Legal 1 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) Witam, mam pytanko w sprawie skrypciku na drop. Posiadam drop wypisany w GUI ok. 15 przedmiotów, pytanie moje co bardziej obciąży serwer: GUI + możliwość zmiany statusu, czy plugin i drop w GUI w deluxemenus + zamiana statusu - działanie zmiany statusu na zasadzie permisji luckperms Edytowane 13 grudnia 2020 przez Legal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 Kormic 1824 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 1 godzinę temu, Legal napisał: Witam, mam pytanko w sprawie skrypciku na drop. Posiadam drop wypisany w GUI ok. 15 przedmiotów, pytanie moje co bardziej obciąży serwer: GUI + możliwość zmiany statusu, czy plugin i drop w GUI w deluxemenus + zamiana statusu - działanie zmiany statusu na zasadzie permisji luckperms Jeżeli wyjaśnisz co oznacza możliwość zmiany statusu, będę w stanie więcej powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Legal 1 Opublikowano 13 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) Oki, dam Ci przykład jak to wygląda w skrypcie, a jak w pluginie miałoby: Nie chcialbym zeby ludzie kopiowali mi tutaj, wiec wstawie zmieniony kod troszke i kawałek Skript: GUI: if clicked slot is 1: execute player command "gdropd" set slot 1 of player's current inventory to diamond named "Diament" with lore "", " szansa {@gdiament} %%", "Fortune:", "Aktywny: %{gdiament.%player%}%", "" and "Kliknij, aby zmienić status." set slot 1 of player's current inventory to diamond named "Diament" with lore "", " szansa {@gdiament} %%", "Fortune:", "Aktywny: %{gdiament.%player%}%", "" and "Kliknij, aby zmienić status." Całe gui w skript + możliwość zmiany statusu dropu danego przedmiotu tym "if clicked slot..." zajmuje 80 linijek. w pluginie deluxemenu zrobiłbym gui na zasadzie permissions: Po kliknieciu itemka dodaje sie permissions graczowi w pluginie luckperms (lp user .... set permission dropdiamentu.ON) to w GUI zmienia się itemek na Status: Włączony, a gdy gracz znów kliknie na przedmiot to zabiera mu się permissions w luckperms'ie i Status: Wylaczony Mam nadzieję, że zrozumiałeś Co w tym przypadku bardziej będzie obciążające? skript czy plugin Edytowane 13 grudnia 2020 przez Legal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 6 minut temu, Legal napisał: Co w tym przypadku bardziej będzie obciążające? skript czy plugin Wiele rzeczy zależy od tego w jaki sposób stworzyłeś GUI w kodzie, ale 80 linijek GUI to na dobrą sprawę nie jest zbyt wiele. Niejednokrotnie tworzyłem znacznie większe GUI, które sobie radziły bez zarzutu. Co do DeluxeMenus, jedynie raz miałem okazję korzystać z tego pluginu i szczerze wolę tworzenie GUI w skryptach/pluginach aniżeli w grze. Oczywiście jest to kwestia gustu i nie zamierzam ci wskazywać palcem czego powinieneś używać. Pod względem optymalizacji pierwszy jak i drugi sposób będą mało obciążające. Odczytywanie statusu ze zmiennych globalnych nie jest skomplikowaną operacją, więc tutaj raczej nie masz się czym martwić. Podsumowując, największy wpływ masz ty i to jak stworzyłeś skrypt na wydajność obu metod oraz obciążenie serwera. Legal 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Usunięty#34161 123 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Legal 1
Witam, mam pytanko w sprawie skrypciku na drop.
Posiadam drop wypisany w GUI ok. 15 przedmiotów, pytanie moje co bardziej obciąży serwer: GUI + możliwość zmiany statusu, czy plugin i drop w GUI w deluxemenus + zamiana statusu - działanie zmiany statusu na zasadzie permisji luckperms
Edytowane przez LegalOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi