Skocz do zawartości
  • 0

Stop Muzyki / max / wszedzie


XpediiXII
 Udostępnij

Pytanie

command /muzyka [<integer=1>]:
	trigger:
		if arg-1 is 1:
			play sound "MUSIC_DISC_BLOCKS" to player
                if arg-1 is 2:
                        play sound "MUSIC_DISC_CHIRP" to player
 


Potrzebuje ze gdy sie wpisze /muzyka stop
to muzyka przestaje grac, zeby dalo sie puscic max 1 na raz i gracz slyszal ta muzyke wszedzie gdzie jest
Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code, naprawiam formatowanie na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Mógłbyś to zrobić w ten sposób, ale niestety jeżeli muzyka sama się zakończy to skrypt się wykrzaczy. Niestety, ale w Skriptcie nie da się sprawdzić czy dany dźwięk jest odgrywany dla gracza.

command /muzyka [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 parsed as number is integer:
			if arg-1 is 1:
				set {music::%player%} to "MUSIC_DISC_BLOCKS"
				play sound "MUSIC_DISC_BLOCKS" to player
			else if arg-1 is 2:
				set {music::%player%} to "MUSIC_DISC_CHIRP"
				play sound "MUSIC_DISC_CHIRP" to player
		else if arg-1 is "stop":
			{music::%player%} is set
			stop sound "%{music::%player%}%" for player

W takim wypadku pomyślałbym nad zapętleniem danej muzyki lub zapętlaniem wszystkich. W ostateczności możesz sprawdzić jak długo gra dana muzyczka i na jej podstawie dać do kodu delay, po którym czyścisz zmienną. Należy tutaj pamiętać o czyszczeniu zmiennej również przy wyjściu gracza z serwera.

Edytowane przez xNightPower_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Kormic napisał:

Mógłbyś to zrobić w ten sposób, ale niestety jeżeli muzyka sama się zakończy to skrypt się wykrzaczy. Niestety, ale w Skriptcie nie da się sprawdzić czy dany dźwięk jest odgrywany dla gracza.

W takim wypadku pomyślałbym nad zapętleniem danej muzyki lub zapętlaniem wszystkich. W ostateczności możesz sprawdzić jak długo gra dana muzyczka i na jej podstawie dać do kodu delay, po którym czyścisz zmienną. Należy tutaj pamiętać o czyszczeniu zmiennej również przy wyjściu gracza z serwera.

ok dzieki

 

7 minut temu, Kormic napisał:

Mógłbyś to zrobić w ten sposób, ale niestety jeżeli muzyka sama się zakończy to skrypt się wykrzaczy. Niestety, ale w Skriptcie nie da się sprawdzić czy dany dźwięk jest odgrywany dla gracza.

W takim wypadku pomyślałbym nad zapętleniem danej muzyki lub zapętlaniem wszystkich. W ostateczności możesz sprawdzić jak długo gra dana muzyczka i na jej podstawie dać do kodu delay, po którym czyścisz zmienną. Należy tutaj pamiętać o czyszczeniu zmiennej również przy wyjściu gracza z serwera.

a w jaki sposob moge zrobić żeby muzyke było słychać wszedzie dla danego gracza?

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...