Anide1998 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) Witam, jak zrobić aby między tymi dwoma komendami różnica czasowa [execute player command "turndrop 1" and "Drop"] Czyli np. po Turndrop 1 dopiero za 1s wpisało /Drop? Edytowane 17 grudnia 2020 przez xNightPower_ Zmieniam tytuł na poprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Teraz, Anide1998 napisał: Witam, jak zrobić aby między tymi dwoma komendami różnica czasowa [execute player command "turndrop 1" and "Drop"] Czyli np. po Turndrop 1 dopiero za 1s wpisało /Drop? Używasz w tym celu delayu. wait 1 second Musisz te dwie komendy dać do osobnych linijek. Pierwsza będzie przed delayem, druga za delayem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anide1998 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Kormic napisał: Używasz w tym celu delayu. wait 1 second Musisz te dwie komendy dać do osobnych linijek. Pierwsza będzie przed delayem, druga za delayem. Zrobiłem takie coś ale nie działa format slot 10 of player with 1 of {@item1} named "&6&l{@name1}" with lore "&8» &7Szansa: &6{@chance1} &8•||&8» &7Status: %{status.drop.1.%player%}% &8•||&8» &7FORTUNE: &cNIE &8•" to close then run execute player command: "turndrop 1" wait 1 second "Drop" Edytowane 17 grudnia 2020 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Teraz, Anide1998 napisał: Zrobiłem takie coś ale nie działa 1. Widzę u ciebie 'format slot' co mnie martwi. Informuję, że 'format slot' pochodzący z SkQuery ma duże ograniczenia i jest zbugowany (można przy odrobinie wprawy kopiować przedmioty). Tutaj zalecam użycie 'set slot' pochodzącego ze Skripta, który posiada znacznie więcej zastosowań a i nie jest w żaden sposób zbugowany. 2. Twój kod nie działa dlatego, że oczywiście źle wykonujesz komendę w nim. Spójrz jak to zrobiłeś za pierwszym razem. To było dobrze, tylko użyłeś dwóch komend pod rząd, co uniemożliwiło dodanie delayu w kodzie. Wykonywanie komendy wygląda następująco w Skript: [execute] [the] %players/console% command %texts% # [ ] - opcjonalne # %players/console% - albo jakiś gracz (np. player lub loop-player), albo konsola (console) # %texts% - oznacza jeden lub więcej tekstów (w tym przypadku komend) Dlatego też twój kod powinien wyglądać mniej więcej tak: wykonywanie komendy "turndrop1" wait 1 second wykonywanie komendy "Drop" Już rozumiesz? Tutaj dorzucam fragment o Skript z forumowej wiki: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Powinny cię głównie zainteresować 3 rzeczy: "Składnia", "Pętle" oraz "Pozostałe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anide1998 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: 1. Widzę u ciebie 'format slot' co mnie martwi. Informuję, że 'format slot' pochodzący z SkQuery ma duże ograniczenia i jest zbugowany (można przy odrobinie wprawy kopiować przedmioty). Tutaj zalecam użycie 'set slot' pochodzącego ze Skripta, który posiada znacznie więcej zastosowań a i nie jest w żaden sposób zbugowany. 2. Twój kod nie działa dlatego, że oczywiście źle wykonujesz komendę w nim. Spójrz jak to zrobiłeś za pierwszym razem. To było dobrze, tylko użyłeś dwóch komend pod rząd, co uniemożliwiło dodanie delayu w kodzie. Wykonywanie komendy wygląda następująco w Skript: [execute] [the] %players/console% command %texts% # [ ] - opcjonalne # %players/console% - albo jakiś gracz (np. player lub loop-player), albo konsola (console) # %texts% - oznacza jeden lub więcej tekstów (w tym przypadku komend) Dlatego też twój kod powinien wyglądać mniej więcej tak: wykonywanie komendy "turndrop1" wait 1 second wykonywanie komendy "Drop" Już rozumiesz? Tutaj dorzucam fragment o Skript z forumowej wiki: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Powinny cię głównie zainteresować 3 rzeczy: "Składnia", "Pętle" oraz "Pozostałe". Kurcze powiem ci stary że ja sie dopiero uczę i w jaki sposób mam przekształcić ten kod co wysłałem na górze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 giteczek12PL 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) Wytabuj. format slot 10 of player with 1 of {@item1} named "&6&l{@name1}" with lore "&8» &7Szansa: &6{@chance1} &8•||&8» &7Status: %{status.drop.1.%player%}% &8•||&8» &7FORTUNE: &cNIE &8•" to close then run execute player command "turndrop 1" wait 1 second execute player command "Drop" Edytowane 17 grudnia 2020 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) Teraz, Anide1998 napisał: Kurcze powiem ci stary że ja sie dopiero uczę i w jaki sposób mam przekształcić ten kod co wysłałem na górze? Spójrz na to: 5 minut temu, Kormic napisał: Wykonywanie komendy wygląda następująco w Skript: [execute] [the] %players/console% command %texts% # [ ] - opcjonalne # %players/console% - albo jakiś gracz (np. player lub loop-player), albo konsola (console) # %texts% - oznacza jeden lub więcej tekstów (w tym przypadku komend) A następnie na to: 5 minut temu, Kormic napisał: Dlatego też twój kod powinien wyglądać mniej więcej tak: wykonywanie komendy "turndrop1" wait 1 second wykonywanie komendy "Drop" Już rozumiesz? @giteczek12PL Dawanie gotowego kodu jest najgorszą rzeczą jaką mogłeś zrobić. Edytowane 17 grudnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anide1998 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) Bo zrobieniu tak jak wejdzie się w /drop to jest nawet jak nie kliknę to zaczyna spamić tymi komendami jak powalony 8 minut temu, Kormic napisał: Spójrz na to: A następnie na to: Już rozumiesz? Szczerze to tak średnio Jakbyś mógł to napisać gotowy przykład pod mój kod Edytowane 17 grudnia 2020 przez xNightPower_ Łączę posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 giteczek12PL 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 Kormic ci wszystko ładnie wytłumaczył, wystarczy to tylko skopiować, wkleić pod swój kod, nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anide1998 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 6 minut temu, giteczek12PL napisał: Kormic ci wszystko ładnie wytłumaczył, wystarczy to tylko skopiować, wkleić pod swój kod, nic więcej. Nie działa :(( 1 minutę temu, Anide1998 napisał: Nie działa :(( Mogłem coś zrobić źle 1 minutę temu, Anide1998 napisał: Mogłem coś zrobić źle Działa u mnie to tak że co 1s wpisuje tą komendę Łączę posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, Anide1998 napisał: Szczerze to tak średnio Jakbyś mógł to napisać gotowy przykład pod mój kod Spójrz na to jak zrobiłeś na początku wykonywanie komendy. 2 godziny temu, Anide1998 napisał: execute player command "turndrop 1" and "Drop" Jak zrobisz żeby najpierw wykonać jedną komendę, a później drugą? Jak zrobisz, aby zostały osobno wysłane? Edytowane 17 grudnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anide1998 1 Opublikowano 17 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, Kormic napisał: Spójrz na to jak zrobiłeś na początku wykonywanie komendy. Jak zrobisz żeby najpierw wykonać jedną komendę, a później drugą? Jak zrobisz, aby zostały osobno wysłane? Bo jak zrobiłem to "execute player command "turndrop 1" and "Drop"" to te komendy są robione za szybko i menu znów sie nie otwiera dlatego chciałem zrobić ten odstęp sekundowy aby menu się otworzyło Edytowane 17 grudnia 2020 przez xNightPower_ Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 17 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2020 (edytowane) 34 minuty temu, Anide1998 napisał: Bo jak zrobiłem to "execute player command "turndrop 1" and "Drop"" to te komendy są robione za szybko i menu znów sie nie otwiera dlatego chciałem zrobić ten odstęp sekundowy aby menu się otworzyło Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie to, co napisałem. Będzie to mały sprawdzian tego czy nadajesz się na skryptera, czy też nie. Mimo wszystko pisanie skryptów wymaga logicznego myślenia. Edytowane 17 grudnia 2020 przez xNightPower_ Naprawiam cytat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anide1998 1 Opublikowano 18 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2020 13 godzin temu, Kormic napisał: Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie to, co napisałem. Będzie to mały sprawdzian tego czy nadajesz się na skryptera, czy też nie. Mimo wszystko pisanie skryptów wymaga logicznego myślenia. Dziękuję już wszystko działa! Kormic 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Anide1998 1
Witam, jak zrobić aby między tymi dwoma komendami różnica czasowa [execute player command "turndrop 1" and "Drop"] Czyli np. po Turndrop 1 dopiero za 1s wpisało /Drop?
Zmieniam tytuł na poprawny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.