xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 Potrzebuje Aby Kazdy Itemek Dostawal Lore Po Zebraniu Go. Tylko Raz Albo Po Utworzeniu Go W Craftingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 17 minut temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: Potrzebuje Aby Kazdy Itemek Dostawal Lore Po Zebraniu Go. Tylko Raz Albo Po Utworzeniu Go W Craftingu Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect. W 5. linijce ustawiasz twój lore. Co do podnoszenia przedmiotów, będzie dziwnie wyglądało, ale nie ma innego sposobu. import: org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent options: lore: "Linijka 1" and "Linijka 2" on pickup: lore of event-item doesn't contain {@lore} cancel event delete event-entity set {_i} to event-item add {@lore} to lore of {_i} drop {_i} at player on PrepareItemCraftEvent: set {_i} to event.getInventory().getResult() {_i} is not air {_i} is set lore of {_i} doesn't contain {@lore} add {@lore} to lore of {_i} event.getInventory().setResult({_i}) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 1 godzinę temu, Kormic napisał: Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect. W 5. linijce ustawiasz twój lore. Co do podnoszenia przedmiotów, będzie dziwnie wyglądało, ale nie ma innego sposobu. import: org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent options: lore: "Linijka 1" and "Linijka 2" on pickup: lore of event-item doesn't contain {@lore} cancel event delete event-entity set {_i} to event-item add {@lore} to lore of {_i} drop {_i} at player on PrepareItemCraftEvent: set {_i} to event.getInventory().getResult() {_i} is not air {_i} is set lore of {_i} doesn't contain {@lore} add {@lore} to lore of {_i} event.getInventory().setResult({_i}) ok dzieki 1 godzinę temu, Kormic napisał: Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect. W 5. linijce ustawiasz twój lore. Co do podnoszenia przedmiotów, będzie dziwnie wyglądało, ale nie ma innego sposobu. import: org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent options: lore: "Linijka 1" and "Linijka 2" on pickup: lore of event-item doesn't contain {@lore} cancel event delete event-entity set {_i} to event-item add {@lore} to lore of {_i} drop {_i} at player on PrepareItemCraftEvent: set {_i} to event.getInventory().getResult() {_i} is not air {_i} is set lore of {_i} doesn't contain {@lore} add {@lore} to lore of {_i} event.getInventory().setResult({_i}) uh gdzie moge pobrac to skript reflect bo kazdy ktory pobiore nie dziala Wersja : 1.13.2 Paper Spigot Łączę posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 Godzinę temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: uh gdzie moge pobrac to skript reflect bo kazdy ktory pobiore nie dziala Wersja : 1.13.2 Paper Spigot Wyszukaj "skript reflect" i wejdź na stronę skUnity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 9 minut temu, Kormic napisał: Wyszukaj "skript reflect" i wejdź na stronę skUnity. teraz jest dobrze ale nie da sie podniesc przedmiotu rzadnego a w craftingu nic sie nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 49 minut temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: teraz jest dobrze ale nie da sie podniesc przedmiotu rzadnego a w craftingu nic sie nie zmienia Zauważyłem, że przy więcej niż 1 linijce lore skrypt się "gubi". Co do craftingu, działa bez zarzutu. import: org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent options: lore: "Linijka 1" on pickup: set {_t} to first element out of {@lore} lore of event-item doesn't contain {_t} send {@lore} to player cancel event delete event-entity set {_i} to event-item add {@lore} to lore of {_i} drop {_i} at player on PrepareItemCraftEvent: set {_i} to event.getInventory().getResult() {_i} is not air {_i} is set lore of {_i} doesn't contain {@lore} add {@lore} to lore of {_i} event.getInventory().setResult({_i}) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 (edytowane) 28 minut temu, Kormic napisał: Zauważyłem, że przy więcej niż 1 linijce lore skrypt się "gubi". Co do craftingu, działa bez zarzutu. import: org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent options: lore: "Linijka 1" on pickup: set {_t} to first element out of {@lore} lore of event-item doesn't contain {_t} send {@lore} to player cancel event delete event-entity set {_i} to event-item add {@lore} to lore of {_i} drop {_i} at player on PrepareItemCraftEvent: set {_i} to event.getInventory().getResult() {_i} is not air {_i} is set lore of {_i} doesn't contain {@lore} add {@lore} to lore of {_i} event.getInventory().setResult({_i}) um mam blad Can't understand this event: "import' itemki.sk line 1: import:') Cant understand this event: 'on PrepareItemCraftEvent') **podnoszenie juz dziala** lecz czy dalo by sie wylaczyc na chacie pisanie ze dodano lore? Edytowane 24 grudnia 2020 przez xXx_Xpedii_xXx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 Teraz, xXx_Xpedii_xXx napisał: um mam blad Can't understand this event: "import' itemki.sk line 1: import:') Cant understand this event: 'on PrepareItemCraftEvent') **podnoszenie juz dziala** Wpisz na serwerze komendę /ver skript-reflect i powiedz co zostało wysłane na czacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Wpisz na serwerze komendę /ver skript-reflect i powiedz co zostało wysłane na czacie. no wlasnie w tym problem bo nie wyszukuje mi tego pluginu mimo restartow i zainstalowania go ale w plikach pokazuje wersje 2.1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 Teraz, xXx_Xpedii_xXx napisał: no wlasnie w tym problem bo nie wyszukuje mi tego pluginu mimo restartow i zainstalowania go ale w plikach pokazuje wersje 2.1.0 W takim razie usuń go i pobierz jeszcze raz. Jeżeli nie zadziała, podaj ewentualne błędy w konsoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 (edytowane) 12 minut temu, Kormic napisał: W takim razie usuń go i pobierz jeszcze raz. Jeżeli nie zadziała, podaj ewentualne błędy w konsoli. znalazlem tylko to Spoiler [16:27:41 ERROR]: Could not load 'plugins/skript-reflect-2.1.0 (2).jar' in folder 'plugins' org.bukkit.plugin.InvalidPluginException: Unsupported API version 1.15 at org.bukkit.craftbukkit.v1_13_R2.util.CraftMagicNumbers.checkSupported(CraftMagicNumbers.java:226) ~[patched_1.13.2.jar:git-Paper-653] at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:130) ~[patched_1.13.2.jar:git-Paper-653] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugin(SimplePluginManager.java:334) ~[patched_1.13.2.jar:git-Paper-653] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugins(SimplePluginManager.java:255) ~[patched_1.13.2.jar:git-Paper-653] at org.bukkit.craftbukkit.v1_13_R2.CraftServer.loadPlugins(CraftServer.java:331) ~[patched_1.13.2.jar:git-Paper-653] at net.minecraft.server.v1_13_R2.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:235) ~[patched_1.13.2.jar:git-Paper-653] at net.minecraft.server.v1_13_R2.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:787) ~[patched_1.13.2.jar:git-Paper-653] at java.lang.Thread.run(Thread.java:748) [?:1.8.0_202] Edytowane 24 grudnia 2020 przez xNightPower_ Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, błędy umieszczam w spoilerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 323 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 Przejdź na 1.16.4, najlepiej z silnikiem tuinity lub purpur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 2 minuty temu, Helios1993 napisał: Przejdź na 1.16.4, najlepiej z silnikiem tuinity lub purpur. nie chce zmieniac silnika i wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 323 Opublikowano 24 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 1 godzinę temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: nie chce zmieniac silnika i wersji Co jest w 1.13 czego nie ma w 1.16.4? Nie siedź na starych wersjach, w najnowszych nie ma tylu błędów i są lepiej zoptymalizowane niż 1.13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 24 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2020 Teraz, Helios1993 napisał: Co jest w 1.13 czego nie ma w 1.16.4? Nie siedź na starych wersjach, w najnowszych nie ma tylu błędów i są lepiej zoptymalizowane niż 1.13. wiecej ramu zrzera + polowa pluginow nie jest na ta wersje i nie bede miec pluginow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 323 Opublikowano 25 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2020 13 godzin temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: wiecej ramu zrzera + polowa pluginow nie jest na ta wersje i nie bede miec pluginow Jeśli jakiś plugin nie jest na najnowsze wersje (nie jest aktualizowany), nie powinno się z niego korzystać. Dodam, że na 1.16.4 jest znacznie więcej pluginów niż na 1.13. 1.16.4 jest o wiele lepiej zoptymalizowana niż 1.13, sam możesz porównać zużycie zasobów między paperem 1.13 a tuinity 1.16.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 25 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2020 3 godziny temu, Helios1993 napisał: Jeśli jakiś plugin nie jest na najnowsze wersje (nie jest aktualizowany), nie powinno się z niego korzystać. Dodam, że na 1.16.4 jest znacznie więcej pluginów niż na 1.13. 1.16.4 jest o wiele lepiej zoptymalizowana niż 1.13, sam możesz porównać zużycie zasobów między paperem 1.13 a tuinity 1.16.4. zpotymalizowany? Xd? jak na 1.16 tyle zzera fps itp ramu i wgl ze sie nie da grac poprostu nie chce zmieniac wersji bo wywalilo by mi wszystkie pluginy a nie mam zamiaru wszystkich znowu pobierac i spolszczac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 323 Opublikowano 25 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2020 3 minuty temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: zpotymalizowany? Xd? jak na 1.16 tyle zzera fps itp ramu i wgl ze sie nie da grac poprostu nie chce zmieniac wersji bo wywalilo by mi wszystkie pluginy a nie mam zamiaru wszystkich znowu pobierac i spolszczac Już ci odpowiedziałem na to a ty dalej piszesz to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 25 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2020 1 minutę temu, Helios1993 napisał: Już ci odpowiedziałem na to a ty dalej piszesz to samo... sluchaj ja chcialem tylko skrypt a ty ciagniesz o jakis wersjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2020 3 minuty temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: sluchaj ja chcialem tylko skrypt a ty ciagniesz o jakis wersjach W takim razie skrypt dostałeś, tylko musisz rozwiązać problem ze skript-reflectem. Wpadłeś na jakiś trop w tej kwestii czy nadal nic? Co do optymalizacji, nowsze wersje (tj. 1.13+) są gorsze pod tym względem od starszych. Mimo wszystko jest to jeden z niewielu minusów, najnowsze wersje są już niemalże standardem i trzeba mieć to na uwadze przy tworzeniu serwera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 25 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: W takim razie skrypt dostałeś, tylko musisz rozwiązać problem ze skript-reflectem. Wpadłeś na jakiś trop w tej kwestii czy nadal nic? Co do optymalizacji, nowsze wersje (tj. 1.13+) są gorsze pod tym względem od starszych. Mimo wszystko jest to jeden z niewielu minusów, najnowsze wersje są już niemalże standardem i trzeba mieć to na uwadze przy tworzeniu serwera. wlasnie cos tam w bledach wyszukalem ze jakis API skript potrzebny ale nwm czy to chodzi o placeholder API czy o cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xXx_Xpedii_xXx 10
Potrzebuje Aby Kazdy Itemek Dostawal Lore Po Zebraniu Go. Tylko Raz
Albo Po Utworzeniu Go W Craftingu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.