Skocz do zawartości
  • 0

on damage: zapętla sie


pringles18

Pytanie

Siemka chce zrobić prosty skrypcik a dokładnie chce sam decydować ile serduszek ma zostać zabrane graczowi po uderzeniu

zrobiłem to w evencie on damage ale nie wiem czy to najlepszy wybór aby nie powodował 'lagów' na serwerze pvp

on damage of player:
	attacker is a player:
	victim is a player:
		cancel event
		broadcast "%victim%"
		damage victim by 1 hearts
		

I kiedy dodaje do tego eventu linijke "damage victim by 1 hearts" wszystko jakby się zapętla wydaje mi się że ze względu na to że gracz otrzymuje dmg co wywołuje raz jeszcze ten event

I mam pytanie czy da radę zadawać obrażenia jako część ułamkowa np. 0.3 serca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, pringles18 napisał:

Siemka chce zrobić prosty skrypcik a dokładnie chce sam decydować ile serduszek ma zostać zabrane graczowi po uderzeniu

zrobiłem to w evencie on damage ale nie wiem czy to najlepszy wybór aby nie powodował 'lagów' na serwerze pvp



on damage of player:
	attacker is a player:
	victim is a player:
		cancel event
		broadcast "%victim%"
		damage victim by 1 hearts
		

I kiedy dodaje do tego eventu linijke "damage victim by 1 hearts" wszystko jakby się zapętla wydaje mi się że ze względu na to że gracz otrzymuje dmg co wywołuje raz jeszcze ten event

I mam pytanie czy da radę zadawać obrażenia jako część ułamkowa np. 0.3 serca?

Zapętla się, gdyż masz źle zrobione wcięcia w kodzie. Dalszy kod nie jest podległy warunkowi 'attacker is a player'. Dodam, że nie ma sensu sprawdzać victima w tym evencie, gdyż i tak ten event wywołuje się jedynie przy otrzymywaniu obrażeń przez gracza (on damage of player).

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...