Skocz do zawartości
  • 0

Problem z set score dodatek skRayFall


pringles18
 Udostępnij

Pytanie

Siemka mam taki problem kodzik pod spodem coś się miesza i nie wiem czy to wynika z mojego błędu logicznego czy z czegoś innego bo kombinowałem sporo i dalej nic

command /komenda:
	trigger:
		loop all players:
			set score "money" below player to 100 for loop-player

komenda powinna ustawić score pod nickiem gracza wywołującego komendę na "100" o kluczu "score" i widoczna dla każdego gracza na serwerze (for loop-player)

jednak dzieje się tak, że faktycznie ustawia pod graczem "100 money" ale psuje innym graczom (wszystkim na serwerze, loop all players) wartość klucz czyli przykładowo ktoś miał 

ustawione "20 ping" to za sprawą innego gracza ustawi mu się "20 money" (zmieni się tylko wartość klucz)

Kurde nie wiem czy ten dodatek skript jest zbugowany czy ja źle rozumiem loop all players jakby ktoś mógł wytłumaczyć z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, pringles18 napisał:

Siemka mam taki problem kodzik pod spodem coś się miesza i nie wiem czy to wynika z mojego błędu logicznego czy z czegoś innego bo kombinowałem sporo i dalej nic

command /komenda:
	trigger:
		loop all players:
			set score "money" below player to 100 for loop-player

komenda powinna ustawić score pod nickiem gracza wywołującego komendę na "100" o kluczu "score" i widoczna dla każdego gracza na serwerze (for loop-player)

jednak dzieje się tak, że faktycznie ustawia pod graczem "100 money" ale psuje innym graczom (wszystkim na serwerze, loop all players) wartość klucz czyli przykładowo ktoś miał 

ustawione "20 ping" to za sprawą innego gracza ustawi mu się "20 money" (zmieni się tylko wartość klucz)

Kurde nie wiem czy ten dodatek skript jest zbugowany czy ja źle rozumiem loop all players jakby ktoś mógł wytłumaczyć z góry dzięki

Wydaje mi się, że 'for %player%' nie oznacza widoczności, a dla kogo ma być ustawiony. Wiem, dziwnie to wygląda, ale spróbuj bez pętli dać samo 'for player'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, Kormic napisał:

Wydaje mi się, że 'for %player%' nie oznacza widoczności, a dla kogo ma być ustawiony. Wiem, dziwnie to wygląda, ale spróbuj bez pętli dać samo 'for player'.

Hmm dziwna sytuacja teraz, bo nie mam ani loop ani nic a dalej zmienia innemu graczowi tym razem jednak nie zmienia temu co wpisuje. Czyli "for" oznacza raczej widoczność

ale mimo to coś powoduje ten bug 

 

 

coś dziwnego sie dzieje w konsoli po wpisaniu tej komendy

[19:44:05 INFO]: mandarynka123 issued server command: /resetscore
[19:44:05 INFO]: mandarynka123 [193f213c-8550-3f95-9fe1-bf249dbf13a7]: /resetscore
[19:44:05 ERROR]: #!#!
[19:44:05 ERROR]: #!#! [Skript] Severe Error:
[19:44:05 ERROR]: #!#! Something went horribly wrong with Skript.
[19:44:05 ERROR]: #!#! This issue is NOT your fault! You probably can't fix it yourself, either.
[19:44:05 ERROR]: #!#! It looks like you are using some plugin(s) that alter how Skript works (addons).
[19:44:05 ERROR]: #!#! Here is full list of them:
[19:44:05 ERROR]: #!#! skRayFall v1.9.23 (https://sk.rayfall.net/) SkQuery v4.1.4 SharpSK v1.6.3
[19:44:05 ERROR]: #!#! We could not identify which of those are specially related, so this might also be Skript issue.
[19:44:05 ERROR]: #!#! You should try disabling those plugins one by one, trying to find which one causes it.
[19:44:05 ERROR]: #!#! If the error doesn't disappear even after disabling all listed plugins, it is probably Skript issue.
[19:44:05 ERROR]: #!#! In that case, you will be given instruction on how should you report it.
[19:44:05 ERROR]: #!#! On the other hand, if the error disappears when disabling some plugin, report it to author of that plugin.
[19:44:05 ERROR]: #!#! Only if the author tells you to do so, report it to Skript's issue tracker.
[19:44:05 ERROR]: #!#! Stack trace:
[19:44:05 ERROR]: #!#! java.lang.NullPointerException
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.rayfall.eyesniper2.skrayfall.scoreboard.EffSetScoreBelowName.execute(EffSetScoreBelowName.java:52)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.Effect.run(Effect.java:51)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.TriggerItem.walk(TriggerItem.java:60)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.TriggerItem.walk(TriggerItem.java:88)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.lang.Trigger.execute(Trigger.java:56)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.ScriptCommand.execute2(ScriptCommand.java:291)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.ScriptCommand.execute(ScriptCommand.java:250)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.Commands.handleCommand(Commands.java:248)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at ch.njol.skript.command.Commands$1.onPlayerCommand(Commands.java:165)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at com.destroystokyo.paper.event.executor.MethodHandleEventExecutor.execute(MethodHandleEventExecutor.java:37)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at co.aikar.timings.TimedEventExecutor.execute(TimedEventExecutor.java:80)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:70)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:607)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.PlayerConnection.handleCommand(PlayerConnection.java:1900)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:1719)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:47)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:5)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.PlayerConnectionUtils.lambda$ensureMainThread$1(PlayerConnectionUtils.java:23)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.TickTask.run(SourceFile:18)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.IAsyncTaskHandler.executeTask(IAsyncTaskHandler.java:136)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.IAsyncTaskHandlerReentrant.executeTask(SourceFile:23)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.IAsyncTaskHandler.executeNext(IAsyncTaskHandler.java:109)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.MinecraftServer.ba(MinecraftServer.java:1135)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.MinecraftServer.executeNext(MinecraftServer.java:1128)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.IAsyncTaskHandler.awaitTasks(IAsyncTaskHandler.java:119)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.MinecraftServer.sleepForTick(MinecraftServer.java:1089)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.MinecraftServer.w(MinecraftServer.java:1003)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at net.minecraft.server.v1_16_R2.MinecraftServer.lambda$a$0(MinecraftServer.java:177)
[19:44:05 ERROR]: #!#! at java.base/java.lang.Thread.run(Thread.java:830)
[19:44:05 ERROR]: #!#! Version Information:
[19:44:05 ERROR]: #!#! Skript: 2.5.3 (latest)
[19:44:05 ERROR]: #!#! Flavor: skriptlang-github
[19:44:05 ERROR]: #!#! Date: 2020-12-11
[19:44:05 ERROR]: #!#! Bukkit: 1.16.3-R0.1-SNAPSHOT
[19:44:05 ERROR]: #!#! Minecraft: 1.16.3
[19:44:05 ERROR]: #!#! Java: 13 (OpenJDK 64-Bit Server VM 13+33)
[19:44:05 ERROR]: #!#! OS: Linux amd64 4.19-ovh-xxxx-std-ipv6-64
[19:44:05 ERROR]: #!#! Server platform: Paper
[19:44:05 ERROR]: #!#! Current node: null
[19:44:05 ERROR]: #!#! Current item: null
[19:44:05 ERROR]: #!#! Current trigger: command /resetscore (simple event) (testy.sk, line -1)
[19:44:05 ERROR]: #!#! Thread: Server thread
[19:44:05 ERROR]: #!#! Language: english
[19:44:05 ERROR]: #!#! Link parse mode: DISABLED
[19:44:05 ERROR]: #!#! End of Error.

 

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, pringles18 napisał:

Hmm dziwna sytuacja teraz, bo nie mam ani loop ani nic a dalej zmienia innemu graczowi tym razem jednak nie zmienia temu co wpisuje. Czyli "for" oznacza raczej widoczność

ale mimo to coś powoduje ten bug 

 

W takim razie najprawdopodobniej problem leży po stronie SkRayFall. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...