Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na namierzanie graczy kompasem


koncuwka69

Pytanie

command /ustawkompas [<player>]:
	trigger:
		arg-1 is not set:
			send "&cPodaj gracza!" to player
			stop
		set player's compass target to arg-1
		send "&aNamierzasz teraz &6%arg-1%&a!" to player

Witam pomoglby mi ktos z tym skryptem? Po chwili po wpisaniu tej komendy zamiast namierzac gracza znowu namierza tylko kierunki swiata, i czy daloby sie przerobic ten skrypt w taki sposob aby pisalo na bossbarze ile sie kratek ma do takiej osoby?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code, naprawiam formatowanie na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, koncuwka69 napisał:

Witam pomoglby mi ktos z tym skryptem? Po chwili po wpisaniu tej komendy zamiast namierzac gracza znowu namierza tylko kierunki swiata, i czy daloby sie przerobic ten skrypt w taki sposob aby pisalo na bossbarze ile sie kratek ma do takiej osoby?

Musisz w takim razie w komendzie ustawiać gracza (arg-1) do zmiennej gracza wpisującego komendę, po czym w periodicalu (np. every 5 seconds) zapętlasz tę listę zmiennych i ustawiasz dla loop-index cel kompasu jako loop-value.

Co do bossbara, tutaj przyda ci się dodatek SkRayFall.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Musisz w takim razie w komendzie ustawiać gracza (arg-1) do zmiennej gracza wpisującego komendę, po czym w periodicalu (np. every 5 seconds) zapętlasz tę listę zmiennych i ustawiasz dla loop-index cel kompasu jako loop-value.

Co do bossbara, tutaj przyda ci się dodatek SkRayFall.

Niezbyt skumałem, nie umiem totalnie jeszcze przerabiac/pisac skryptow :/ Napisałbyś mi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, koncuwka69 napisał:

Niezbyt skumałem, nie umiem totalnie jeszcze przerabiac/pisac skryptow :/ Napisałbyś mi?

No to napisałeś w złym dziale.

command /ustawkompas [<player>]:
	trigger:
		if arg is not set:
			send "&cPodaj gracza!" to player
			stop
		set player's compass target to arg
		set {target::%player%} to arg
		send "&aNamierzasz teraz &6%arg%&a!" to player
		create bossbar titled "&eOdleglosc do gracza &6%arg%: &a%distance between player and arg%" and id "target.%player%" for player with progress 100 with colors red
every 5 second:
	loop {target::*}:
		set {_p} to (loop-index parsed as player)
		if {_p} is online:
			set {_p}'s compass target to loop-value
			set bossbar "target.%{_p}%" title to "&eOdleglosc do gracza &6%loop-value%: &a%distance between {_p} and loop-value%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...