Skocz do zawartości
  • 0

Postawienie bloku


ChlebekPlayer

Pytanie

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
24 minuty temu, Kormic napisał:

No co? Ustawiasz blok po prostu.



set block at {twoja_zmienna} to water

 

Kurcze chyba coś innego jest źle, mógłbyś podpowiedzieć co?

on place:
    if player's tool is 35:11 named "&9&l> Magiczna woda <":
        cancel event
        remove 1 35:11 named "&9&l> Magiczna woda <" from player
        set {woda.%player%} to event-location
        set block at {woda.%player%} to water
        wait 3 seconds
        set block at {woda.%player%} to air
        give player 1 35:11 named "&9&l> Magiczna woda <"

(brak errorów)

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, ChlebekPlayer napisał:

Kurcze chyba coś innego jest źle, mógłbyś podpowiedzieć co?


on place:
    if player's tool is 35:11 named "&9&l> Magiczna woda <":
        cancel event
        remove 1 35:11 named "&9&l> Magiczna woda <" from player
        set {woda.%player%} to event-location
        set block at {woda.%player%} to water
        wait 3 seconds
        set block at {woda.%player%} to air
        give player 1 35:11 named "&9&l> Magiczna woda <"

(brak errorów)

1. Używaj w Skript'cie słownych ID, nie numerycznych.

2. Powinieneś zmniejszyć ilość narzędzia gracza, nie usuwać nazwany item z ekwipunku, gdyż może to niepoprawnie zadziałać.

set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool

3. Niepotrzebnie ustawiasz zmienną. Wystarczy ustawić event-block jako wodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, Kormic napisał:

1. Używaj w Skript'cie słownych ID, nie numerycznych.

2. Powinieneś zmniejszyć ilość narzędzia gracza, nie usuwać nazwany item z ekwipunku, gdyż może to niepoprawnie zadziałać.



set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool

3. Niepotrzebnie ustawiasz zmienną. Wystarczy ustawić event-block jako wodę.

Teraz jest

on place:
    if player's tool is blue wool named "&9&l> Magiczna woda <":
        cancel event
        remove 1 blue wool named "&9&l> Magiczna woda <" from player
        set {woda::%player%} to event-location
        set block at event-location to water
        wait 3 seconds
        set block at event-location to air
        give player 1 blue wool named "&9&l> Magiczna woda <"

i nadal nie dziala

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, ChlebekPlayer napisał:

Teraz jest


on place:
    if player's tool is blue wool named "&9&l> Magiczna woda <":
        cancel event
        remove 1 blue wool named "&9&l> Magiczna woda <" from player
        set {woda::%player%} to event-location
        set block at event-location to water
        wait 3 seconds
        set block at event-location to air
        give player 1 blue wool named "&9&l> Magiczna woda <"

i nadal nie dziala

Zastosuj się do wszystkich moich wskazówek i pozbądź się ustawiania tej zmiennej. Upewnij się również, że wełna się zgadza.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, ChlebekPlayer napisał:

O jejku, szczerze - nie rozumiem co piszesz byłaby szansa, abyś mi napisał ten fragmencik tak jak byś powinien?

Z góry dzięki

Mam to na myśli.

set event-block to water

Tak samo zrób z zamianą na powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...