Skocz do zawartości
  • 0

Różnica czasowa


Anide1998
 Udostępnij

Pytanie

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Anide1998 napisał:

Witam, jak zrobić aby między tymi dwoma komendami różnica czasowa  [execute player command "turndrop 1" and "Drop"] Czyli np. po Turndrop 1 dopiero za 1s wpisało /Drop?

Używasz w tym celu delayu.

wait 1 second

Musisz te dwie komendy dać do osobnych linijek. Pierwsza będzie przed delayem, druga za delayem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Używasz w tym celu delayu.


wait 1 second

Musisz te dwie komendy dać do osobnych linijek. Pierwsza będzie przed delayem, druga za delayem.

Zrobiłem takie coś ale nie działa 

    

    format slot 10 of player with 1 of {@item1} named "&6&l{@name1}" with lore "&8» &7Szansa: &6{@chance1} &8•||&8» &7Status: %{status.drop.1.%player%}% &8•||&8» &7FORTUNE: &cNIE &8•" to close then run
        execute player command:
            "turndrop 1" 
            wait 1 second
            "Drop"

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Anide1998 napisał:

Zrobiłem takie coś ale nie działa 

1. Widzę u ciebie 'format slot' co mnie martwi. Informuję, że 'format slot' pochodzący z SkQuery ma duże ograniczenia i jest zbugowany (można przy odrobinie wprawy kopiować przedmioty). Tutaj zalecam użycie 'set slot' pochodzącego ze Skripta, który posiada znacznie więcej zastosowań a i nie jest w żaden sposób zbugowany.

2. Twój kod nie działa dlatego, że oczywiście źle wykonujesz komendę w nim. Spójrz jak to zrobiłeś za pierwszym razem. To było dobrze, tylko użyłeś dwóch komend pod rząd, co uniemożliwiło dodanie delayu w kodzie.

Wykonywanie komendy wygląda następująco w Skript:

[execute] [the] %players/console% command %texts%

# [ ] - opcjonalne
# %players/console% - albo jakiś gracz (np. player lub loop-player), albo konsola (console)
# %texts% - oznacza jeden lub więcej tekstów (w tym przypadku komend)

Dlatego też twój kod powinien wyglądać mniej więcej tak:

wykonywanie komendy "turndrop1"
wait 1 second
wykonywanie komendy "Drop"

Już rozumiesz?

Tutaj dorzucam fragment o Skript z forumowej wiki: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinny cię głównie zainteresować 3 rzeczy: "Składnia", "Pętle" oraz "Pozostałe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

1. Widzę u ciebie 'format slot' co mnie martwi. Informuję, że 'format slot' pochodzący z SkQuery ma duże ograniczenia i jest zbugowany (można przy odrobinie wprawy kopiować przedmioty). Tutaj zalecam użycie 'set slot' pochodzącego ze Skripta, który posiada znacznie więcej zastosowań a i nie jest w żaden sposób zbugowany.

2. Twój kod nie działa dlatego, że oczywiście źle wykonujesz komendę w nim. Spójrz jak to zrobiłeś za pierwszym razem. To było dobrze, tylko użyłeś dwóch komend pod rząd, co uniemożliwiło dodanie delayu w kodzie.

Wykonywanie komendy wygląda następująco w Skript:




[execute] [the] %players/console% command %texts%

# [ ] - opcjonalne
# %players/console% - albo jakiś gracz (np. player lub loop-player), albo konsola (console)
# %texts% - oznacza jeden lub więcej tekstów (w tym przypadku komend)

Dlatego też twój kod powinien wyglądać mniej więcej tak:




wykonywanie komendy "turndrop1"
wait 1 second
wykonywanie komendy "Drop"

Już rozumiesz?

Tutaj dorzucam fragment o Skript z forumowej wiki: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinny cię głównie zainteresować 3 rzeczy: "Składnia", "Pętle" oraz "Pozostałe".

Kurcze powiem ci stary że ja sie dopiero uczę i w jaki sposób mam przekształcić ten kod co wysłałem na górze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Wytabuj.
    format slot 10 of player with 1 of {@item1} named "&6&l{@name1}" with lore "&8» &7Szansa: &6{@chance1} &8•||&8» &7Status: %{status.drop.1.%player%}%
 &8•||&8» &7FORTUNE: &cNIE &8•" to close then run
         execute player command "turndrop 1"
              wait 1 second execute player command "Drop" 

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Anide1998 napisał:

Kurcze powiem ci stary że ja sie dopiero uczę i w jaki sposób mam przekształcić ten kod co wysłałem na górze?

Spójrz na to:

5 minut temu, Kormic napisał:

Wykonywanie komendy wygląda następująco w Skript:


[execute] [the] %players/console% command %texts%

# [ ] - opcjonalne
# %players/console% - albo jakiś gracz (np. player lub loop-player), albo konsola (console)
# %texts% - oznacza jeden lub więcej tekstów (w tym przypadku komend)

A następnie na to:

5 minut temu, Kormic napisał:

Dlatego też twój kod powinien wyglądać mniej więcej tak:


wykonywanie komendy "turndrop1"
wait 1 second
wykonywanie komendy "Drop"

Już rozumiesz?

@giteczek12PL Dawanie gotowego kodu jest najgorszą rzeczą jaką mogłeś zrobić.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bo zrobieniu tak jak wejdzie się w /drop to jest nawet jak nie kliknę to zaczyna spamić tymi komendami jak powalony

 

 

8 minut temu, Kormic napisał:

Spójrz na to:

A następnie na to:

Już rozumiesz?

Szczerze to tak średnio :( Jakbyś mógł to napisać gotowy przykład pod mój kod

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, giteczek12PL napisał:

Kormic ci wszystko ładnie wytłumaczył, wystarczy to tylko skopiować, wkleić pod swój kod, nic więcej.

Nie działa :((

 

1 minutę temu, Anide1998 napisał:

Nie działa :((

Mogłem coś zrobić źle

 

 

1 minutę temu, Anide1998 napisał:

Mogłem coś zrobić źle

 

Działa u mnie to tak że co 1s wpisuje tą komendę

 

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Anide1998 napisał:

Szczerze to tak średnio :( Jakbyś mógł to napisać gotowy przykład pod mój kod

 

Spójrz na to jak zrobiłeś na początku wykonywanie komendy.

2 godziny temu, Anide1998 napisał:

execute player command "turndrop 1" and "Drop"

Jak zrobisz żeby najpierw wykonać jedną komendę, a później drugą? Jak zrobisz, aby zostały osobno wysłane?

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Spójrz na to jak zrobiłeś na początku wykonywanie komendy.

Jak zrobisz żeby najpierw wykonać jedną komendę, a później drugą? Jak zrobisz, aby zostały osobno wysłane?

Bo jak zrobiłem to "execute player command "turndrop 1" and "Drop"" to te komendy są robione za szybko i menu znów sie nie otwiera dlatego chciałem zrobić ten odstęp sekundowy aby menu się otworzyło 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
34 minuty temu, Anide1998 napisał:

Bo jak zrobiłem to "execute player command "turndrop 1" and "Drop"" to te komendy są robione za szybko i menu znów sie nie otwiera dlatego chciałem zrobić ten odstęp sekundowy aby menu się otworzyło 

Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie to, co napisałem. Będzie to mały sprawdzian tego czy nadajesz się na skryptera, czy też nie. Mimo wszystko pisanie skryptów wymaga logicznego myślenia.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, Kormic napisał:

Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie to, co napisałem. Będzie to mały sprawdzian tego czy nadajesz się na skryptera, czy też nie. Mimo wszystko pisanie skryptów wymaga logicznego myślenia.

Dziękuję już wszystko działa!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...