Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na God


SkryprowyPL
 Udostępnij

Pytanie

Hej Napisałem Skrypt na coś takiego ale nie działa to by Entity miało 5000 hp ma 20 normalnie pomoże ktoś (chodzi o to by Entity nie gineło) plss

on damage:
	if colored name of event-entity is "&b&LPvP":
		cancel event
on spawn:
	if colored name of event-entity is "&b&LPvP":
		apply slowness 100 to event-entity for 999 days
		set the last spawned entity's max health to 5000
		heal last spawned entity
		set helmet of the spawned zombie to a golden helmet
on right click on entity:
	if colored name of event-entity is "&b&LPvP":
		cancel event
		execute player command "tpvp"

Wersja Skripta: 2.2-dev26f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, SkryprowyPL napisał:

Hej Napisałem Skrypt na coś takiego ale nie działa to by Entity miało 5000 hp ma 20 normalnie pomoże ktoś (chodzi o to by Entity nie gineło) plss

W spigot.yml możesz zmienić maksymalną ilość życia dla mobów, zapewne to jest przyczyną niedziałającego skryptu. Domyślnie jest to wartość 1024, czyli moby mogą mieć nie więcej niż 1024 HP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
59 minut temu, Kormic napisał:

W spigot.yml możesz zmienić maksymalną ilość życia dla mobów, zapewne to jest przyczyną niedziałającego skryptu. Domyślnie jest to wartość 1024, czyli moby mogą mieć nie więcej niż 1024 HP.

 

 attribute:
    maxHealth:
      max: 2000000048.0
    movementSpeed:
      max: 200000048.0
    attackDamage:
      max: 20000000048.0

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkryprowyPL napisał:

  attribute:
    maxHealth:
      max: 2000000048.0
    movementSpeed:
      max: 200000048.0
    attackDamage:
      max: 20000000048.0

No dobrze, co ja mam z tym zrobić?

Czy próbowałeś ustawiać życie mobów na niższe wartości? Czy jesteś pewien, że ustawienie tak wysokich wartości w ogóle zadziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

No dobrze, co ja mam z tym zrobić?

Czy próbowałeś ustawiać życie mobów na niższe wartości? Czy jesteś pewien, że ustawienie tak wysokich wartości w ogóle zadziała?

próbowałem a umiał byś zrobić by mobowi nie dało się zadać hp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkryprowyPL napisał:

próbowałem a umiał byś zrobić by mobowi nie dało się zadać hp ?

Zaraz. Po co nagle zmieniasz temat? Mówimy przecież o ustawianiu HP.

Odpowiadając na twoje pytanie... tak, potrafię.

Wpadłem na to, co może być przyczyną. Dlaczego zamiast odnosić się do zrespionego poprzez 'event-entity' używasz 'last spawned entity'? Może to jest powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
52 minuty temu, Kormic napisał:

Zaraz. Po co nagle zmieniasz temat? Mówimy przecież o ustawianiu HP.

Odpowiadając na twoje pytanie... tak, potrafię.

Wpadłem na to, co może być przyczyną. Dlaczego zamiast odnosić się do zrespionego poprzez 'event-entity' używasz 'last spawned entity'? Może to jest powodem?

0 błędów ale dalej ginie na 3 szczały mobek

on damage:
    if colored name of event-entity is "&b&LPvP":
        cancel event
on spawn:
    if colored name of event-entity is "&b&LPvP":
        apply slowness 100 to event-entity for 999 days
        set the last spawned entity's max health to 5000
        heal event-entity
        set helmet of the spawned zombie to a golden helmet
on right click on entity:
    if colored name of event-entity is "&b&LPvP":
        cancel event
        execute player command "tpvp"

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code, usuwam zbędny spoiler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
35 minut temu, Kormic napisał:

Gdy najeżdżasz na moba, posiada on nazwę, tak? Jesteś pewien, że to jest zwykłe 'name', nie 'display name'?

mob ma normalnie nazwe 

a kod wygląda tak

on damage:
    if name of event-entity is "&b&LPvP":
        cancel event
on spawn:
    if name of event-entity is "&b&LPvP":
        apply slowness 100 to event-entity for 999 days
        set the last spawned entity's max health to 5000
        heal event-entity
        set helmet of the spawned zombie to a golden helmet
on right click on entity:
    if name of event-entity is "&b&LPvP":
        cancel event
        execute player command "tpvp"

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkryprowyPL napisał:

mob ma normalnie nazwe 

a kod wygląda tak

on damage:
    if name of event-entity is "&b&LPvP":
        cancel event
on spawn:
    if name of event-entity is "&b&LPvP":
        apply slowness 100 to event-entity for 999 days
        set the last spawned entity's max health to 5000
        heal event-entity
        set helmet of the spawned zombie to a golden helmet
on right click on entity:
    if name of event-entity is "&b&LPvP":
        cancel event
        execute player command "tpvp"

Podejrzewam, że problem wynika z wersji twojego Skripta, ale idę to jeszcze sprawdzić u siebie. W razie czego dam znać. Jeżeli u mnie zadziała, znaczy to, że masz Skripta do wymiany. Jeżeli nie, pomogę ci naprawić ten skrypt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Podejrzewam, że problem wynika z wersji twojego Skripta, ale idę to jeszcze sprawdzić u siebie. W razie czego dam znać. Jeżeli u mnie zadziała, znaczy to, że masz Skripta do wymiany. Jeżeli nie, pomogę ci naprawić ten skrypt.

to jest jedyna wersja którą udało mi się wgrać i nie wyskakiwało /skript help jak się wpisywało /sk i ogl nie wywalało errorów przy /sk reload

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkryprowyPL napisał:

to jest jedyna wersja którą udało mi się wgrać i nie wyskakiwało /skript help jak się wpisywało /sk i ogl nie wywalało errorów przy /sk reload

 

Gdy wyskakuje /skript help, należy wtedy zajrzeć do konsoli i zobaczyć co się dzieje.

Ludziom również często pomagało ponowne utworzenie folderu Skript. Procedura wygląda następująco:

  1. Wyłączamy serwer
  2. Opcjonalnie tworzymy kopię zapasową skryptów i/lub zmiennych
  3. Usuwamy folder Skript
  4. Włączamy ponownie serwer (po wrzuceniu nowszej wersji Skripta)
  5. Wrzucamy z powrotem nasze zapisane wcześniej skrypty i/lub zmienne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...