Skocz do zawartości
  • 0

RandomTP poprawienie


TabCraft
 Udostępnij

Pytanie

Poprawiłby mi ktoś ten skrypt aby te randomtp działalo tylko 100 kratek na spawnie? zeby dalo sie ustalalić /setrandom i tylko w tej odleglosci mozna bylo tepać się, a nie że ktos na swojej gildii kliknie w gąbke i też go przeteleportuje na random-tp

 

options:
	xMin: -3400
	xMax: 3400
	zMin: -3400
	zMax: 3400
	yMin: 70
	yMax: 90
	world: world

aliases:
	blocktpr = 1, 2, 3, 4, 12, 13, 49, 7, 8, 5, 18, 172, 24, 9

variables:
	{godteleport.%player%} = false
	
on rightclick on button:
	block behind target block is sponge:
		set {_targetx} to a random integer between {@xMin} and {@xMax}
		set {_targetz} to a random integer between {@zMin} and {@zMax}
		set {_targety} to 0
		set {_random.pos} to location at {_targetx}, {_targety}, {_targetz}
		biome at {_random.pos} is ocean or river or deep ocean:
			send "&b&l» &4Blad! &cLokacja znajduje sie na oceanie! - &aSprobuj ponownie!"
		else:
			loop blocks above the block at location of {_random.pos}:
				if block at location of loop-block is blocktpr:
					if block above the block at location of loop-block is air or water:
						if block 1 above the block at location of loop-block is air:
							if block 2 above the block at location of loop-block is air:
								set {_pos} to block above the block at location of loop-block
			remove regeneration from player
			remove speed from player
			remove absorption from player
			remove nausea from player
			remove blindness from player
			apply speed 2 to the player for 30 seconds
			apply nausea 50 to the player for 5 seconds
			apply blindness 10 to the player for 2 seconds
			set {godteleport.%player%} to true
			send "&b&l> &7&oPrzeteleportowano na koordynaty &6x: %{_targetx}% z: %{_targetz}%&7!" to player
			add 16 steak to player
			teleport player to {_pos}
			wait 10 seconds
			set {godteleport.%player%} to false
			stop
	if block behind target block is bedrock:
		set {_loc} to location at random integer between {@xMin} and {@xMax}, 90, random integer between {@zMin} and {@zMax}
		loop players in radius 4 around block behind block:
			if block under player is stone:
				send "&8> &aGrupowy teleport sie rozgrzewa..." to loop-player
				send "&8> &aGrupowy teleport sie rozgrzewa..." to player
				teleport player to {_loc}
				teleport loop-player to {_loc}
				set {godteleport.%loop-player%} to true
				send "&8> &3Teleportacja nastapila!" to loop-player
				send "&8> &3Teleportacja nastapila!" to player
				wait 5 seconds
				set {godteleport.%loop-player%} to false
				stop
on damage:
	if {godteleport.%victim%} is true:
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, TabCraft napisał:

Poprawiłby mi ktoś ten skrypt aby te randomtp działalo tylko 100 kratek na spawnie?

Mógłbyś wyjaśnić dokładniej co masz na myśli? Nie wiem czy mówisz o zakresie koordynatów czy też odległości od spawnu.

Teraz, TabCraft napisał:

zeby dalo sie ustalalić /setrandom i tylko w tej odleglosci mozna bylo tepać się, a nie że ktos na swojej gildii kliknie w gąbke i też go przeteleportuje na random-tp

To również wyjaśnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Mógłbyś wyjaśnić dokładniej co masz na myśli? Nie wiem czy mówisz o zakresie koordynatów czy też odległości od spawnu.

To również wyjaśnij.

Jak np jest spawn na x0 z0 to żeby w zakresie tylko 100 kratek działało random-tp (aby komenda /setrandom) to ustalała, ad2. Chodzi o to żeby można bylo teleportowac się ze spawnu, a nie że ktoś postawi sobie gąbke z guzikiem 2000 tyś kratek od spawnu i będzie mu to działalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, TabCraft napisał:

Jak np jest spawn na x0 z0 to żeby w zakresie tylko 100 kratek działało random-tp (aby komenda /setrandom) to ustalała, ad2. Chodzi o to żeby można bylo teleportowac się ze spawnu, a nie że ktoś postawi sobie gąbke z guzikiem 2000 tyś kratek od spawnu i będzie mu to działalo.

Proszę, dodałem to, co chciałeś oraz poprawiłem kilka rzeczy.

Mimo wszystko poszukałbym innego skryptu na randomTP, gdyż ten jest dosłownie syfem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...