Skocz do zawartości
  • 0

Cuboid (Regiony w poblizu)


KrychaMC09

Pytanie

if arg-1 is "zaloz" or "stworz":
	if {cub::%player%} is false:
		if player has 16 diamond:
			remove 16 diamond from player's inventory
			set {cub::%player%} to true
			set {cubbaza::%player%} to location of player
			execute console command "pex user %player% add worldguard.*"
			execute console command "pex user %player% add worldedit.*"
			execute player command "//pos1"
			execute player command "//pos2"
			execute player command "//expand 60 n"
			execute player command "//expand 60 s"
			execute player command "//expand 60 w"
			execute player command "//expand 60 e"
			execute player command "//expand vert"
			execute player command "rg define %player%"
			execute player command "rg addowner %player% %player%"
			execute player command "rg flag %player% tnt deny" 
			execute player command "rg flag %player% pvp allow" 
			execute player command "rg flag %player% lava-fire deny" 
			execute player command "rg flag %player% pistons deny" 
			execute player command "rg flag %player% potion-splash allow"
			execute player command "rg flag %player% creeper-explosion deny" 
			execute player command "rg flag %player% other-explosion deny"  
			execute player command "rg flag %player% greeting-title &7Wkroczyles na cuboid gracza &e%player%" 
			execute player command "rg flag %player% farewell-title &7Opusciles cuboid gracza &e%player%"
			execute console command "pex user %player% remove worldguard.*"
			execute console command "pex user %player% remove worldedit.*"
			loop 126 times:
				send ""
			send "&8» &7Zalozyles &ecuboid!"
			exit loop
		else:
			send "&4Blad: &cNie stac cie na zalozenie dzialki!"
			exit loop
	else:
		send "&4Blad: &cPosiadasz juz dzialke!"
		exit loop

Pytanie jest takie czy zrobi ktos tak ze nie da sie zrobic dzialki jak w obrebie 60 kratek jest jakas inna dzialka? 

 

Edytowane przez KrychaMC09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, KrychaMC09 napisał:

Pytanie jest takie czy zrobi ktos tak ze nie da sie zrobic dzialki jak w obrebie 60 kratek jest jakas inna dzialka?

Musiałbyś zapętlić wszystkie regiony na serwerze i przy zapętlanym regionie ustawiasz do zmiennych {_loc} oraz {_loc1} lokalizację jego centrum. Następnie do {_loc} dodajesz 120 do koordynatu X i Z oraz ustawiasz koordynat Y jako 256. W przypadku {_loc1} odejmujesz 120 od X i Z oraz ustawiasz jego koordynat Y jako 0. Następnie sprawdzasz czy centrum nowo powstałej działki jest między tymi dwoma lokalizacjami.

if location of player is not within {_loc} and {_loc1}:
	# Dalszy kod

Jeżeli nie będzie między tymi dwoma koordynatami, to znaczy, że działka nie będzie nachodziła na żadną inną działkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Musiałbyś zapętlić wszystkie regiony na serwerze i przy zapętlanym regionie ustawiasz do zmiennych {_loc} oraz {_loc1} lokalizację jego centrum. Następnie do {_loc} dodajesz 120 do koordynatu X i Z oraz ustawiasz koordynat Y jako 256. W przypadku {_loc1} odejmujesz 120 od X i Z oraz ustawiasz jego koordynat Y jako 0. Następnie sprawdzasz czy centrum nowo powstałej działki jest między tymi dwoma lokalizacjami.



if location of player is not within {_loc} and {_loc1}:
	# Dalszy kod

Jeżeli nie będzie między tymi dwoma koordynatami, to znaczy, że działka nie będzie nachodziła na żadną inną działkę.

Ok obczaje czy dziala i jak bedzie dobrze to dzieki meczylem sie calo noc zeby to zrobic

 

2 minuty temu, KrychaMC09 napisał:

Ok obczaje czy dziala i jak bedzie dobrze to dzieki meczylem sie calo noc zeby to zrobic

Ty kormic bo ja tego nie bede umial zrobic XD to nie na moj mozg

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, KrychaMC09 napisał:

Ok obczaje czy dziala i jak bedzie dobrze to dzieki meczylem sie calo noc zeby to zrobic

 

Ty kormic bo ja tego nie bede umial zrobic XD to nie na moj mozg

Ehh... przeczytaj to na spokojnie, przemyśl to, prześpij się z tym. Nikt nie powiedział, że musisz to zrozumieć w ciągu pierwszych pięciu minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Ehh... przeczytaj to na spokojnie, przemyśl to, prześpij się z tym. Nikt nie powiedział, że musisz to zrozumieć w ciągu pierwszych pięciu minut.

Ale naprawde to nie na mojo glowe dla ciebie to jest latwe a ja nawet nie zrozumialem co ty napisales i jak to zrobic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, KrychaMC09 napisał:

Ale naprawde to nie na mojo glowe dla ciebie to jest latwe a ja nawet nie zrozumialem co ty napisales i jak to zrobic

 

W takim razie rozpiszę to w formie listy, powinno być znacznie łatwiej.

  1. Zapętlamy wszystkie regiony na serwerze (nie wiem czy istnieje 'loop all regions', możliwe, że nie; w takim wypadku musisz przy każdym tworzeniu działki musisz dodawać lokalizację bloku w miejscu gracza do listy i wtedy zapętlasz tę listę zamiast regionów)
  2. Przechwytujemy centrum zapętlanego regionu (nie ma takiego wyrażenia w Skript'cie, więc mamy dwa wyjścia: 1. używamy skript-reflect i importujemy odpowiednie klasy z WorldGuarda, po czym przechwytujemy skrajne punkty regionu (przechodzimy od razu do punktu 4. i pomijamy punkt 3.) 2. używamy sposobu z wcześniej wspomnianą listą i mamy środek regionu podany na tacy).
  3. W przypadku lokalizacji centrum regionu w liście robisz to, co napisałem w pierwszej odpowiedzi (ustawiamy dwie zmienne do tej lokalizacji i zmieniamy ich koordynaty).
  4. Sprawdzamy czy gracz jest między tymi dwoma lokacjami poprzez warunek pokazany w wcześniejszej wypowiedzi.

To w sumie tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...