Skocz do zawartości
  • 0

Śmierć Wiadomości


UnioNS

Pytanie

Witam w normalnych wiadomościach od Mc występuje info kto kogo zabił i piszę jaką bronią.

Właśnie dla tego piszę to zlecenie, szukam skryptu na wiadomość jak gracz1 zabije gracza2 pisze info "Gracz 1 zabił Gracz2 {bronia} "

{bronia} - rozumiem ze jak sie najedzie pokazuje enchant i tym podobne. oraz wystwietla sie nazwa tej broni ktora zabil .

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, UnioNS napisał:

Witam w normalnych wiadomościach od Mc występuje info kto kogo zabił i piszę jaką bronią.

Właśnie dla tego piszę to zlecenie, szukam skryptu na wiadomość jak gracz1 zabije gracza2 pisze info "Gracz 1 zabił Gracz2 {bronia} "

{bronia} - rozumiem ze jak sie najedzie pokazuje enchant i tym podobne. oraz wystwietla sie nazwa tej broni ktora zabil .

Z góry dzięki za pomoc

Proszę. Wymagany Skript 2.5+.

function newLineMaker(o: objects) :: text:
	set {_int} to 1
	loop {_o::*}:
		if {_int} is 1:
			set {_e} to "&7%loop-value%"
			if size of {_o::*} is greater than 1:
				set {_e} to "%{_e}%%nl%"
			else:
				exit loop
		else if {_int} is between 2 and (size of {_o::*} - 1):
			set {_e} to "%{_e}%&7%loop-value%%nl%"
		else if {_int} is size of {_o::*}:
			set {_e} to "%{_e}%&7%loop-value%"
		add 1 to {_int}
	return {_e}

on death of player:
	attacker is a player
	attacker's tool is air:
		send "&6Gracz &a%attacker% &6zabił gracza &c%victim% &6za pomocą &błapki" to all players
		stop
	set {_t} to "%attacker's tool's type%" in strict proper case
	set {_n} to attacker's tool's name
	if {_n} is set:
		set {_msg} to "<tooltip:%{_n}%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's enchantments)%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's lore)%>&e%item amount of attacker's tool%x &b%{_n}%"
	else:
		set {_msg} to "<tooltip:%{_t}%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's enchantments)%%nl%%newLineMaker(attacker's tool's lore)%>&e%item amount of attacker's tool%x &b%{_t}%"
	if {_msg} contains "<none>":
		replace all "<none>" with "" in {_msg}
	send formatted "&6Gracz &a%attacker% &6zabił gracza &c%victim% &6za pomocą %{_msg}%" to all players

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
15 minut temu, UnioNS napisał:

@Kormic

Powiem tak pokazuje sie wiadomość lecz
image.png.3a4e57447827ecff1390d469bdfde2de.png

Nie tak jak trzeba ;/

Dobra, spróbujemy inaczej. Wpisz komendę "/gamerule showDeathMessages false", a następnie użyj kodu powyżej (poprawiłem go).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic

Fajnie tylko jeszcze jedno wyswietla sie tak usunalem item stack to {item amount x}
image.png.7980741ac6af1922ebb5decf75635560.png

a ta bron nazywa sie awp jak widac i chcialbym aby na tej wiadomosci byla nazwa broni (nadana na gracza) a nie  nazwa itemu
image.png.4ac57f46e16447622eb035af6a9625ac.png

Czyli :

Gracz1 zabil gracza2 za pomocą (nazwa broni) a nie (item)

Edytowane przez UnioNS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, UnioNS napisał:

@Kormic

Fajnie tylko jeszcze jedno wyswietla sie tak usunalem item stack to {item amount x}
image.png.7980741ac6af1922ebb5decf75635560.png

a ta bron nazywa sie awp jak widac i chcialbym aby na tej wiadomosci byla nazwa broni (nadana na gracza) a nie  nazwa itemu
image.png.4ac57f46e16447622eb035af6a9625ac.png

Czyli :

Gracz1 zabil gracza2 za pomocą (nazwa broni) a nie (item)

W takim razie wystarczy, że zamienisz na końcu linijki %{_t}% na %{_n}% (mam tutaj na myśli linijkę nr 23).

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, UnioNS napisał:

@Kormic

Jeszcze dodalem victim is a player bo tak to bierze nawet moby jak gracz zabije.

A i prosiłbym ze np jak lore jest napisane w formatowaniu to aby tez tak sie pokazywalo na wiadomosci, bo pokazuje bez formatowania (koloru, podkreślenia i tym podobne.

U mnie formatowanie poprawnie działa. Jestem na wersji 2.5.2.

22 minuty temu, UnioNS napisał:

@Kormic
Dobra a jeszcze jak gracz bije z rączki to pisze zabił za pomocą ręki czy rąk.

Już dodałem do kodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...