XpediiXII 1 Opublikowano 15 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2020 (edytowane) command /muzyka [<integer=1>]: trigger: if arg-1 is 1: play sound "MUSIC_DISC_BLOCKS" to player if arg-1 is 2: play sound "MUSIC_DISC_CHIRP" to player Potrzebuje ze gdy sie wpisze /muzyka stop to muzyka przestaje grac, zeby dalo sie puscic max 1 na raz i gracz slyszal ta muzyke wszedzie gdzie jest Edytowane 15 grudnia 2020 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code, naprawiam formatowanie na ciemnym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1943 Opublikowano 15 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2020 (edytowane) Mógłbyś to zrobić w ten sposób, ale niestety jeżeli muzyka sama się zakończy to skrypt się wykrzaczy. Niestety, ale w Skriptcie nie da się sprawdzić czy dany dźwięk jest odgrywany dla gracza. command /muzyka [<text>]: trigger: if arg-1 parsed as number is integer: if arg-1 is 1: set {music::%player%} to "MUSIC_DISC_BLOCKS" play sound "MUSIC_DISC_BLOCKS" to player else if arg-1 is 2: set {music::%player%} to "MUSIC_DISC_CHIRP" play sound "MUSIC_DISC_CHIRP" to player else if arg-1 is "stop": {music::%player%} is set stop sound "%{music::%player%}%" for player W takim wypadku pomyślałbym nad zapętleniem danej muzyki lub zapętlaniem wszystkich. W ostateczności możesz sprawdzić jak długo gra dana muzyczka i na jej podstawie dać do kodu delay, po którym czyścisz zmienną. Należy tutaj pamiętać o czyszczeniu zmiennej również przy wyjściu gracza z serwera. Edytowane 15 grudnia 2020 przez xNightPower_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XpediiXII 1 Opublikowano 15 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2020 7 minut temu, Kormic napisał: Mógłbyś to zrobić w ten sposób, ale niestety jeżeli muzyka sama się zakończy to skrypt się wykrzaczy. Niestety, ale w Skriptcie nie da się sprawdzić czy dany dźwięk jest odgrywany dla gracza. W takim wypadku pomyślałbym nad zapętleniem danej muzyki lub zapętlaniem wszystkich. W ostateczności możesz sprawdzić jak długo gra dana muzyczka i na jej podstawie dać do kodu delay, po którym czyścisz zmienną. Należy tutaj pamiętać o czyszczeniu zmiennej również przy wyjściu gracza z serwera. ok dzieki 7 minut temu, Kormic napisał: Mógłbyś to zrobić w ten sposób, ale niestety jeżeli muzyka sama się zakończy to skrypt się wykrzaczy. Niestety, ale w Skriptcie nie da się sprawdzić czy dany dźwięk jest odgrywany dla gracza. W takim wypadku pomyślałbym nad zapętleniem danej muzyki lub zapętlaniem wszystkich. W ostateczności możesz sprawdzić jak długo gra dana muzyczka i na jej podstawie dać do kodu delay, po którym czyścisz zmienną. Należy tutaj pamiętać o czyszczeniu zmiennej również przy wyjściu gracza z serwera. a w jaki sposob moge zrobić żeby muzyke było słychać wszedzie dla danego gracza? Łączę posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1943 Opublikowano 15 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2020 Teraz, XpediiXII napisał: a w jaki sposob moge zrobić żeby muzyke było słychać wszedzie dla danego gracza? Co masz na myśli poprzez "wszędzie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XpediiXII 1 Opublikowano 15 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Co masz na myśli poprzez "wszędzie"? w kazdym swiecie jak sie da poprostu gdzie kolwiek bedzie na byle jakich kordenatach to tak bedzie to slyszec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1943 Opublikowano 15 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2020 Teraz, XpediiXII napisał: w kazdym swiecie jak sie da poprostu gdzie kolwiek bedzie na byle jakich kordenatach to tak bedzie to slyszec Przecież tak jest, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XpediiXII 1 Opublikowano 15 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Przecież tak jest, nie? uh muzyke slychac tylko w promieniu 8 kratek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
XpediiXII 1
Umieszczam kod w code, naprawiam formatowanie na ciemnym stylu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.