Skocz do zawartości
  • 0

Skrzynie (Close)


KrychaMC09
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, KrychaMC09 napisał:

Da sie zrobic tak ze jak jest sie podczas otwierania skrzynki to nie da sie zamknac ekwipunku wiem ze da sie w pluginie ale czy w skripcie

Zamykanie skrzyni jest client-side'owe, więc nie. Możesz co najwyżej graczowi ponownie otworzyć skrzynię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, KrychaMC09 napisał:

A mozesz to zrobic mi z tym 

Użyj eventu 'on inventory close', sprawdzaj nazwę GUI i jeżeli gracz nie otrzymał jeszcze nagrody to mu zwracasz klucz. Oczywiście aby sprawdzić czy nie otrzymał nagrody, przy rozpoczęciu otwierania ustawiasz zmienną i przy odebraniu nagrody ją czyścisz. Czyli zwracasz mu klucz jedynie w przypadku gdy zmienna jest ustawiona.

Dodam, że kod można skrócić funkcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Użyj eventu 'on inventory close', sprawdzaj nazwę GUI i jeżeli gracz nie otrzymał jeszcze nagrody to mu zwracasz klucz. Oczywiście aby sprawdzić czy nie otrzymał nagrody, przy rozpoczęciu otwierania ustawiasz zmienną i przy odebraniu nagrody ją czyścisz. Czyli zwracasz mu klucz jedynie w przypadku gdy zmienna jest ustawiona.

Dodam, że kod można skrócić funkcją.

Jak mozesz to skróć bo skrocilem jak moglem loopujac to ale nie wiem jak bardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, KrychaMC09 napisał:

Jak mozesz to skróć bo skrocilem jak moglem loopujac to ale nie wiem jak bardziej

Poradniki dot. funkcji w Skript:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Ułatwię ci nieco robotę i powiem jak należy to zrobić.

  • Tworzysz nic nie zwracająca funkcję, której jedynym argumentem jest player.
  • Do jej wnętrza wrzucasz fragment z chance of począwszy od 20% aż do 7% (mam na myśli, że powtórzyłeś dwa razy ten sam fragment kodu).
  • Oczywiście pamiętamy o tym, że w środku funkcji zamieniamy playera na nazwę naszego argumentu. Jeżeli to będzie 'p: player', to tego gracza będzie reprezentować {_p}.
  • Gdy już utworzymy funkcję, pozbywamy się wszystkich 'chance of' z naszego starego kodu i w zamian za nie wywołujemy dwukrotnie naszą funkcję.
Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...