KrychaMC09 1 Opublikowano 20 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2020 Da sie zrobic tak ze jak jest sie podczas otwierania skrzynki to nie da sie zamknac ekwipunku wiem ze da sie w pluginie ale czy w skripcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 20 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2020 Teraz, KrychaMC09 napisał: Da sie zrobic tak ze jak jest sie podczas otwierania skrzynki to nie da sie zamknac ekwipunku wiem ze da sie w pluginie ale czy w skripcie Zamykanie skrzyni jest client-side'owe, więc nie. Możesz co najwyżej graczowi ponownie otworzyć skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrychaMC09 1 Opublikowano 20 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2020 (edytowane) A mozesz to zrobic mi z tym Edytowane 21 grudnia 2020 przez xNightPower_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 20 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2020 30 minut temu, KrychaMC09 napisał: A mozesz to zrobic mi z tym Użyj eventu 'on inventory close', sprawdzaj nazwę GUI i jeżeli gracz nie otrzymał jeszcze nagrody to mu zwracasz klucz. Oczywiście aby sprawdzić czy nie otrzymał nagrody, przy rozpoczęciu otwierania ustawiasz zmienną i przy odebraniu nagrody ją czyścisz. Czyli zwracasz mu klucz jedynie w przypadku gdy zmienna jest ustawiona. Dodam, że kod można skrócić funkcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrychaMC09 1 Opublikowano 20 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Użyj eventu 'on inventory close', sprawdzaj nazwę GUI i jeżeli gracz nie otrzymał jeszcze nagrody to mu zwracasz klucz. Oczywiście aby sprawdzić czy nie otrzymał nagrody, przy rozpoczęciu otwierania ustawiasz zmienną i przy odebraniu nagrody ją czyścisz. Czyli zwracasz mu klucz jedynie w przypadku gdy zmienna jest ustawiona. Dodam, że kod można skrócić funkcją. Jak mozesz to skróć bo skrocilem jak moglem loopujac to ale nie wiem jak bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 20 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2020 (edytowane) 7 minut temu, KrychaMC09 napisał: Jak mozesz to skróć bo skrocilem jak moglem loopujac to ale nie wiem jak bardziej Poradniki dot. funkcji w Skript: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ułatwię ci nieco robotę i powiem jak należy to zrobić. Tworzysz nic nie zwracająca funkcję, której jedynym argumentem jest player. Do jej wnętrza wrzucasz fragment z chance of począwszy od 20% aż do 7% (mam na myśli, że powtórzyłeś dwa razy ten sam fragment kodu). Oczywiście pamiętamy o tym, że w środku funkcji zamieniamy playera na nazwę naszego argumentu. Jeżeli to będzie 'p: player', to tego gracza będzie reprezentować {_p}. Gdy już utworzymy funkcję, pozbywamy się wszystkich 'chance of' z naszego starego kodu i w zamian za nie wywołujemy dwukrotnie naszą funkcję. Edytowane 20 grudnia 2020 przez Kormic Glicz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KrychaMC09 1
Da sie zrobic tak ze jak jest sie podczas otwierania skrzynki to nie da sie zamknac ekwipunku wiem ze da sie w pluginie ale czy w skripcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.