 3 to (inventory of block at {_l})
	#(...)


on drop:
	if event-item is a diamond:
		if item amount of event-item = 20:
			if {glowstone::%player%} is not set:
				set {diamond::%player%} to true
			else:
				dropChest(location of player)
				delete {diamond::%player%} and {glowstone::%player%}
	else if event-item is glowstone dust:
		if {diamond::%player%} is not set:
			set {glowstone::%player%} to true
		else:
			dropChest(location of player)
			delete {diamond::%player%} and {glowstone::%player%}

 

Teraz nie ma ani jednego błędu - ale nie działa

 

@PanMaruda

Możesz naprawić?

 

3 godziny temu, SeIniKs napisał:

Teraz nie ma ani jednego błędu - ale nie działa

 

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, SeIniKs napisał:

Teraz nie ma ani jednego błędu - ale nie działa

@PanMaruda
Możesz naprawić?

dopóki mi nie napiszesz co się dzieje, co się nie dzieje i co się dziać powinno to nie, nie jestem w stanie naprawić.

błędy z konsoli po użyciu skryptu również mile widziane
wersja skripta serwera, silnik i takie tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
47 minut temu, PanMaruda napisał:

dopóki mi nie napiszesz co się dzieje, co się nie dzieje i co się dziać powinno to nie, nie jestem w stanie naprawić.

błędy z konsoli po użyciu skryptu również mile widziane
wersja skripta serwera, silnik i takie tam

No skrypt po reloadzie nie wyświetla błędów. Lecz po wyrzuceniu 20 diamentów i jednego glowstone nic się nie dzieje. Ale na konsoli nie ma też błędów.

Skript - najnowszy

Spigot - 1.16.1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...