Skocz do zawartości
  • 0

Problem


Anide
 Udostępnij

Pytanie

  

 if level of fortune of player's tool is not set:
        chance of 1%:
            if {drop.1.%player%} is true:
                give a random number between 1 and 1 of diamond to the player
                stop
    else:
        if player's tool is pickaxe of fortune 1:
            chance of 99%:
                if {drop.1.%player%} is true:
                    give a random number between 1 and 1 of diamond to the player
                    stop
        else:
            if player's tool is pickaxe of fortune 2:
                chance of 99%:
                    if {drop.1.%player%} is true:
                        give a random number between 1 and 1 of diamond to the player
                        stop
            else:
                if player's tool is pickaxe of fortune 3:
                    chance of 99%:
                        if {drop.1.%player%} is true:
                            give a random number between 1 and 1 of diamond to the player
                            stop

Gracz jak ma kilof wyłącznie z fortune to dropi normalnie lecz jak ma np. na kilofie 2 enchanty to już nic nie dropi.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, umieszczam krótki kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 minut temu, Anide napisał:

Gracz jak ma kilof wyłącznie z fortune to dropi normalnie lecz jak ma np. na kilofie 2 enchanty to już nic nie dropi.

Analogicznie do pierwszego warunku, w reszcie warunków sprawdzaj poziom enchantu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

popatrz na if level of fortune of player's tool is not set: a następnie obmyśl jak możesz to zedytować i wrzucić do kodu aby to działało z sprawdzaniem czy poziom fortuny przedmiotu gracza to XYZ

Edytowane przez jhgggg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, jhgggg napisał:

popatrz na if level of fortune of player's tool is not set: a następnie obmyśl jak możesz to zedytować i wrzucić do kodu aby to działało z sprawdzaniem czy poziom fortuny przedmiotu gracza to XYZ

Kurcze nie wychodzi mi. Mógłbyś zrobić jakiś przykład?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -2

@Anide
Prosze Testowalem:

	if {drop.1.%player%} is true:
		if level of fortune of player's tool is not set:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 2 of diamond to the player
				
		if level of fortune of player's tool is 1:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 3 of diamond to the player
				
		if level of fortune of player's tool is 2:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 4 of diamond to the player
				
		if level of fortune of player's tool is 3:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 5 of diamond to the player

Jezeli cos nie dziala to musi byc blad przed tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Arrd1337 napisał:

@Anide
Prosze Testowalem:

	if {drop.1.%player%} is true:
		if level of fortune of player's tool is not set:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 2 of diamond to the player
				
		if level of fortune of player's tool is 1:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 3 of diamond to the player
				
		if level of fortune of player's tool is 2:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 4 of diamond to the player
				
		if level of fortune of player's tool is 3:
			chance of 100%:
				give a random number between 1 and 5 of diamond to the player

Jezeli cos nie dziala to musi byc blad przed tym

Dzięki wszystko działa <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...