Skocz do zawartości
  • 0

Skript - obciążenie


Legal
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam pytanko w sprawie skrypciku na drop.

 

Posiadam drop wypisany w GUI ok. 15 przedmiotów, pytanie moje co bardziej obciąży serwer: GUI + możliwość zmiany statusu, czy plugin i drop w GUI w deluxemenus + zamiana statusu - działanie zmiany statusu na zasadzie permisji luckperms

Edytowane przez Legal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • -1
1 godzinę temu, Legal napisał:

Witam, mam pytanko w sprawie skrypciku na drop.

 

Posiadam drop wypisany w GUI ok. 15 przedmiotów, pytanie moje co bardziej obciąży serwer: GUI + możliwość zmiany statusu, czy plugin i drop w GUI w deluxemenus + zamiana statusu - działanie zmiany statusu na zasadzie permisji luckperms

Jeżeli wyjaśnisz co oznacza możliwość zmiany statusu, będę w stanie więcej powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Oki, dam Ci przykład jak to wygląda w skrypcie, a jak w pluginie miałoby:

Nie chcialbym zeby ludzie kopiowali mi tutaj, wiec wstawie zmieniony kod troszke i kawałek :D

Skript: 

 

GUI:

if clicked slot is 1:
execute player command "gdropd"
set slot 1 of player's current inventory to diamond named "Diament" with lore "", " szansa {@gdiament} %%", "Fortune:", "Aktywny: %{gdiament.%player%}%", "" and "Kliknij, aby zmienić status."

set slot 1 of player's current inventory to diamond named "Diament" with lore "", " szansa {@gdiament} %%", "Fortune:", "Aktywny: %{gdiament.%player%}%", "" and "Kliknij, aby zmienić status."

Całe gui w skript + możliwość zmiany statusu dropu danego przedmiotu tym "if clicked slot..." zajmuje 80 linijek.

 

w pluginie deluxemenu zrobiłbym gui na zasadzie permissions: Po kliknieciu itemka dodaje sie permissions graczowi w pluginie luckperms (lp user .... set permission dropdiamentu.ON) to w GUI zmienia się itemek na Status: Włączony, a gdy gracz znów kliknie na przedmiot to zabiera mu się permissions w luckperms'ie i Status: Wylaczony

 

Mam nadzieję, że zrozumiałeś :/ 

 

Co w tym przypadku bardziej będzie obciążające? skript czy plugin

Edytowane przez Legal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Legal napisał:

Co w tym przypadku bardziej będzie obciążające? skript czy plugin

Wiele rzeczy zależy od tego w jaki sposób stworzyłeś GUI w kodzie, ale 80 linijek GUI to na dobrą sprawę nie jest zbyt wiele. Niejednokrotnie tworzyłem znacznie większe GUI, które sobie radziły bez zarzutu.

Co do DeluxeMenus, jedynie raz miałem okazję korzystać z tego pluginu i szczerze wolę tworzenie GUI w skryptach/pluginach aniżeli w grze. Oczywiście jest to kwestia gustu i nie zamierzam ci wskazywać palcem czego powinieneś używać. Pod względem optymalizacji pierwszy jak i drugi sposób będą mało obciążające. Odczytywanie statusu ze zmiennych globalnych nie jest skomplikowaną operacją, więc tutaj raczej nie masz się czym martwić.

Podsumowując, największy wpływ masz ty i to jak stworzyłeś skrypt na wydajność obu metod oraz obciążenie serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...