Skocz do zawartości
  • 0

Nie działa or


Lewonier

Pytanie

Cześć, już od mega dawna nie pisałem żadnego skryptu i pewnie mój problem jest banalnie głupi, no ale męczę się z tym od pół godziny. Chcę by po komendzie wysyłały się różne wiadomości. Na przykład piszesz /elo to wyskakuje Ci albo "cześć" albo "siema". Niby daje w skrypcie  - send "siema" or "cześć" to player - ale wysyłają się obie wiadomości. I cześć i siema. Jak to naprawić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Lewonier napisał:

Cześć, już od mega dawna nie pisałem żadnego skryptu i pewnie mój problem jest banalnie głupi, no ale męczę się z tym od pół godziny. Chcę by po komendzie wysyłały się różne wiadomości. Na przykład piszesz /elo to wyskakuje Ci albo "cześć" albo "siema". Niby daje w skrypcie  - send "siema" or "cześć" to player - ale wysyłają się obie wiadomości. I cześć i siema. Jak to naprawić? 

Możesz to rozwiązać na kilka sposobów, podam przykładowe dwa:

1. Ustawiamy dwie wiadomości do listy zmiennych, a następnie przy wysyłaniu wiadomości wybieramy losowy element z listy.

set {_wiadomosci::*} to "siema" and "hej"
send (random element out of {_wiadomosci::*}) to player

2. Ustawiamy do jakiejś zmiennej losową liczbę całkowitą przykładowo między 1 i 2, a następnie sprawdzamy czy jest równa 1, jeżeli tak, to wysyłamy jedną z naszych wiadomości, a jeżeli nie (czyli jest równa 2) to wysyłamy naszą drugą wiadomość.

set {_losowaLiczba} to random integer between 1 and 2
if {_losowaLiczba} is 1:
	# Druga wiadomość
else if {_losowaLiczba} is 2:
	# Druga wiadomość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Możesz to rozwiązać na kilka sposobów, podam przykładowe dwa:

1. Ustawiamy dwie wiadomości do listy zmiennych, a następnie przy wysyłaniu wiadomości wybieramy losowy element z listy.


set {_wiadomosci::*} to "siema" and "hej"
send (random element out of {_wiadomosci::*}) to player

2. Ustawiamy do jakiejś zmiennej losową liczbę całkowitą przykładowo między 1 i 2, a następnie sprawdzamy czy jest równa 1, jeżeli tak, to wysyłamy jedną z naszych wiadomości, a jeżeli nie (czyli jest równa 2) to wysyłamy naszą drugą wiadomość.


set {_losowaLiczba} to random integer between 1 and 2
if {_losowaLiczba} is 1:
	# Druga wiadomość
else if {_losowaLiczba} is 2:
	# Druga wiadomość

 

Dzięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...