UnioNS 5 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Witam w normalnych wiadomościach od Mc występuje info kto kogo zabił i piszę jaką bronią. Właśnie dla tego piszę to zlecenie, szukam skryptu na wiadomość jak gracz1 zabije gracza2 pisze info "Gracz 1 zabił Gracz2 {bronia} " {bronia} - rozumiem ze jak sie najedzie pokazuje enchant i tym podobne. oraz wystwietla sie nazwa tej broni ktora zabil . Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, UnioNS napisał: Witam w normalnych wiadomościach od Mc występuje info kto kogo zabił i piszę jaką bronią. Właśnie dla tego piszę to zlecenie, szukam skryptu na wiadomość jak gracz1 zabije gracza2 pisze info "Gracz 1 zabił Gracz2 {bronia} " {bronia} - rozumiem ze jak sie najedzie pokazuje enchant i tym podobne. oraz wystwietla sie nazwa tej broni ktora zabil . Z góry dzięki za pomoc Proszę. Wymagany Skript 2.5+. function newLineMaker(o: objects) :: text: set {_int} to 1 loop {_o::*}: if {_int} is 1: set {_e} to "&7%loop-value%" if size of {_o::*} is greater than 1: set {_e} to "%{_e}%%nl%" else: exit loop else if {_int} is between 2 and (size of {_o::*} - 1): set {_e} to "%{_e}%&7%loop-value%%nl%" else if {_int} is size of {_o::*}: set {_e} to "%{_e}%&7%loop-value%" add 1 to {_int} return {_e} on death of player: attacker is a player attacker's tool is air: send "&6Gracz &a%attacker% &6zabił gracza &c%victim% &6za pomocą &błapki" to all players stop set {_t} to "%attacker's tool's type%" in strict proper case set {_n} to attacker's tool's name if {_n} is set: set {_msg} to "<tooltip:%{_n}%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's enchantments)%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's lore)%>&e%item amount of attacker's tool%x &b%{_n}%" else: set {_msg} to "<tooltip:%{_t}%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's enchantments)%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's lore)%>&e%item amount of attacker's tool%x &b%{_t}%" if {_msg} contains "<none>": replace all "<none>" with "" in {_msg} send formatted "&6Gracz &a%attacker% &6zabił gracza &c%victim% &6za pomocą %{_msg}%" to all players Edytowane 17 grudnia 2020 przez Kormic UnioNS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UnioNS 5 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) @Kormic Powiem tak pokazuje sie wiadomość lecz Nie tak jak trzeba ;/ Edytowane 17 grudnia 2020 przez UnioNS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1921 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 15 minut temu, UnioNS napisał: @Kormic Powiem tak pokazuje sie wiadomość lecz Nie tak jak trzeba ;/ Dobra, spróbujemy inaczej. Wpisz komendę "/gamerule showDeathMessages false", a następnie użyj kodu powyżej (poprawiłem go). UnioNS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UnioNS 5 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) @Kormic Fajnie tylko jeszcze jedno wyswietla sie tak usunalem item stack to {item amount x} a ta bron nazywa sie awp jak widac i chcialbym aby na tej wiadomosci byla nazwa broni (nadana na gracza) a nie nazwa itemu Czyli : Gracz1 zabil gracza2 za pomocą (nazwa broni) a nie (item) Edytowane 17 grudnia 2020 przez UnioNS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) 1 minutę temu, UnioNS napisał: @Kormic Fajnie tylko jeszcze jedno wyswietla sie tak usunalem item stack to {item amount x} a ta bron nazywa sie awp jak widac i chcialbym aby na tej wiadomosci byla nazwa broni (nadana na gracza) a nie nazwa itemu Czyli : Gracz1 zabil gracza2 za pomocą (nazwa broni) a nie (item) W takim razie wystarczy, że zamienisz na końcu linijki %{_t}% na %{_n}% (mam tutaj na myśli linijkę nr 23). Edytowane 17 grudnia 2020 przez Kormic UnioNS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UnioNS 5 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 @Kormic Dobra a jeszcze jak gracz bije z rączki to pisze zabił za pomocą ręki czy rąk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1921 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Teraz, UnioNS napisał: @Kormic Dobra a jeszcze jak gracz bije z rączki to pisze zabił za pomocą ręki czy rąk. Zrobione. UnioNS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UnioNS 5 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 @Kormic Jeszcze dodalem victim is a player bo tak to bierze nawet moby jak gracz zabije. A i prosiłbym ze np jak lore jest napisane w formatowaniu to aby tez tak sie pokazywalo na wiadomosci, bo pokazuje bez formatowania (koloru, podkreślenia i tym podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 13 minut temu, UnioNS napisał: @Kormic Jeszcze dodalem victim is a player bo tak to bierze nawet moby jak gracz zabije. A i prosiłbym ze np jak lore jest napisane w formatowaniu to aby tez tak sie pokazywalo na wiadomosci, bo pokazuje bez formatowania (koloru, podkreślenia i tym podobne. U mnie formatowanie poprawnie działa. Jestem na wersji 2.5.2. 22 minuty temu, UnioNS napisał: @Kormic Dobra a jeszcze jak gracz bije z rączki to pisze zabił za pomocą ręki czy rąk. Już dodałem do kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UnioNS 5 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Ok dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
UnioNS 5
Witam w normalnych wiadomościach od Mc występuje info kto kogo zabił i piszę jaką bronią.
Właśnie dla tego piszę to zlecenie, szukam skryptu na wiadomość jak gracz1 zabije gracza2 pisze info "Gracz 1 zabił Gracz2 {bronia} "
{bronia} - rozumiem ze jak sie najedzie pokazuje enchant i tym podobne. oraz wystwietla sie nazwa tej broni ktora zabil .
Z góry dzięki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi