Siemka chce zrobić prosty skrypcik a dokładnie chce sam decydować ile serduszek ma zostać zabrane graczowi po uderzeniu
zrobiłem to w evencie on damage ale nie wiem czy to najlepszy wybór aby nie powodował 'lagów' na serwerze pvp
on damage of player:
attacker is a player:
victim is a player:
cancel event
broadcast "%victim%"
damage victim by 1 hearts
I kiedy dodaje do tego eventu linijke "damage victim by 1 hearts" wszystko jakby się zapętla wydaje mi się że ze względu na to że gracz otrzymuje dmg co wywołuje raz jeszcze ten event
I mam pytanie czy da radę zadawać obrażenia jako część ułamkowa np. 0.3 serca?
Pytanie
pringles18 2
Siemka chce zrobić prosty skrypcik a dokładnie chce sam decydować ile serduszek ma zostać zabrane graczowi po uderzeniu
zrobiłem to w evencie on damage ale nie wiem czy to najlepszy wybór aby nie powodował 'lagów' na serwerze pvp
on damage of player: attacker is a player: victim is a player: cancel event broadcast "%victim%" damage victim by 1 hearts
I kiedy dodaje do tego eventu linijke "damage victim by 1 hearts" wszystko jakby się zapętla wydaje mi się że ze względu na to że gracz otrzymuje dmg co wywołuje raz jeszcze ten event
I mam pytanie czy da radę zadawać obrażenia jako część ułamkowa np. 0.3 serca?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi